Unohdin laittaa nuvaringin!
Mitä nyt teen? Tänään aamulla piti laittaa uus rengas klo 7, ja tietenkin unohdin :(
Kommentit (8)
ja ne edellisviikkoiset siittiöt saattavat olla hengissä vielä ja hedelmöittää sen munasolun. Arvelen näin.
Vierailija:
Ohjeissa luki, että jos unohtaa laittaa ajallaan ja on ollut edellisellä viikolla (eli taukoviikolla) yhdynnässä, niin saattaa olla raskaana. Millä logiikalla tää on mahdollista? Miten se munasolu voi tietää, että ens viikolla unohtuu rengas, että hedelmöitynpä nyt tässä.
Raskauden vaaraa ei ole, mutta kysyin muuten vaan.
Minulla kävi juuri noin. Eli seksiä oli edell. viikolla, ovulaatio oli seur. ke/to. Raskaaksi tulin. Ei käytetty mitään ehkäisyä.
Minun kaverilla kävi samoin. Oli miehensä kanssa yhdynnässä (ulkomailla). Ystävättäreni tuli kotiin miehensä kotimaasta. Ja kas, tuli raskaaksi. Mies oli tuolloin tuhansien kilometrien päässä :-))
Onnellisia ovat yhdessä nykyään, kaikki kolme!
ONNEKS on ollut menkat, niin ei oo tullu harrastettua seksiä ! Lapsi ei oo nimittäin kovin toivottu tähän elämäntilanteeseen.
ite laitan aina vähän millon sattuu, enkä oo vielä raskaaksi tullu
No, virallisestihan se sais myöhästyä vain sen 3 tuntia. Jos raskaus olis katastrofi, käyttäisin kortsua ekat 7 päivää, mutta jos ei niin vakavaa, niin antaisin olla. Tosi pieni todennäköisyys siihen, että ovuloisit muutaman tunnin takia.
Klo 7 pitäis laittaa tai korkeintaan kolme tuntia siitä, eli klo 10. Mä voin laittaa sen vasta neljän jälkeen. Löysin jo netistä pakkausselosteen ja siinä luki, että pitää laittaa heti kun muistaa ja käyttää seuraavat 7 päivää jotain muuta ehkäisyä. Etkö sä siis oo käyttänyt muuta ehkäisyä vaikka oisitkin unohtanut laittaa uuden ajoissa?
Ohjeissa luki, että jos unohtaa laittaa ajallaan ja on ollut edellisellä viikolla (eli taukoviikolla) yhdynnässä, niin saattaa olla raskaana. Millä logiikalla tää on mahdollista? Miten se munasolu voi tietää, että ens viikolla unohtuu rengas, että hedelmöitynpä nyt tässä.