Anoppi keraa meille 12 hengen arabian illusia astiastoa, vaikka ei ole kysyny etta tarvitaanko tai halutaanko ees. Ja sanoi etta ois sitte sellainen juhla-astiasto.
Meillä sitä käytettäis kyllä jokapäivä, vaikka minun mielestä se punainen kukka siinä on kyllä tosi ruman näköinen. Nyt meillä on jo kahvikupit sitä sarjaa, mutta kuka nykyään juo sellaisista " pikkurillikupista" . Meille jos tulee kavereita kylään, niin laitetaan kyllä kunnon motti pöytään.
Kommentit (9)
Tsekkasin juuri Arabian sivut ja minun mielestäni punainen on kyllä kauniimpi kuin violetti. Selkeämpi väri ja helpompi istuttaa pöydän muuhun rekvisiittaano. En muuten aiemmin pitänyt koko sarjasta, tuo punaväri muutti mielipiteeni. Ihan on. Ei kyllä juhla-astiastona vaan arkikäytössä.
ni osaisitte arvostaa edes jotain sitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kyllä mun mielstä on vähän harmi, että kerää arvokasta sarja josta toinen ei erikoisesti pidä - eikös se ole vähän rahan hukkaa.
Kyllähän lahjaa antaessa pitäisi ajatella sitä, mistä saaja pitää, eikä omia mieltymyksiään. Varsinkin kun kyseessä on tuollainen lahja, joka hyvässä tapauksessa siirtyisi sukupolvelta toiselle, eikä vaikka ruukkukukka. En itse ainakaan ole niin hyvä ihminen, että osaisin olla tuollaisesta kiitollinen, päinvastoi harmittaisi. Ja aika kummallisen kuvan saa lahjan antajasta, aika omaehtoinen..
ja sit niinku se punainen on parempi ku se liila vai...
Minun anoppini on siitä mukava, että ostaa aina vain merkkituotteita ja vielä mukavampaa on se, että kun huomaamattani sanon, että meiltä näköjään puuttuu teesihti, pitääkin se ostaa, niin sitten anoppini tuokin sen seuraavalla kerralla kylään tullessaan minulle lahjaksi. =) Kuuntelee siis toiveeni, joita huomaamattani sanon.. =) Se on hauskaa.
Mutta jos otatte arkikäyttöön, niin eiköhän tuostakin ei-toivotusta lahjasta jotain iloa ole?
Mun anoppi tosin ei tuo meille mitään laatutavaraa, vaan roinaa omista nurkistaan. Ja sitten muistaa jälkikäteen kysellä aina niiden perään, niin että ne on pakko pitää tallessa. Mut samakos se onko Iittalan astiasto vai jotain krääsää, jos ei oikein sovi omaan makuun niin varmasti ärsyttää säilytellä sellaista kun ei eroonkaan pääse.
että punaiset Illusiat postuvat heidän valikoimistaan. Anoppi saisi nyt astioita halvalla!
voi vittu että ihmiset osaa valittaa..