Lue keskustelun säännöt.
Odottajia Porista?
11.10.2008 |
Kyselen, että olisko täällä odottajia Porista (itse asun Länsi-Porissa)? Toista odotan (esikoinen 10/07) ja LA on maaliskuun 09 alussa. Esikoista odottaessa löytyi tätä kautta uusia tuttuja, jospa tälläkin kertaa?! Mulle voi kirjoitella krisu83@hotmail.com
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen huono tekemään mitään aloituksia, mutta jos kiinnostaa niin kirjoittele. Itse täytän tulevana perjantaina 21v (vm.87) ja meillä on kaksi tytärtä Viivi (2/07) & Enni (7kk). Ollaan ensi kuun aikana muuttamassa Sampolaan.
Mulle saa kirjoittaa sähköpostiin ruujsal@ netti.fi
tai vaikka lisätä meselistalle ruujsal87@ hotmail.com
*HUOM!* @ jälkeen väli pois! :)