Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi kaunein raamatun kohta?

Vierailija
16.07.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se " rakkaus on kärsivällinen.." on kaunis.

Vierailija
2/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee niin turvallinen ja lämmin olo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on aika heittää kivet ja poimia kivet... on aika... vai onko tämä edes Raamatusta??? Tosi runollinen.

Rakkauskohta on kanssa tosi kaunis...

Minua on aina puhutellut henkilökohtaisesti eniten kohta Martasta ja Mariasta. Kaikkein vaikeimpina hetkinä Jumala on puhunut minulle (näin uskon) sanoin " moninaista sinä huolehdit... mutta sinä olet valinnut hyvän osan, jota ei sinulta oteta pois" .

Pitäisi lukea enemmän Raamattua, en meinaa muistaa edes näiden kohtien sanoja...

Vierailija
4/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. 42

Jos joku on pakko valita.

Vierailija
5/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan.

Vierailija
6/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan.

Vierailija
7/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on luonut lmeidät ja nähnyt meidät jo idullamme ollessa syvällä äitimme kohdussa.

Luetaan ristiäisissä.

Vierailija
8/8 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Herra, Sinä olet luonut minut sisintäni myöten, äitini kohdussa sinä olet minut punonut. Minä olen ihme, suuri ihme ja kiitän sinua siitä. Ihmeellisiä ovat sinun tekosi, minä tiedän sen. Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä, muotoni kuin syvällä maan alla, mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa. Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme