Mitä ostitte Stocmannin hulluilta päiviltä?
Kommentit (56)
hullareilla shoppailussa??? Siellähän on varmaan yli 90% naisista "tekemässä löytöjä".
Kävin itsekin ja ostin ihan käteisellä sellaisia kamppeita mitä olisin ostanut muutenkin, joten hullarit eivät varsinaisesti tee lovea lompakkoon koska samat jutut olisin sitten ostanut muualta.
Hih. Toisaalta mä olen ollut vuosia se "pahanilmanlintu", joka on taantumaa ja lamaa täällä ennustellut. Ilmeisesti mulla on paha taipumus kulkea koko ajan vastavirtaan.
Kaikki mitä ostin oli kyllä ihan pitovaatteita, semmoista jota joka tapauksessa tarvitaan.
mallin toppahanskat samaiselle lapselle ja itselle veromodan 4,90 paidan ja marimekon pöytäliinan. Rahaa meni ehkä noin 60 euroa. Pankkikortilla.
No en nyt tarkoittanutkaan, että Hulluilla päivillä osteskelu olisi mitenkään vastavirtaan kulkemista vaan lähinnä sitä, että jotenkin taloudellinen ajatteluni tuntuu menevän eri tahtiin monen muun kanssa. Silloin kun kaikki osti "kaikki tänne mulle heti" periaatteella, niin mä olin varovainen ja "pelottelin" korkojen nousulla (mikä on tapahtunut) ja asuntojen hinnan laskulla (mitä ei ole kyllä vieläkään juuri tapahtunut, nyt kyllä lähtee tapahtumaan). Ja nyt sitten puolestani en ole niinkään peloissani taantumasta vaan mietin, että miten sen saisi hyödynnettyä (ajattelin sitten aloittaa hulluilla päivillä ostelulla - no ei vaiskaan, mutta minulle iloisin yllätys oli tuo, että siellä oli pojille _värikkäitä_ vaatteita, mikä ei ole ainakaan Stockan mallistossa yleensä mikään normaali tilanne). Mulla sama juttu, että samaiset hupparit olisi tullut varmaan ostettua lapsille joka tapauksessa, mutta nyt jotkut maksoi muutaman euron vähemmän (esim. Benettonin paidat) tai sitten muutaman euron enemmän (esim. pienelle Timben farkut maksoi 19.90, muutoin olisin varmaan downgreidannut ne Lindexin tai H&M:n farkkuihin, jotka maksaa varmaan 12.90-15.90). Tiedostan, että mitään hirmuista säästöä en tehnyt, mutta mieluisia vaatteita tuli mukaan.
oli kyllä onnetonta markettitasoista paksusta college-kankaasta tehtyä rytkyä - tai sitten vaan saavuin paikalle liian myöhään kun kaikki hyvännäköiset vaatteet oli menneet. Ulkovaatteita siellä oli paremmin tarjolla ja ihan hyviä tarjouksia. Kodin tavarat oli tänä vuonna surkeita, olen aina ostanut pyyhkeitä, keittiötarviketta yms... Samoin naisten vaatteista ei ollut mitään kivaa tarjolla.
Ehkä olen tullut nirsoksi tai taantuma vaikuttaa piilotajuisesti eikä halua ostaa mitään mikä ei ole tarpeellista tai aivan erityisen kivaa. Tuntuu myös että stocka on tullut vähän ahneeksi, hirveitä hintoja aivan mitäänsanomattamasta tavarasta ja kaikki oikeesti kiva on sitten normaalihinnalla.
Ja itselleni törpön muotovaahtoa (sen edullisuudesta en ole niin satavarma, mutta muotovaahto oli täysin lopussa).
Katselin ja sovittelin myös itselleni vaatteita, mutta mikään ei natsannut niin paljon, että olisin ostanut, vaikka olisikin ollut suht edullista. Alennuksellankin kalliita merkkikuteita en edes hipuillut.
Minä ostin Osiksen hiuskiinnettä, pojalle oranssin Benettonin paidan ja Reiman toppakintaat. Kävin Oulussa keskiviikkona hieman jälkeen kahdeksan. Suurin osa laatikoista oli jo silloin tyhjinä.
Kokeilin Dieselin farkkuja, ja tuntui kyllä, että kyseiset farkut eivät olleet Dieseliä nähneetkään. Eivät istuneet ollenkaan ja kangaskin oli paksua ja tönkköä.
eikä me maltettu sitä jouluun säästää, vaan ollaan perjantaista lähtien pelattu koko perheen voimin.
Lisäksi tavallista käyttötavaraa: kalsareita ja alushousuja lapsille, dödöä, verkkarit, t-paitoja, suklaata. Minusta Hullut tavarat ovat olleet ihan hyviä hintaansa nähden: jos ostan 5-10e t-paidan tai kalsarit halpiskaupasta, on yleensä huonompaa laatua ja tönkömmät päällä kuin bogi, global sport jne. hulluita päiviltä. Merkillä ei alusvaatteissa muuten ole väliä.
Dysoninkin saattaa saada tuohon hintaa tarjouksella muutenkin.
Pojalle Benettonin paitoja 2kpl ja college sekä Bogin sadeasu. Olisin ostanut pojalle myös Superfitin kengät mutta ei ollut kokoa.
Tytölle Benettonin paita.
Itselle villakangastakki ja EL:n ripsiväri.
Miehelle Lacosten dödö ja Biothermin ihonhoitotuotteita.
Kotiin tuikkuja, servettejä, kukkaruukku.
Herkusta ruokaa mm entrecote, juustoja, antipastoja, pusuja.
Kosmetiikkaa mm perusvoidetta, hammastahnaa, suihkusaippuaa lapsille.
Pukinkonttiin muutamia leluja omille ja sisarusten lapsille.
Kaikki em tuotteet tulivat todelliseen tarpeeseen (paitsi ehkä herkun tuotteet extraa) eli en koe viettäneeni hillitöntä kulutusjuhlaa.
Käyn sitten myöhemmin ostamassa paaaljon halvemalla samat tuotteet stokkan out letistä.
outlettiin? Olen ainakin jotain HP:n vaatteita nähnyt myöhemmin tavallisessa myynnissä.
Käyn sitten myöhemmin ostamassa paaaljon halvemalla samat tuotteet stokkan out letistä.
oli kevään hullujen päivien tuotteita (hki keskusta)
Sandin 100% merinovillaa neuleen, Hilfigerin treenihousut ja yhdet tosi kivat Calvin Kleinin alkkarit.
Miehelle sukat ja Hilfigerin neuleen.
Ja huomenna lähden esittelemään vanhaa opiskelukaupunkiani vanhemmalle (11v) lapselleni :) Yhden normaalilennon hinnalla lennetään molemmat, käteisellä (pankkikortilla) maksoin ja kohdekaupungissa on lämmin vastaanotto luvassa :)
..vähän muutakin, isoimpana Wii Fit, jota oli harkittu kesästä asti ja nyt oli noin 50 e halvemmalla kuin muualla. Shampoita, hiuslakkaa, Bliwejä ja Sloggeja ostan melkein joka kerta. Olohousut, kolme villahuivia (kaksi itselle, yksi tyttärelle), kynttilöitä. Suklaata ja marmeladia joulua varten. Kävin useamman kerran enkä ruuhka-aikaan, joten ei ottanut tiukkaa. Usein mulle tulee huono olo ruuhkassa enkä aiemmin käynyt Hullareilla ollenkaan, mutta nyt kun asumme lähellä niin se on niin helppoa että käytän hyväkseni.
Lapsille perusvaatetta. Olisin ostellut vielä kosmetiikkaa, sukkia, makeisia ym. mutta en ehtinyt jäädä jonottelemaan.
Pojalle 5 Benenttonin trikoopaitaa, Niken trikoopaita, Bogin paita, rekka ja pikkuauto, lentokone ja autoja, karkkia,
Itselle 4kpl Slogin alushousuja, irtokarkkia, suklaata,
Ticketin takkia ja leregon goretex kenkiä katsoin mutta en tykännyt, joten kauppaan jäivät.
En laskenut mitä yhteensä meni mutta alle 150€ ehkä.