Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätimme juuri erota :((( Syynä miehen äiti ja sisko...

Vierailija
17.07.2007 |

Näin naurettavaa eroa en olisi koskaan uskonut käyvän. Olemme olleet yli 7 vuotta yhdessä ja suunnittelimme häitäkin. Nyt mies on pakkaamassa tavaroitaan, sillä olin mennyt sanomaan hänen siskolleen mitä olen mieltä heidän käytöksestään yhdestä asiasta. En sanonut pahasti, sanoin vaan että tulin todella surulliseksi mitä minulle tekivät (olivat tosi ilkeitä oikeasti).

Nyt mies huutaa, että miten menin sellaista sanomaan. Suhde ei koskaan tule olemaan sama meidän tai hänen ja siskonsa/ äitinsä välillä.

Lopulta päädyttiin eroon tämän takia :(( Tuntuu vieläkin kun olisi unta, ihan turta olo. Sanokaa joku jotain... olen itkenyt jo niin paljon etten enää pysty.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että se on hänen mielestään riittävä syy erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oli tapahtunut? Mitä olit sanonut?

Vierailija
4/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, tylyltä kuulostaa, mutta ystävällisessä mielessä tämän sanon: parempi on tuollaisesta miehestä erotakin, joka valitsee siskonsa ja äitinsä, jotka ovat loukanneet miehen vaimoa.

Vierailija
5/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saattaa olla aika tiukkoja juttuja niille jotka niistä ei ole yli päässeet, eikä miehesi näytä päässeen.

Vierailija
6/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma lähti liikkeelle siitä, että anoppini (ollaan tosin avopari) on ollut aina tosi etäinen mulle, samoin mieheni sisko. Mieheni veli ihan eri maata, ystävällinen aina eikä mitään ongelmaa.

Olen joutunut useisiin tilanteisiin, missä mulle anoppi ja sisko on tehnyt epäsuorasti selväksi, että en ole mitä veljelleen toivovat, mutta sitten esittävät miehelleni että pitävät minusta. Siskonsa on muutenkin aika epätasapainoinen. Esim. kun olemme heillä kylässä saattaa olla ensin mielinkielin ja sitten vetää skitsot jostain ja lähteä ovet paukkuen.

Nyt sitten olimme suunnitteilla mennä heitä tapaamaan, mutta koska viime vuonna (nähdään aika harvoin) tunnelma oli hirveä koko vierailun ajan, sanoin miehelle että en tulisikaan. Suuttui miksen panosta suhteeseen heidän kanssa, miksen ole läheisempi äitinsä ja siskonsa kanssa. No kun koitan olla niin kohtelu on mitä on.

Siskonsa oli sitten sanonut miehelleni miksi minä olen niin kylmä heitä kohtaan enkä halua tulla. No soitin sitten siskolle ja juteltiin, koitin sanoa että en tunne itseäni niin tervetulleeksi heidän sukuun ja pelkään tekeväni väärin jotain.

Tästä tosiaan lähti tämä juttu. Mies huutaa mitä nyt heille sanoo kun menin pommin pamauttamaan.

ap ihan sekaisin

Vierailija
7/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin pienestä (jostain pienestä riidasta tai jos ei edes ollut riita vaan kerroit mielipiteesi jostain) asiasta suhde kaatuu, niin sen parempi mitä nopeammin se tapahtuu. Elämässä kun sattuu jos kaikenlaista ja sen puolison pitäisi olla se tuki ja turva silloin.. Ja jos suhde tuollaisesta jo loppuu, niin ehkä mies ei niin vakavissaan ikinä ole ollutkaan sinun suhteen? Saattoihan tuo olla vaikka tekosyykin erolle..

Vierailija
8/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa tilanteessa olisi voinut vain halata ja sanoa, että yrittää parantaa sinun ja anopin suhteita. Että hän juttelee sukulaisilleen ja yrittää selittää tilannetta, että koitetaan selvittää juttu.

Tai, näin minä ainakin olisin toiminut.

Vierailija
10/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 - tuota juuri olisinkin toivonut. Sen sijaan huutaa nyt miten selvittää tämän perheensä kanssa, mitä sanoo äidilleen. Nyt koittaa soittaa veljelleen ja kysyy mikä tunnelma, onko kuullut mitään asiasta :(

Ihan hullua! Oikeasti! Silti rakastan vieläkin enkä osaa kuvitella miten selviän tästä :(

ap

Vierailija
11/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes sanonut pahasti hänen siskolleen. Kysyin vain, miksi hän kohteli minua huonosti eräässä tilanteessa. Tästä sitten miehen sisko suuttui ja mies erityisesti. Mies haukkui minua pitkään ja sain kuulla kaikkea pahaa. Jos olisin sanonut vastaan, olisi tullut vain pahempi riita. Nyt ei ole riitaa, mutta tiedän ainakin, että ei tuo mies minun puolellani ole missään tilanteessa.

Vierailija
12/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten välit sukuun tämän jälkeen? Näetkö heitä enää?

Mietin miten tässä käy jos mies ei lähdekään, tuleeko suhteesta mitään. Miten voidaan jatkaa?

Jännä miten ihminen menee ihan sekaisin shokkitilanteessa. Sekava olo, ei yhtään nälkä vaikka ruoka-aika oli ajat sitten. Silmät sattuu ja tuskanhiki päällä...

ap

Vierailija
13/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole vieläkään katkaissut napanuoraansa äitiinsä (siskoonsa). Eikä uskalla sanoa suoraan äidilleen mitä mieltä asioista on. Terapeuttimme (käymme aviokriisin takia terapiassa) sanoi suoraan miehelleni, että hänen pitää jo valita kumman naisen kanssa on naimisissa, vaimonsa vai äitinsä!

Vierailija
14/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vielä kun voit, kun et ole jo liian juuttunut liejuun, tottunut ja turtunut tunteettomuuteen ja koiran osaan. Ansaitset parempaa ja maailma on sinulle avoin. Käy sitä kohti, älä katso taaksesi, äläkä paskaakaan välitä, mitä miehesi tai hänen perheensä miettivät sinusta ja ratkaisustasi.

Vierailija
15/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänoikeasti ei kestä sitä, että asioista puhutaan, niin anna sellaisen miehen mennä!

Vierailija
16/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menin puhumaan niin vihaiseen sävyyn siskolleen. Taas alkoi sama riita, nyt lähti olohuoneeseen.

Mitä mä oikein sanon sille? Ihan käsittämätöntä menoa :(

ap

Vierailija
17/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että ero tulee, oikeasti. Pitemmän ajan kuluessa ongelmat vain pahenevat tuollaisten ihmisten kanssa. Usko pois.

Vierailija
18/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielenkiinnosta kyselen kun meillä exän kanssa oli hiukka samaa meininkiä

Vierailija
19/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isä, joka ei ole koskaan itsenäistynyt äidistään ja siskostaan. Ja siinä ei kärsi pelkästään vaimo, vaan myös lapset.

Tämä kääntyy sinulle takuulla voitoksi. Aikuiset miehet, jotka ovat kovasti kiinni lapsuudenperheessä, ovat lähes aina muissakin asioissa aika heikkoja tapauksia (mustasukkaisuutta, mielenterveysongelmaa) joten et takuulla häviä tässä erossa yhtään mitään.

Rohkeutta ja voimia! :)

Vierailija
20/29 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. oma kälyni ei siedä lainkaan, jos veljeni käy auttelemassa minua vaikka remontissa. Auttelu on kuitenkin täysin molemmin puolista esim. joudun usein kääntämään tai oikolukemaan veljeni työnsä yhteydessä kirjoittamia tekstejä ym. Se on myös kälyn mielestä vastenmielistä, jos muistelemme joskus veljen kanssa jotain yhdessä koettuja nuoruudenjuttuja tai muuta sellaista, johon hän ei ole ollut osallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme