Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätimme juuri erota :((( Syynä miehen äiti ja sisko...

Vierailija
17.07.2007 |

Näin naurettavaa eroa en olisi koskaan uskonut käyvän. Olemme olleet yli 7 vuotta yhdessä ja suunnittelimme häitäkin. Nyt mies on pakkaamassa tavaroitaan, sillä olin mennyt sanomaan hänen siskolleen mitä olen mieltä heidän käytöksestään yhdestä asiasta. En sanonut pahasti, sanoin vaan että tulin todella surulliseksi mitä minulle tekivät (olivat tosi ilkeitä oikeasti).

Nyt mies huutaa, että miten menin sellaista sanomaan. Suhde ei koskaan tule olemaan sama meidän tai hänen ja siskonsa/ äitinsä välillä.

Lopulta päädyttiin eroon tämän takia :(( Tuntuu vieläkin kun olisi unta, ihan turta olo. Sanokaa joku jotain... olen itkenyt jo niin paljon etten enää pysty.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ehjä niin parempi erota

Vierailija
22/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin myöhään yöhön lisää, mies jäi lopulta kuitenkin kotiin. Olin itsekin niin sekaisin, etten osannut sanoa enää mitään muuta kun anteeksi, sovitaanko. Mietin, että oli varmaan virhe, mutta en vaan pysty heittämään näitä vuosia tämän takia pois. Toistaalta pelottaa miten voimakkaasti mies reagoi tähän ja miten meni heti heidän puolelleen.

Eroa molemmat miettivät yhä, aamulla ei juteltu mitään. Päätettiin että mies menee yksin äitinsä luo useammaksi viikoksi, saadaan vähän etäisyyttä toisiimme ja aikaa miettiä.

Kiitos kaikille tuesta! Lisää neuvoja otan hyvin mielelläni vastaan. Tämä kun on itselleni ensimmäinen " kunnon" pitkäaikainen suhde.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse menisi isääni valitsemaan oman mieheni sijasta sentään.

Vierailija
24/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on se tilanne jolloin sun täytyy miettiä tarkkaan et haluatko tuollaisen miehen. Jos jatkat miehen kanssa sun on pakko laittaa mies valinnan eteen: seisooko tulevaisuudessa sinun takana vai valitseeko äitinsä ja siskonsa? Muussa tapauksessa älä jatka vaikka kipeetä tekeekin. Jos päästät miehen tässä kuin koira veräjästä on sama tilanne myöhemmin edessä ja on tosi kurjaa jos teillä on lapsia, lähteminen on niin paljon vaikeampaa. Joko mies tajuaa tämän tai sit on rehellisesti parempi erota eikä pitkittää väistämätöntä. Jos mies ottaa äitinsä ja siskonsa kannan antaa hän mös näille ihmisille viestin et ihan sama miten kohtelevat sinua, sinä olet ulkopuolinen ja yksin koko muuta perhettä vastaan. Miehesi on todella lapsellinen ja napanuorassaan kiinni. Kun olet nyt yksin niin nauti siitä, tapaa ystäviäsi, käy kampaajalla äläkä istu kotona murehtimassa. Pidä hauskaa vaikka väkisin niin huomaat ettei elämä ilman miestäsi ole niin kurjaa kuin luulet.

Vierailija
25/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole mikään syy erota.

Jotenkin tuntuu kuin suvussa ei olisi tapana puhua helpoistakaan asioista, vaikeista nyt puhumattakaan. Kuule, varmaan tuo tyyli periytyisi teidän perheeseenne ja lapsiinne, jos jatkaisitte yhdessä. Ja koko elämäsi olisi tuollaista. Parempaakin on tarjolla, usko vain.

Vierailija
26/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi on todellakin noin lapsellinen, niin ei tosta mitään tulis kuitenkaan. Mä oon itse " joutunut kouluttamaan" aikoinaan mieheni, enkä kyllä sitä tietä kenellekään suosittele.. Menee vuosia ennenkuin napanuora on irti, jos irtoaa koskaan. MUn tapauksessa se saatiin irti!

Vierailija
27/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen innokas kuulemaan!

Ap, mulla on sama ongelma kuin sulla. Paitsi että loanheittoon osallistuu myös miehen veli ja isäpuoli, en enää kehtaa / halua olla missään tekemisissä koko helvetin sukuun vaikka meillä on kolme lastakin.. Välit olleet poikki viime kesästä saakka. Tosi rankkaa, kun munkin mies aluksi asettui äitinsä puolelle. Mutta nyt menee *kop kop* hyvin. Mies ei enää ees vastaa siskonsa puheluihin, kun tietää, että siellä päässä vaan mollataan mua.

Tsemppiä tuhannesti!!

Vierailija
29/29 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika piankin ja tulee vähän viisaampana kotiin. Joten varmasti on hyvä, että menee sinne miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi