Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostitte Stocmannin hulluilta päiviltä?

Vierailija
11.10.2008 |

Minä Ticketin toppikset, sukkia ja pusuja.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä malli ja mihin hintaan? Jäi itsellä huomaamatta...

Vierailija
42/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ostin kosmetiikkaa ja karkkia sekä lehden. Tällä kertaa mielestäni oli vaatimaton tarjonta. Jonottaa ei tarvinnut ainakaan Tampereella pe-iltapäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tyhmä.

Kävin jälleen kerran toteamassa, että myytävä tavara ei todellakaan ole alennuksessa, koska niitä ei pääsääntöisesti edes myydä Stokkalla. Miksi ihmeessä maksaisin liikaa tavarasta, jota saa halvemmalla muualta jopa normaalihinnalla??? Ja suuri osa tästä "Hullut päivä"-krääsästä on vartavasten myyntiin tilattua "sekundaan", todella vähän myytyvänä oli normaalisti myynnissä olevia tavaroita, oikeasti alehintaan.

Vierailija
44/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin stockalta keramiikkaa, marimekon kankaita ja sukkahousut, jotka eivät kyllä olleet alessa.

Kyllä keramiikka ja marimekko ovat ihan sitä samaa laatua kuin muinakin aikoina. Jos ei itse juuri tarvitse laatutuotteita, niin sillehän ei sitten voi mitään...

Vierailija
45/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ruokaa ja yhdet pyyhkeet & kynttilät

Vierailija
46/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tavaroista on oikeasti alehinnalla, siis verrattuna Stokkan normaali hintoihin. Mutta näitäkin tuotteita saa muualta halvemmalla.

Meillä on jo kotona mm. Marimekkoa, Iittalaa/Arabiaa yms. muita ns. laatutuotteita, joskaan emme ole niitä Stokkalta ostaneet. Ja mitä tulee tuohon laatuu, nykyisin useat "merkkituotteet" eivät ole laadultaan sitä, mitä ne joskus ovat olleet. Hinta näissä kylläkin on edellen "laadukas"...

ja ostin stockalta keramiikkaa, marimekon kankaita ja sukkahousut, jotka eivät kyllä olleet alessa.

Kyllä keramiikka ja marimekko ovat ihan sitä samaa laatua kuin muinakin aikoina. Jos ei itse juuri tarvitse laatutuotteita, niin sillehän ei sitten voi mitään...

Vierailija
47/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sloggeja, sukkahousuja ja sukkia. Itselleni siis.

Vierailija
48/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä mistään löytänyt paul mitchelin shampoota ja hoitoainetta noihin hintoihin, 18.90/iso pullo... enkä betettonin vaatteita 5.90-7.90/ vaate. En ole myöskään Lancomen tuotteita SUOMESSA muualla noin halvalla nähnyt (paitsi siis lentokenttä), joten osa tavaroista on todellakin paljon edullisempaa

Vierailija
49/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä mistään löytänyt paul mitchelin shampoota ja hoitoainetta noihin hintoihin, 18.90/iso pullo... enkä betettonin vaatteita 5.90-7.90/ vaate. En ole myöskään Lancomen tuotteita SUOMESSA muualla noin halvalla nähnyt (paitsi siis lentokenttä), joten osa tavaroista on todellakin paljon edullisempaa

Kuten sanoin, osa tuotteista on AIDOSTI ale, pääosin tuotteita löytyy normaalihinnalla halvemmalla muualta. Mutta totta kai pitää ostaa Stokkan hulluilta päiviltä "hienoja" merkkejä, koska voi näyttää muille, kuinka on "fiini & varakas"!

Benetton nyt on jo kaikien saatavilla, ja kuten tuli jo sanottua, näistä "merkkivaatteista" suuri osa (huom. likipitäen kaikki niissä keltaisissa laatikossa ja rekeillä olleista) on erikseen hulluille päiville valmistettuja. Ja tietysti täytyy alella ostaa tuotteita, joita normaalistikin käyttäisi, tai tyhmä olisi...

€=oP

Itse ostan tuotteen sen perusteella mistä pidän ja mitä tarvitsen, en merkin vuoksi. Olen kyllä sortunut välillä ostamaan mm. Benettonia, Espritiä yms. muita "merkkejä", vaan olen saanut useammankin kerran pettyä tuoteen laatuu. Mm. taannoin ostin tyttärelleni parit Espritin takit, joista toisesta hajosi alta aikayksikön vetoketju, toinen kulahti pesussa (pesuohjeen mukaan pestynä luonnollisesti).

Vierailija
50/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän karkkia, joulukortteja. Kosmetiikkaa en jaksanut jäädä ruuhkassa katselemaan.

Vierailija
51/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en koskaan edes käy hulluilla päivillä... Mä kans kammoan tollasia ruuhkia. Ja muutenkin kun noi ALEt on just sitä että jotain saatat saada halvalla, mutta ei todellakaan kaikkea ja niistä tulee ostettua monesti niin paljon kaikkea ihan "ostamisen riemusta" niin mä ainakin säästän paljon enemmän siinä kun jätän kokonaan väliin ja ostan vaan sen mitä tarvin ja katson vähän mistä ostan.

Vierailija
52/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään kädessä kulki euron vahaliitupakkaus, mutten viitsinyt sen takia jäädä jonottamaan kassalle. Tällä kertaa ei vain mikään natsannut. No, mies hommasi sen kanavapaketin.

Vierailija
53/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin vaatteet ovat menneet nopeasti huonoksi. Italiassa huomasin, että Espritiä myytiin ihan halppis-tavarataloissa, joten en tiedä miksi sitä edes pidetään hyvänä merkkinä täällä. Onhan Espritiä meilläkin esim. Anttilassa.

Meillä on ollut hyviä ja kestäviä merkkivaatteita esim. Timberlandilta ja Calvin Kleinilta.

Me ostimme Hulluilta päiviltä miehelle mustan villakangastakin, lapsille toppatakit ja minulle kaulahuivin.

Vierailija
54/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin samsoniten lentolaukun, naisten villakangasrotsin, ck eternity tuoksu ja dödö, pari vauvan bodya, mivitotal plus-putelin...

Vierailija
55/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että en osta mitään, mutta kummasti sieltä löytyikin. Isompi poika on ihan hirmuisen hyvä hulluttelija ja napsi sieltä itselleen paljon ihan arkikäyttöön vaatteita: Addun hupparin, Timberlandin collegepuseron, Timben ohuen pitkähihaisen, Quicksilverin ohuen pitkähihaisen, parit toppahanskat ja CapHornin hupparin ja Eccon goretex kengät. Ei ne mitenkään erityisen halpoja varmaan olleet, mutta niissä oli väriä (ihanaa oranssia, punaista jne) ja poika niistä tykkäsi, joten mielellään niitä ostelin.

Pienemmälle nappailin Timben, Espritin ja Benettonin vaatteita ja Vikingin goret, tosin en muistanut, että minkä kokoiset kotoa löytyy, joten jos on samaa kokoa, niin lähtee sitten palautukseen.

Itselle napsin Calvin Kleinin alkkareita ja miehelle Stockan oman malliston puseroita ja sitten mukaan tarttui vielä lelupuolelta niitä "tutkimuskapseleita" eli niitä juttuja, joissa lapsi saa tehdä erilaisia kokeita.

Niin ja Forumin parkkilipuke ja 10 kpl leffalippuja lähti kans mukaan - jälkimmäisiä menee varmaan joululahjoiksikin.

Ruokapuolellakin tuli käytyä ja juustoja pääasiassa lähti mukaan.

Vierailija
56/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan periaatteesta kulutuskarnevaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi