Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei tahdo rakastella...

Vierailija
16.07.2007 |

ärsyttävä tilanne meillä päällä... Mies ei tahdo millään tasolla ajatellakkaan intiimiä kanssakäymistä minun kanssani. Tähän ollaan tultu pikkuhiljaa ajan saatossa. Sanoo ettei vaan tee mieli, en kuulemma enää sytytä häntä.

Toisaalta olemme yhdessä jo kauan haaveilleet vauvasta, ja alkuun jopa yrittäneetkin saada raskautta alulle. Miehen mielestä minä olen syypää kaikkeen, olen lihonnut ensitapaamisestamme n. 20 kg, kuulemma ruikutan kokoajan seksiä.... noh ilman seksiähän ei se vauva saa alkansa ja mies ihmettelee miksen tule raskaaksi vaikka seksiä harrastetaan n 1 kerta kuukaudessa, silloin kun herralle sopii...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia on sitten miten vaimoa käsitellään.

Vierailija
2/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan ole sanonut noin suoraan. Viimeks ovulaatiopäivänä vinkkasin, niin totes että mikäs kiire meillä on, kyllä se vauva tulee sitten kun on tullakseen. Ollaan sentään muutaman kerran kierrossa pupuiltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvinpäin ei lauo näitä totuuksia mutta maistissa saan kuulla mikä on miehen mielipide milloinkin. Pääsääntöisesti suhde kunnossa, arki rullaa omalla painollaan ja voidaan hyvillä mielin suunnitella tulevaa... Sanoi kerran että pelkää minkänäköiseksi muutun raskauden myötä... Ehkä hiukkasen pinnallinen tyyppi tämä mieheni =)

ap

Vierailija
4/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päädyttiin tähän tilanteeseen, kun yritimme aivan kanin lailla saada lasta alulle useampi vuosi sitten. Hommassa ei ollut enää mitään tunnetta, vaan päämääränä oli vain hedelmöittyminen. Lopulta selvisi, että miehen spermassa ei ole riittävästi eloa lapsen alulle saamiseksi normaalein keinoin. Mikrohedelmöityksen jälkeen saimme tytön, joka on nyt kolme. Viimeksi olemme rakastelleen lähes tasan vuosi sitten.

Mies haluaisi toisen lapsen, mutta seksi ei kiinnosta.

Vierailija
5/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kuitenkin tukahduttamaan tarpeeni ja toiveeni suurimman osan aikaa, jotta mies mahdollisesti tahtoisi purkaa paineita edes sen kerrran kuussa ja toivoa että ajoitus osuisi oikeaan ovulaation suhteen... pientä kikkailua siis myös minun puoleltani. Harmi vaan että useinmiten miestä ei petipuuhat kiinnosta h-hetkellä mutta kummasti paripäivää myöhemmin tai aiemmin.... rrr-kele.

Toinen juttu mikä on vähän pistänyt miettimään on se, että kun kerran saan mieheni suostumaan lakanoittenväliin saan mitä parhainta kohtelua ja mieskin nauttii... miksi ei sitten halua useammin?

ap

Vierailija
6/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä Suomessa aika pieni ystäväpiiri eikä useinkaan käy missään ilman minua joten tapaamiset olisi aika hankalia järjestää. Työpaikallaan on vain yksi nainen... palkanlaskija, joku parhaat päivänsä nähnyt täti-ihminen... ellei sitten joku miehistä... ;)

ap

Vierailija
7/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän sanoi ihan selvästi, että et ole hänestä viehättävä seksuaalisesti enää, siksi ei seksi kiinnosta. Haluatko tehdä asialle jotain vai vaihtaa miestä? Tilanne ei tuosta muutu, jos toista ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
8/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestääni olen hyvän kokoinen nyt, silloin olin aivan liian laiha... n. 50 kg ja pituutta 160. Enkä millään haluaisi laihtua takaisin noihin lukemiin vain miellyttääkseni miestäni. Yhdessä ollaan kuljettu jo 6 vuotta, ja tavatessamme olin 18v. mies minua 6 vuotta vanhempi.

ap

Vierailija
9/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristy, laihduta, osta ihania alusvaatteita, hommaa itsellesi harrastus, pidä itsestäsi huolta ja pidä itsesi onnellisena. Ala elää omaa pirteää elämääsi, tapaa ystäviäsi, käy joskus baareissa ja näytä ukolle että sussa on naista!

Jollei sittenkään ala mitään tapahtua, niin harkitse uudestaan haluatko jatkaa tämän miehen kanssa.

Vierailija
10/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Minusta on todella piittaamatonta toista kohtaan antaa itsensä lihoa valaaksi. Ja miehesi pelkää todennäköisesti aivan syystä sitä, että lihot raskausaikana vielä lisää, koska sinulla on selvästi kontrolliongelmia ruoan suhteen. Eli siis ymmärrän miestäsi. Ainoa keino pelastaa suhde on luvata alkaa huolehtia itsestään ja pistää kroppa kuntoon.

Vierailija
11/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän nyt lisättäisiin 20 kiloa, niin kyllä minussa aika helvetisti läskiä olisi. En todellakaan yhtään ihmettelisi, jos ei kukaan minua haluaisi sen jäkeen.

Eikä lihominen sitä paitsi ole mitenkään luonnollista iän myötä. Itse olen ollut aina tämän painoinen (myös synnytysten jälkeen) ja tulen luultavasti aina olemaankin. Olen nyt 35-vuotias.

Vierailija
12/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kaunisteltu versio läskistä.

Vierailija
13/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoitko todella 20 kiloa vähemmän kun tapasitte? Silloinhan olet painanut 30 kiloa!!! Jos noissa mitoissa olet, ei pitäisi olla valittamista, ellei miehesi sitten pidä anorektikoista. Ei kyllä ole järkevää laihduttaa epäterveellisiin mittoihin vain miehen sairaan mieltymyksen takia. Ymmärtäisin miestä, jos olisit lihonut ylipainoiseksi lyhyessä ajassa.

Vierailija
14/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

e on karmiva näky :(

Vierailija:

Jos tähän nyt lisättäisiin 20 kiloa, niin kyllä minussa aika helvetisti läskiä olisi. En todellakaan yhtään ihmettelisi, jos ei kukaan minua haluaisi sen jäkeen.

Eikä lihominen sitä paitsi ole mitenkään luonnollista iän myötä. Itse olen ollut aina tämän painoinen (myös synnytysten jälkeen) ja tulen luultavasti aina olemaankin. Olen nyt 35-vuotias.

Vierailija
15/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis painoit aluksi tuon 50 kiloa. No ehkä parikymmentä siihen lisää voi olla tuohon pituuteen pikkuisen liikaa ainakin BMI:n mukaan. Ei kai sinun tyttömittoihin tarvitsisi laihduttaa mutta ehkä vähän, ihan oman itsesikin takia. Ja raskauden aikana on entistä helpompi lihoa ja ylipaino voi myös haitata raskautumista ja tuoda komplikaatioita raskauteen (joskaan ei välttämättä lievä ylipaino).

Vierailija
16/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tekosyy - luulen että miehesi on homo tai käy vieraissa.

Samoin joku muu valitti ettei miestä seksi kiinnosta samat sanat sullekin.

Monoa perseeseen tuollaisille ukoille. 8 kg ylipainoa ei ole este panemiselle.

Sanoit ettei miehellä ole Suomessa ystäviä on siis joku mamu joten suuremmalla syyllä mutiainen mäkeen.

Vierailija
17/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä olet. Etkö ymmärtänyt, että olen aina painanut tuon verran. Minulla on kaikki arvot olleet aina kohdallaan ja olen terve kuin pukki. Olen vain erittäin hentorakenteinen. En ole koskaan elämässäni nähnyt nälkää tai laihduttanut.

Ja mitä tulee hyvännäköisyyteen, niin ainakin monien miesten mielestä sitä olen ja olen myös nykyisen mieheni mielestä, koska en ole luuranko, vaan täysin normaalipainoinen (erittäin pienirakenteinen vain).

Joten otapa lähihoitaja vähän paremmin selvää asioista.

Vierailija
18/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on karmea näky ainoastaan kateellisen läskin silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi