Heitänkö vanhat Akkarit roskiin, vai huolisiko joku?
Kommentit (18)
Jos aku ankkoja tarkoitat niin voin ottaa.
Käytetyistä alkkareista maksetaan ylättävän paljon
Mierrätyskeskukseen tai vastaavaan. Tai laitat torin ilmoituksen. Jos ne on vanhoja ja hyvässä kunnossa, menevät kyllä kaupaksi.
🇺🇦🇮🇱
Vuosikerrottain niputettuna ois ilmaisryhmissä joku ottanut. Sekalainen iso laatikollinen ei kelvannut. Vein kaupungin jätehuollon kierrätyskeskukseen. Tokko mikään kontti tai fidakaan ois huolinut.
Älä heitä, vanhoissa aku ankoissa parhaat tarinat, minulla tallessa kaikki -80 luvun lehdet tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Käytetyistä alkkareista maksetaan ylättävän paljon
Joskus ehkä.
Aku Ankkoja? Mulle kelpais! Laita jonnekin nettitorille "annetaan" ilmoitus, eiköhän ne mene pian.
Eipä ollut ottajia kun useaan otteeseen ilmoitin kahdessa annetaan ryhmässä. Kaks kyselijää ois ottanut jos ne ois ollut sidottu kansiohin ja kaikki vuosikerroissa tallella.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut ottajia kun useaan otteeseen ilmoitin kahdessa annetaan ryhmässä. Kaks kyselijää ois ottanut jos ne ois ollut sidottu kansiohin ja kaikki vuosikerroissa tallella.
Keräilijät haluaa hyväkuntoista ja kokonaisuuksia.
Ne on Aku Ankkoja. "Akkari" on ällöttävä sana. Miten Aku Ankasta edes saa väännettyä akkarin? Aina ihmetellyt että millä logiikalla tuo lyhenne muodostuu?
Olisi hyvä, jos lapsille luettaisiin niitä Aku Ankkoja kuten ennen. Kielikin rikastuisi ja oppisivat lukemaan paremmin. On huolestuttavaa kehitystä, että 15-vuotiaista pojista vain 1/3 suostuu lukemaan yhtään mitään vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ne on Aku Ankkoja. "Akkari" on ällöttävä sana. Miten Aku Ankasta edes saa väännettyä akkarin? Aina ihmetellyt että millä logiikalla tuo lyhenne muodostuu?
No ihmettele nyt sitten.
Onko kirjastossa vaihtohyllyä? Itse olen vienyt muutamia sinne ja aika äkkiä ne näyttivät sieltä kadonneen parempiin käsiin. Sama kävi isolle pinolle Erä-lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräilijät haluaa hyväkuntoista ja kokonaisuuksia.
Toivottavasti he myös maksavat sitten joten sidottuja vuosikertoja omistavien kannattaa ilmoittaa keräilijöiden sivulla
Vierailija kirjoitti:
Vuosikerrottain niputettuna ois ilmaisryhmissä joku ottanut. Sekalainen iso laatikollinen ei kelvannut. Vein kaupungin jätehuollon kierrätyskeskukseen. Tokko mikään kontti tai fidakaan ois huolinut.
Kontista me usein ostetaan aku ankkoja
Aika paljon niitä on kyllä tarjolla ihan ilmaiseksikin.
Akkarit? Alkkarit? Meidän kirpputorilla ainakin menevät suoraan roskiin.
Nettimyynti?