Lue keskustelun säännöt.
Ajatelkaa, Woodstockista tulee kuluneeksi 40 vuotta vuonna 2009!
Kommentit (2)
jo monista siellä olleista jättänyt tai sitten ovat eläkeiässä. Rakkauden kesä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi sitä pitäisi ajatella?