Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostitte Stocmannin hulluilta päiviltä?

Vierailija
11.10.2008 |

Minä Ticketin toppikset, sukkia ja pusuja.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla. Hulluilla oli hoitis 24.9 ja Sokoksella 19.90. Hulluilla oli siis 25% kalliimpaa.

Dyson olisi kyllä kiinostanut, mutta oliko sekään edullinen? Oletkos kokeillut jo?

Vierailija
2/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla. Hulluilla oli hoitis 24.9 ja Sokoksella 19.90. Hulluilla oli siis 25% kalliimpaa.

Dyson olisi kyllä kiinostanut, mutta oliko sekään edullinen? Oletkos kokeillut jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös nilkkasukkia ja nahkahanskat. Ja riisin kopiopaperia. Sitten ruokapuolelta espressoa, juustoja, pestoa, aurinkokuivattuja tomaatteja ja siinä se taisi ollakin. Namit onnistuin välttämään:-)

Vierailija
4/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki teistä osti luotolla?

Vierailija
5/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että en osta mitään, mutta kummasti sieltä löytyikin. Isompi poika on ihan hirmuisen hyvä hulluttelija ja napsi sieltä itselleen paljon ihan arkikäyttöön vaatteita: Addun hupparin, Timberlandin collegepuseron, Timben ohuen pitkähihaisen, Quicksilverin ohuen pitkähihaisen, parit toppahanskat ja CapHornin hupparin ja Eccon goretex kengät. Ei ne mitenkään erityisen halpoja varmaan olleet, mutta niissä oli väriä (ihanaa oranssia, punaista jne) ja poika niistä tykkäsi, joten mielellään niitä ostelin.

Pienemmälle nappailin Timben, Espritin ja Benettonin vaatteita ja Vikingin goret, tosin en muistanut, että minkä kokoiset kotoa löytyy, joten jos on samaa kokoa, niin lähtee sitten palautukseen.

Itselle napsin Calvin Kleinin alkkareita ja miehelle Stockan oman malliston puseroita ja sitten mukaan tarttui vielä lelupuolelta niitä "tutkimuskapseleita" eli niitä juttuja, joissa lapsi saa tehdä erilaisia kokeita.

Niin ja Forumin parkkilipuke ja 10 kpl leffalippuja lähti kans mukaan - jälkimmäisiä menee varmaan joululahjoiksikin.

Ruokapuolellakin tuli käytyä ja juustoja pääasiassa lähti mukaan.

Vierailija
6/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että en osta mitään, mutta kummasti sieltä löytyikin. Isompi poika on ihan hirmuisen hyvä hulluttelija ja napsi sieltä itselleen paljon ihan arkikäyttöön vaatteita: Addun hupparin, Timberlandin collegepuseron, Timben ohuen pitkähihaisen, Quicksilverin ohuen pitkähihaisen, parit toppahanskat ja CapHornin hupparin ja Eccon goretex kengät. Ei ne mitenkään erityisen halpoja varmaan olleet, mutta niissä oli väriä (ihanaa oranssia, punaista jne) ja poika niistä tykkäsi, joten mielellään niitä ostelin.

Pienemmälle nappailin Timben, Espritin ja Benettonin vaatteita ja Vikingin goret, tosin en muistanut, että minkä kokoiset kotoa löytyy, joten jos on samaa kokoa, niin lähtee sitten palautukseen.

Itselle napsin Calvin Kleinin alkkareita ja miehelle Stockan oman malliston puseroita ja sitten mukaan tarttui vielä lelupuolelta niitä "tutkimuskapseleita" eli niitä juttuja, joissa lapsi saa tehdä erilaisia kokeita.

Niin ja Forumin parkkilipuke ja 10 kpl leffalippuja lähti kans mukaan - jälkimmäisiä menee varmaan joululahjoiksikin.

Ruokapuolellakin tuli käytyä ja juustoja pääasiassa lähti mukaan.

Vierailija
7/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla päivillä noin 250 euroa halvempi kuin ovh ja ainakin satasen halvempi kuin missään muualla tarjouksessa. Ihan pankkikortilla maksoin, en luotolla. :)

Vierailija
8/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole pikkurahasta puutetta, isoista vain ;-) Mä olen vain nyt töissä ja mies hoitovapaalla ja saa jotain 300 ja rapiat kuussa.

Koko ostoksien summaa en ole laskenut yhteen, mutta satoja euroja meni. Veikkaisin, että 500-700 euroa upposi, mut ei ole nyt kuitit tässä. Yksi miehen kauluspaita lähtee takaisin (kerää karvaa).

Vierailija
9/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole pikkurahasta puutetta, isoista vain ;-) Mä olen vain nyt töissä ja mies hoitovapaalla ja saa jotain 300 ja rapiat kuussa.

Koko ostoksien summaa en ole laskenut yhteen, mutta satoja euroja meni. Veikkaisin, että 500-700 euroa upposi, mut ei ole nyt kuitit tässä. Yksi miehen kauluspaita lähtee takaisin (kerää karvaa).

Vierailija
10/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niitä Norlynin kahden euron, en juuri muita nykyisin käytäkään), lisäksi lentosukat ja nilkkasukkia.

Sitten ostin lapsille pinon perusvaatteita. Halvemmalla sain kuin vastaavat normaalihintaiset esim. H&M:llä, joten olin ihan tyytyväinen. Molemmille lapsille ostin talvikengät. Sitten ostin jonkin verran impulssiostoksena kynttilöitä, lahjanaruja ym., jotka tulevat varmasti käytettyä. Näitä olisin saattanut ostaa, vaikka eivät olisikaan olleet tarjouksessa.

Mies osti ruokaosastolta vuohenjuustoa ym.

Kyllähän tuolla tarkkana pitää olla. Verkkokaupassa oli etusivulla jopa kerättynä Hulluilla päivillä ollutta elektroniikkaa, joissa heidän hintansa oli sama tai halvempi kuin Stockalla. Itse ostan sieltä vain sellaista, joka olisi kauden ostoslistalla muutenkin. Pääosin ostan esim. lasten vaatteet joka tapauksessa alennusmyynnistä, nyt ei tarvitse odotella jouluun asti esim. talvikenkien kanssa.

Vierailija
11/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun mies maksoi ne pankkitililtään (jonne olin just siirtänyt rahaa).

Vierailija
12/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat usein huonompaa laatua. Esim lakanat huonompaa puuvillakangasta, tepsut kenkien vuori keinokuitua (normaalisti villaa) jackpotin housujen yksityiskohdissa säästelty (normaalisti metallinappi, hullujen päivien erässä muovinappi, vikingin kenkien ulkopohja huonompi jne)

Kyllähän hulluilla päivillä on aina jotain, joka on oikeasti hyvä tarjous. Näitä tuotteita on vain vähän ja suurin osa on näitä erikoiseriä.

Vierailija
13/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista hulluttelua, todellakin ;) Tosta viestistä paistaa ostamisen ilo.

Muut täällä säästää vähiä rahoja sukanvarteen - ja Suomi suistuu pahempaan lamaan...

Eikä toi mitään kulutusjuhlaa ole, jos tarpeeseen ostaa kerralla.

Isompi poika on ihan hirmuisen hyvä hulluttelija...

Pienemmälle nappailin...Itselle napsin....

Vierailija
14/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki teistä osti luotolla?

Ollaan kokemuksesta opittu, että luotolla ostamista kannattaa välttää. Nyt ainoa luottokorttimme on VISA. Sitä on pakko pitää nettiostosten ja reissujen varalla, mutta tavalliseen elämään sitä ei kannata käyttää. Jossain vaiheessa meillä oli luottoja jo 20 000 eurolla, mutta saatiin kaikki maksettua kun vaihdettiin asuntoa. Enää en halua samaan liemeen.

Vierailija
15/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle Bogin kurikset, Timberlandin ja Benettonin trikopaitoja päiväkotiin, samoin Espritin farkut nappasin mukaan, koska niissä oli säädettävä vyötärö. Vaateosastolta vielä joululahjaksi kylpytakki lapselle.

Muita joululahjoja: Muumiläppäri ja iso tonkka Legoja.

Itselleni ostin Sandin villaneuleen, koruja, urheilukerraston ja ratsastuskypärän. Mies oli ostanut Tigerin boksereita muutaman paketin.

Herkusta vielä parilla sadalla herkkuja - eilen oli vieraita, joten kaikki tarjoilut tuli hoidettua sieltä.

Mutta kaiken kaikkiaan siis aika maltillisesti olin liikenteessä - aika pliisut tarjoukset oli tänä vuonna.

Vierailija
16/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miehelle Tommy Hilfigerin villakangastakki ja Bossin kauluspaita

-itselle Högl:n avokkaat , valokyniä ja shampoota

-lapsille Ticketin toppis, Benettonin ja Espritin paitoja

Omasta mielestäni nuo lasten Benettonin ja Espritin paidat, jotka maksoivat siis 6,90 eur/kpl ovat ainakin ennen olleet hyvälaatuisia. Eihän tuolla hinnalla saa edes Hennesiltä peruspaitaa.

Vierailija
17/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nehän oli järkyttävän leveät, joillekin ylipainoisilla Michelin ukoille tehty. Yhden Niken paidan sitten ostin.

Vierailija
18/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten osannut päättää otanko kokoa 24 vai 25 niin jätin ostamatta. Muutenkin noissa tarjouspäivillä on vaikea keskittyä, kun on liikaa ihmisiä liikkeellä, kuuma ja vielä jotkut pälätävät taukoamatta mikrofooniin, niin ettei kuule omia ajatuksiaan niin eipä siinä paljon shoppailurauhaa ole....

Vierailija
19/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostin vaatteita (pojalle ticketin toppiksen, niken collegen, ja eccon coret; tytölle farkut ja neulepoolon). ITSELLENI ostin vaikka mitä :-) Niitä mallikappaleita, pääasissa marc aurelin vatteita. 3 hametta, mekon, 2 neulepaitaa, 2 housut, sukkahousuja ja sukkia, hiustuotteita iso kassillinen. Nyt on töihin vaatteita koko talveksi :-) Mies osti talvitakin, farkut, pari kauluspaitaa, alushousuja ja sukkia.

Vierailija
20/56 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Toisaalta mä olen ollut vuosia se "pahanilmanlintu", joka on taantumaa ja lamaa täällä ennustellut. Ilmeisesti mulla on paha taipumus kulkea koko ajan vastavirtaan.

Kaikki mitä ostin oli kyllä ihan pitovaatteita, semmoista jota joka tapauksessa tarvitaan.

Ja se on totta, että HP:lla saa olla laadun kanssa tarkkana. Siksi meillä menee kaikki nyt heti pesuun (eikä vasta sitten, kun puserot on just sopivan kokoisia eli esim. ensi keväänä, nyt ostin kasvuvaralla, kun tätä kokoluokkaa puseroita on) ja jos jossain on värit tai muodot muuttuneet ekan pesun jälkeen, niin lähtee takaisin Stockalle. Stocka on siitä hyvä, että suhtautuu ok reklamaatioihin. Viime hulluilta päiviltä ostin miehelle 3 t-paitaa, jotka oli periaatteessa samanlaisia: punaisen, vihreä ja sinisen. Pesun jälkeen punainen oli 15 cm leveämpi kuin kaksi muuta ja vihreä oli ihan hyvä ja sinisen saumat kiersi ja niinpä niistä t-paidoista jäi vain yksi käyttöön ja kaksi meni takaisin. Pesun vaivan jouduin tekemään, mut elämäähän tämä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä