Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän yhden nelosen sinkkuäiti ohjelmaan osallistujan...

Vierailija
03.06.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän iltaisen jakson ihminen siis se tietämäni. On ollut naimisissa, liitto kesti muistaakseni vajaa pari vuotta, seurustelivat hieman pidempään. Sen jälkeen ollut kihloissakin ainakin kerran, itseään nuoremman miehen (pojan ) kanssa. Useampia miesystäviä.

Lapsi hoidossa jatkuvasti muualla, ainakin viikonloppuisin ja loma aikaan. Itse on kyllä kiinnostunut muodista ja vaatteista, vielä kun ostaisi lapselleenkin sopivia vaatteita ja kenkiä... Lapsi hiljainen, vetäytyväkin.

Vierailija
2/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna edes joku pieni vihje...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona tollasessa auringonpaahteessa ilman mitään suojaa? Ei edes hattuja päässä. Naapurin vauvakin (9kk) vaan kieriskeli nurmikolla ihan ilkosillaan, ei ollut hattua päässä. Samaten hänen vanhemmat sisarukset, ei hattuja. Ja pitkään olivat, tiedän sen koska itsekkin olin. Mun lapsilla sentään hatut ja pikkuinen oli vaunuissa varjossa.

Vierailija
5/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ulkona tollasessa auringonpaahteessa ilman mitään suojaa? Ei edes hattuja päässä. Naapurin vauvakin (9kk) vaan kieriskeli nurmikolla ihan ilkosillaan, ei ollut hattua päässä. Samaten hänen vanhemmat sisarukset, ei hattuja. Ja pitkään olivat, tiedän sen koska itsekkin olin. Mun lapsilla sentään hatut ja pikkuinen oli vaunuissa varjossa.

Vierailija
6/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties ollut jossain muussa tv-ohjelmassa aiemmin? Tosi tutut kasvot. Lehtien sivuilta tai televisiosta kenties.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän