Joulu tulee. Mitä kotimaisia pieniä valmistajia ja verkkokauppoja suosit?
Kerro hyviä vinkkejä mitä pieniä kotimaisia valmistajien verkkokauppoja meiltä Suomesta löytyy?
Kannatetaan tänä vuonna heitä ja ostetaan itselle tai joulupakettiin suomalaista.
Minä voisin ostaa Pandan suklaata ja lapsille lahjaksi Kenkämaakarin tuotteita.
Kommentit (137)
Ei ole varaa tukea suomalaisia pienyrittäjiä. Mielellään ostaisin kyllä kotimaista, mutta valitettavasti hallitus on päättänyt, että meidän perheessä ei pidä olla sellaiseen varaa.
En osta jouluna yhtään sen enempää kuin muinakaan kuukausina, päivä siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa tukea suomalaisia pienyrittäjiä. Mielellään ostaisin kyllä kotimaista, mutta valitettavasti hallitus on päättänyt, että meidän perheessä ei pidä olla sellaiseen varaa.
Ei edes vitosta tai kymppiä? Epäilen.
Minä elän 600€:lla kuukaudessa ja pystyn kyllä jotain pientä ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
En osta jouluna yhtään sen enempää kuin muinakaan kuukausina, päivä siinä missä muutkin.
Tätähän minä en kysynyt.
Ei riitä rahat suomalaisten yrittäjien tukemiseen, tukekaa te, jotka olette rahoissanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä saa vitosella tai kympillä? Tiskirätin? Magneetin? Ihan kivoja osia lahjoiksi, mutta enpä kehtaisi tuollaista lahjaa yksistään antaa.
En ensimmäistäkään. Mutta Temusta on jo tulossa kaikenlaista kivaa pukinkonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä rahat suomalaisten yrittäjien tukemiseen, tukekaa te, jotka olette rahoissanne.
Ei kaikkea tarvitse ostaa suomalaista, osta edes yksi juttu. Jos jokainen ostaisi edes yhden vitosen tuotteen niin pitäisi ehkä yrityksiä toiminnassa. Joulu on kuitenkin kaupanalalla se sesonki jolloin vuoden tulos tehdään.
Käyn itse ostamassa Fiskarista ja Billnäsistä paikallisia herkkuja, Desicon kynttilöitä ym. Läheisestä kukkakaupasta ostan myös paljon kukkia.
Vierailija kirjoitti:
mene töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä saa vitosella tai kympillä? Tiskirätin? Magneetin? Ihan kivoja osia lahjoiksi, mutta enpä kehtaisi tuollaista lahjaa yksistään antaa.
Ostat sitten marketista jotain lisäksi. Pienistä puroista suuri virta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene töihin
Tässä ketjussa ei negailla eikä politikoida. Et edes vastaa kysymykseeni, pysy aiheessa tai poistu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse ostamassa Fiskarista ja Billnäsistä paikallisia herkkuja, Desicon kynttilöitä ym. Läheisestä kukkakaupasta ostan myös paljon kukkia.
Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene töihin
En mene, ei kiinnosta työt.
Panda ei ole suomalainen yritys, vaan kuuluu norjalaiseen Orkla-konserniin.
Fazer on, ja Brunberg.
Ei nyt mikään yksittäinen pieni valmistaja, mutta ostan kummitytölle vain kotimaisia suomen- ja ruotsinkielisiä lastenkirjoja, en siis käännöskirjallisuutta.
Temu!