APUJA KAIVATAAN; MISTÄ PERJANTAIKSI LAHTEEN HOITAJA!!!!
Eli äitillä olisi perjantaina menoa illalla ja lastenhoitajasta on kova pula! Mannerheimin lastensuojelu liitto lomalla ja keinot alkaa olla vähissä!!! Eli jos jollain on ideoita tai haluaisi tulla hoitamaan lapsiani pientä korvausta vastaan, olisin todella kiitollinen!
marsu0712@suomi24.fi
Kommentit (26)
Tarkoittaako, että rahatkin loppu ja/vai että on vaan sen verran huldahuoleton, ettei nyt satu just olee " bensaa tankissa" ?!
Itse olen yh mutta moinen ei tulis kysymykseenkään - siirrä ne treffis siihen kun sulla se lapsenvahti on
Katso hoitopaikkanetistä/kysy, jos lahdessa olisi jollain yksityisellä perhepäivähoitajalla kiinnostusta hoitokeikalle.
Oltais mieluummin matkustettu kotiin Lahdesta lauantaiaamulla kuin perjantaina illalla.
Vierailija:
Itse olen yh mutta moinen ei tulis kysymykseenkään - siirrä ne treffis siihen kun sulla se lapsenvahti on
Tuntematon sen on jos Mannerheimin lastensuojelusta hoitajan tilaa. Tottakai haluisin nähdä hoitajan ennen tarvetta ja plussaa on jos on suosituksia. Täällä näköjään on aina mukava heti alkaa syyllistää muita=)
onko kaks vai kaheksan ja minkä ikäisiä..
minkä ikäinen lapsi. Tyttö vai poika?
Eli pojat 8-v ja 3-v ja prinsessa 8 1/2kk, kilttejä ja hyvin nukkuvia nuo on, mutta kolmelle ei aina ole helppo löytää hoitajaa.
Se ei hoida lapsia etten minä pääse mihinkään. Sen takia erottiinkin kun se oli sairaalloisen mustasukkainen ja en olisi saanut olla tekemisissä kenenkään kanssa ja missään ei saanut käydä.
vantaalla asun, ja itsellä 2v tyttö
mun ex:kään ei hoida tyttöä sen takia etten minä vaan pääse panemaan muita. ja on sen itse näin ilmaissut.
jammu-sedällä olisi varmaan vapaata kalenterissa?
Hirveä synti pyytää apua ja vielä suurempi tarjota sitä??
ei voi ap olla teiniäiti jos lapsi jo 8v. Haloo :)
Kyllä mun vanhemmat ottaisivat, mutta kun ovat lomalla kaksi viikkoa muualla ja naapuri on veneilemässä, Muuten onkin hoitajat aika vähissä=)
N. klo kahdeksasta illalla eteenpäin, anteeksi myöhäinen vastaus, kun olin kaupoissa käymässä. Itseasiassa olisi yhdet treffit ja sitä ennen olsimme menossa naapurin naisen kanssa Medihievi tapahtumaan Mukkulaan(sen mies kuuluu niihin)
Kaiken maailman pervot ja hullut täällä netissä anonyymina heiluu.
Kyllä on paljon turvallisempi, jos otat vaan yhteyttä MLL:n tai jätät menosi väliin.
Puistattaa pelkkä ajatuskin..
Olen siis se jolla 6- ja 2-vuotiaat pojat, asutaan Paavolassa.