Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUJA KAIVATAAN; MISTÄ PERJANTAIKSI LAHTEEN HOITAJA!!!!

Vierailija
17.07.2007 |

Eli äitillä olisi perjantaina menoa illalla ja lastenhoitajasta on kova pula! Mannerheimin lastensuojelu liitto lomalla ja keinot alkaa olla vähissä!!! Eli jos jollain on ideoita tai haluaisi tulla hoitamaan lapsiani pientä korvausta vastaan, olisin todella kiitollinen!

marsu0712@suomi24.fi

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan vantaalla, meillä on 4v ja 2v pojat. ja luotettava olen ja mielellään otan :)

itse 26v.

Vierailija
22/26 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla auto käytössä ja toivon jotka ovat asiallisesti kiinnostuneita ja halukkaita auttamaan mua, voivat ottaa yhteyttä.

marsu0712suomi24.fi

En jaksa noita asiattomia viestejä ym.. Itse ajattelen vielä ihmisistä hyvää=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mun vanhemmat ottaisivat, mutta kun ovat lomalla kaksi viikkoa muualla ja naapuri on veneilemässä, Muuten onkin hoitajat aika vähissä=)

Vierailija
24/26 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka naapureista vain yksi sellainen ketä ehkä pystyisi hoitamaan pieniä lapsia....

Toivottavasti ap löydät hoitajan. Ja mitä tuohon menojen siirtämiseen tulee, luulenpa että muutamat menot on jo siirretty kun kerran vanhin lapsista on jo 8 v!

Vierailija
25/26 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäpäin Lahtea asut, Asutaan Nikkilässä.

Vierailija
26/26 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt vähän mietin kenelle lapset hoitoon annan ja eikö sinulla38 ole parempaa tekemistä? Edellinen viesti että missäpäin Lahtea asut oli tarkoitettu n:o 14,jolla kaksi lasta=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi