Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua suunnittelemaan hauskat, mukavat ja viihtyistä häät!

Vierailija
17.07.2007 |

Olemme päättäneet 10v. päivän kunniaksi (ensi vuoden puolella siis, aikaa ei olla sen tarkemmin vielä päätetty, itse tahtoisin ehkä kesällä tai syksyllä) mennä naimisiin ja jonkinlaista juhlaa pitäisi alkaa miettimään.

Itse olen erittäin harvoin häissä käynyt ja viimeisistäkin on jo aikaa, eli lähipiiristä ei voi mallia ottaa. Eli nyt kaikki vinkit jakoon! Mikä on ollut pahin moka? Mikä olisi kiva piristys juhliin? Mitä tarjottavia toivoisit pöytään? Millaista ohjelmaa, entä musiikkia?

Ei tarvi olla perinteistä, mutta tietysti saa olla. Ihan kaikki ideat ja vinkit ja kokemukset otetaan vastaan kiitollisina, kehittelen niiden perusteella sitten omia pippaloitamme.

Kiitos!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole tylsempää kun istua ja odottaa ja odottaa ja odottaa, jutella ja odottaa, että jotain tapahtuisi

Vierailija
22/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat kun koostuvat niin monesta sukupolvesta, että kaikkia on mahdoton miellyttää. Mietinkin että mitä jos ruokailun jälkeen olisi ensin joku humppa-bändi ja sitten myöhemmin illalla/yöllä ehkä dj soittamassa menevämpää musiikkia... Onko kenelläkään ollut näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollettavan tylsät perinteet pois. Kakunleikkkuut, kimpun heitot, ryöstöt ja muut 1000 kertaa nähdyt tylsyydet. Tavoitteena, että kaikilla mukavaa.

Vierailija
24/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei me haluttu sitä kakunleikkausjuttua, koska...

kimppua ei heitetty, koska

ja kaikki vieraat sitten vuorollaan kävisivät kysymässä

Vierailija
25/27 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekö että joka kuukaudelle joku tehtävä jollekin häävieraalle ja morsiusparille.

Vierailija
26/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon millaisen tunnelman juhliin haluaa, mutta jos ohjelmanumeroina on pelkästään viulunsoittoa ja yksinlaulua, on selvää että kovin railakkaita juhlia ei silloin vietetä. Mikä ei tietenkään ole huono asia, kyse on pelkästään siitä millaiset juhlat hääpari tahtoo!

Minusta olisi hyvä että joku/joitakin leikkejäkin olisi, mutta ei niitä sataan kertaan nähtyjä, ei rahankeräystä eikä nolausta. Eikä vastahakoisia lavalle väkisin!

Vierailija
27/27 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän on ujo tai ei muuten tahdo) tai vastahakoisten vieraiden pakottaminen mukaan ovat typeriä, mutta yleisesti ottaen leikit ovat olleet hauskoja. Minusta se kirjekuorileikkikin on tosi kiva, vaikka onkin varmaan joka häissä. Siinä on kuitenkin hyvä idea ja niitä tekstejähän voi muokata ihan millaisiksi tahtoo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi