Lue keskustelun säännöt.
Muita, joiden päivät kuluu haaveillessa?
16.07.2007 |
Mulla on joku tarve kehittää jatkuvasti päiväunia pienessä päässäni, yleensä romanttisia. Kohteena joku komea/viehättävä/seksikäs mies, jonka olen ohimennen tavannut tai muuten tunnen.
Tiedän, että tämä on ihan normaaliakin, mutta mua on ruvennut häiritsemään se, etten tunnu saavan " filmiä poikki" . Mulla on pakonomainen tarve pyöritellä näitä päiväunia koko ajan ja välillä se on todella rasittavaa.
Muita samanlaisia? Mikä avuksi?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haaveilusta voi saada rahaa, ihan totta.