G: Minkä jutun hienoutta sinä et koskaan ole tajunnut?
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ulkona grillaamista.
Seistä sen tirisevän vehkeen vieressä lasta kädessä paistamassa milloin mitäkin pihvinkänttyä tai muuta pöperöä.
Hellalla saa sisälläkin mukavasti tehtyä, miksi on niin hienoa käristellä niitä ruokia pihalla?
Kommentit (60)
Anoppi ei ymmärtänyt talohankintaamme, kun ei ollut ruokailuhuonetta. Ihmetteli missä tarjoamme kahvit vieraille???????
Minä taas en ymmärrä, miksi ihmiset tuhlaavat rahojaan etelän turistirysiin.
Vierailija:
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ulkona grillaamista.Seistä sen tirisevän vehkeen vieressä lasta kädessä paistamassa milloin mitäkin pihvinkänttyä tai muuta pöperöä.
Hellalla saa sisälläkin mukavasti tehtyä, miksi on niin hienoa käristellä niitä ruokia pihalla?
Että mitä hienoa niissä on. Minä kun oon niin suppea ihminen, että mulle löytyy kaikki tarpeellinen pienemmästäkin.
ym. iljettävien niljakkeiden syömistä.
Juu, käynyt olen. Kesällä itikoita, talvella kylmä.
Lauantaina muuten käynnistyy ravustuskausi.
raskasta ja lapset ehtii kylla " avartua" myohemminkin.
Itte en oo tajunnu, ku anopilla ja apella on sellaset hianot badenbaden-tuolit mökillä... ja kun kesällä sataa-paistaa-sataa-paistaa... ni miks ihmeessä ne fyllit pitää kiikuttaa sisään-ulos-sisään-ulos-sisään, aina sen mukaan mikä keli on. Kerranki kun käytiin vierailulla mökillä, niin sen parin tunnin aikana appi käski anoppia varmaan kuus kertaa viemään badenbadenien pehmusteet sisään/ulos, kun sataa/paistaa.
=0)
mutta mää oonki nyt kännissä...
kannattaa ap kokeilla! IHAN eri maku!!
Ja oma auto on must, pääsee (useammin lapsenkin kanssa) kätevästi liikkumaan harrastuksiin, huvituksiin, kavereille ja ihan vaan kruisaamaan, ja se antaa ihanan vapauden tunteen, josta en luopuisi! Olisin ihan housuton nainen ilman omaa autoa!
Vierailija:
Itte en oo tajunnu, ku anopilla ja apella on sellaset hianot badenbaden-tuolit mökillä... ja kun kesällä sataa-paistaa-sataa-paistaa... ni miks ihmeessä ne fyllit pitää kiikuttaa sisään-ulos-sisään-ulos-sisään, aina sen mukaan mikä keli on. Kerranki kun käytiin vierailulla mökillä, niin sen parin tunnin aikana appi käski anoppia varmaan kuus kertaa viemään badenbadenien pehmusteet sisään/ulos, kun sataa/paistaa.=0)
mutta mää oonki nyt kännissä...
Voi sellaisia asioita olisi paljon. yksi olkoot tämä:
auringon ottaminen. miksi pitää erikseen lähteä tuntitolkulla makoilemaan rannoille tai matkustaa ulkomaille, että saa löhötä rannoilla. ruskettuminen on epäterveellistä. jos haluaa olla tummempi niin siihen on itseruskettavat aineet. kyllä mäkin olen kesän aikana tässä ruskettunut, mutta olen samalla puuhastellut jotain järkevää esim pyöräillyt, tehnyt puutarhatöitä yms ja kaupan päälle saanut rusketuksen.
Onhan se nyt ihan selvää, että jokaiselle mainitulle asialle löytyy faneja pilvin pimein. Vastataan nyt vaan kysymykseen, sillä nää on ihan mielenkiintoisia.
S80:
Voi sellaisia asioita olisi paljon. yksi olkoot tämä:auringon ottaminen. miksi pitää erikseen lähteä tuntitolkulla makoilemaan rannoille tai matkustaa ulkomaille, että saa löhötä rannoilla. ruskettuminen on epäterveellistä. jos haluaa olla tummempi niin siihen on itseruskettavat aineet. kyllä mäkin olen kesän aikana tässä ruskettunut, mutta olen samalla puuhastellut jotain järkevää esim pyöräillyt, tehnyt puutarhatöitä yms ja kaupan päälle saanut rusketuksen.
Mutta se johtuu siitä, että en siedä aurinkoa kuin aivan pieninä annoksina. Ihon grillaaminen pavun ruskeaksi aivan älytöntä touhua valkoihoiselle.
Oikea makunautinto, ja hyvä humala siihen vielä päälle!
Ravut on myös nam-nam. Useammin kun vain saisi...
Toi baden-baden-juttu on aika paha! Hehee...!:-)
Ajetaan 400 kilsaa, ehditään olla päivä perillä ja sitten taas sama matka takaisin. Älytöntä.
meillä on lapset kasvaneet vauvoina niin hurjaa vauhtia, että suurinpiirtein 2kk välein on saanut uusia koko vaatevaraston. ihan järjetöntä ostaa jotain ihquja timberlandin housuja kun niitä ehtii käyttää ehkä kaksi kertaa.
Ei jummarra ei.