Tiedän yhden nelosen sinkkuäiti ohjelmaan osallistujan...
Kommentit (6)
ulkona tollasessa auringonpaahteessa ilman mitään suojaa? Ei edes hattuja päässä. Naapurin vauvakin (9kk) vaan kieriskeli nurmikolla ihan ilkosillaan, ei ollut hattua päässä. Samaten hänen vanhemmat sisarukset, ei hattuja. Ja pitkään olivat, tiedän sen koska itsekkin olin. Mun lapsilla sentään hatut ja pikkuinen oli vaunuissa varjossa.
Vierailija:
ulkona tollasessa auringonpaahteessa ilman mitään suojaa? Ei edes hattuja päässä. Naapurin vauvakin (9kk) vaan kieriskeli nurmikolla ihan ilkosillaan, ei ollut hattua päässä. Samaten hänen vanhemmat sisarukset, ei hattuja. Ja pitkään olivat, tiedän sen koska itsekkin olin. Mun lapsilla sentään hatut ja pikkuinen oli vaunuissa varjossa.
kenties ollut jossain muussa tv-ohjelmassa aiemmin? Tosi tutut kasvot. Lehtien sivuilta tai televisiosta kenties.
Tämän iltaisen jakson ihminen siis se tietämäni. On ollut naimisissa, liitto kesti muistaakseni vajaa pari vuotta, seurustelivat hieman pidempään. Sen jälkeen ollut kihloissakin ainakin kerran, itseään nuoremman miehen (pojan ) kanssa. Useampia miesystäviä.
Lapsi hoidossa jatkuvasti muualla, ainakin viikonloppuisin ja loma aikaan. Itse on kyllä kiinnostunut muodista ja vaatteista, vielä kun ostaisi lapselleenkin sopivia vaatteita ja kenkiä... Lapsi hiljainen, vetäytyväkin.