G: Minkä jutun hienoutta sinä et koskaan ole tajunnut?
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ulkona grillaamista.
Seistä sen tirisevän vehkeen vieressä lasta kädessä paistamassa milloin mitäkin pihvinkänttyä tai muuta pöperöä.
Hellalla saa sisälläkin mukavasti tehtyä, miksi on niin hienoa käristellä niitä ruokia pihalla?
Kommentit (60)
mutta päädyn minäkin kaasugrilliin. Hervoton muovilla peitetty monumentti jokaikisen ok-talon ja rivarin pihassa. Sitten sitä teräsalttaria kumarretaan ja talon isäntä tulee pyhässä essussaan kääntämään kolme kertaa lihaläjiä.
Sitten vaimo pesee grillin ja korjaa astiat. Kunhan on siis ensin valmistellut kaikki ruuat. Ja pyhä grillaaja kertoo ylpeänä töissä, kuinka hienosti heidän 8 kaasupoltintaan jytisee. Ja kromi kiiltää ;))
jos on asiat niin solmussa, niin voidaan toki tarvita välittäjää kahden osapuolen välille. Ihan samahan se on missä vaan. Diplomatiaa!
Ja se, ettet ymmärrä luomu" hörhöilijöitä" kertookin sinusta ihan riittävästi. Sillä totta kai vihannekset pitää viljellä runsaiden lisäaineiden ja hyönteismyrkkyjen ja muiden päällystämänä.
...suuria tila-autoja ihan normaalin kokoisilla perheillä. Enkä tajua, miksi kaupungissa asuva ihminen/perhe tarvitsisi monen monta autoa. Enkä tajua supernopeitten urheiluautojen pointtia normaalikäytössä myöskään: eihän niillä saa lain mukaan ajaa sen nopeampaa kuin tavallisillakaan autoilla kuitenkaan.
että leikki-ikäinen lapsi " ei edes tiedä, mitä karkki on" .
Joidenkin vanhempien mielestä se tuntuu olevan jotenkin erityisen onnistunut ja tavoiteltava saavutus. Miksi?
t: kolme lasta ja auto 7:lle (normi tila-auto on pienempi kuin farkku)
urheilua ulkonäön takia, esim salilla käyntiä että saa pullistella lihaksia. Eikö urheilua pitäisi harrastaa, koska se on kivaa ja siitä tulee hyvä olo?
Toisekseen en ymmärrä, miten joku haluaa olla lapsen kanssa kolme vuotta kotona ja kokee sen ihanana. Itse pitkästyisin kuoliaaksi. (Ymmärrän kyllä asian hyvyyden lapsen kannalta ajateltuna.)
Minusta ne on niin kamalia, että tulee mieleen keisarin uudet vaatteet. Sama asia Crocseissa. Ihan karmeita!
Myös muotiin liittyvä juttu, mitä en käsitä, on se, että porukka ostaa jotain tuhat euroa maksavia merkkilaukkuja. Siis HALOO? Eikö tuhat euroa voisi sijoittaa VÄHÄN viisaammin kuin johonkin typerään käsilaukkuun? Haluaako porukka tosiaan matkia jotain Paris Hiltonia?
Vierailija:
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ulkona grillaamista.Seistä sen tirisevän vehkeen vieressä lasta kädessä paistamassa milloin mitäkin pihvinkänttyä tai muuta pöperöä.
Hellalla saa sisälläkin mukavasti tehtyä, miksi on niin hienoa käristellä niitä ruokia pihalla?
Mä en todellakaan piereskele huvikseni vaan koska se helpottaa mun oloa jos on ilmaan kertynyt suolistoon!
- sushi
- viinit
- ravintolaillat
- juustot
Lastenvaunumania ja muu tavaravillitys
Kantoliinojen yhdistäminen ekologisuuteen - yksi tavarahankinta lisää ja erittäin harvoilla korvaa rattaat niin, ettei niitä tarvitsisi lainkaan hankkia
Alennusmyynnit - ajetaan kauppakeskuksesta toiseen, jotta saadaan jotain halvemmalla eikä ajatella, että bensoihin paloi vähintään alen verran
Perinteiset hääjuhlat
Voileipäkakut
Eikö yksi epäonnistunut yritys jo kerro, että tämä ei ole minun juttu?
Sitten varsinkin, kun ne isot kesähäät pitää järjestää joka kerta kun menee naimisiin ja rahaa palaa hulluna.
Kokemukseni mukaan toisista, kolmansista jne. avioliitoista suurin osa päätyy kuitenkin eroon, niin että mitä järkeä edes yrittää?
Laitan samaan kastiin järjettömän isot kesähäät, minimi 100 vierasta (joista osa on pikkuserkkuja joiden kanssa on tavattu ehkä kerran joskus lapsena), morsian hörselömekossaan ja kaikki niin saakelin viimeisen päälle että sitä maksetaan seuraavat 10 vuotta, tai sitten laitetaan vanhemmat maksamaan.
Pitäkää häät varojenne mukaan ja kutsukaa vaan ne joista oikeasti välitätte, kiitos.
Kuten myös golfille, jääkiekolle, laskettelulle yms. ääliöurheilulle täältä ääni, samoin mökkeilylle!
En ymmärrä mitään muutakaan omaisuuden haalimista.
Jotta sain nyt hyvällä omallatunnolla mennä naimisiin Elämäni Miehen kanssa, 10 v yhdessä.
Mitä kolmen hengen perhe tekee talolla, jossa 300neliöö?
Otetaan hirveä velka pankista autoa varten, jonka toimivuudesta ei silti ole takuita ja jonka ARVO LASKE KOKO AJAN RYMINÄLLÄ ALASPÄIN.
Tuttavapariskunta osti juuri 200 neliön uuden talon, ei ole edes lapsia heillä, tai edes koiraa :D
mökkeily ilman sähköä, suihkua ja vesivessaa
golf
laskettelu
reimatec
citymaasturi
seiskan kestotilaus
kantoliinailu
reunalla juoruten), luomu-hörhöilyjä, parisuhdeterapiaa (tarvitaan ulkopuolinen taho kertomaan mikä mättää ja miten saada puolison kanssa keskusteluyhteys :-O)..... Onhan näitä :-)