Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Uusi äiti kehässä!
16.07.2007 |
Apuapua! Nyt sitten kokeneemmat mammat vähän auttelee :P Elikkä, täällä on 8/06 tytön äiti Keravalta.. Olis kiva osallistua tapaamisiin jne, joten pitää vähän neuvoa mihin porukoihin vois lyöttäytyä.. Tää menee vielä harjottelun kautta joten ymmärrystä peliin ;) Mutta joo.. jos täällä on jotain pkseudun tapaamisia johon vuoden ikäsen typyn kanssa vois kurvailla niin ilmotelkaahan :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Itse en kuulu tuohon ryhmään mutta yritäpäs bongata elokuu 2006 pinoa, ottavat varmasti mielellään teidät mukan!
t. jonzku80