Paljon olet yleensä saanut s-ryhmän ylijäämä palautuksia?
Kommentit (76)
Tänä vuonna tulee vain 25 e, aiemmin jopa 30-40 e
https://www.s-kanava.fi/osuusmaksu/
https://www.s-kanava.fi/s-ryhman-osuuskaupat/
"
YLIJÄÄMÄNPALAUTUS
Kerran vuodessa osuuskauppa voi maksaa asiakasomistajilleen ylijäämänpalautusta. Päätöksen ylijäämänpalautuksen maksamisesta tekee asiakasomistajien vaaleilla valitsema edustajisto edellisen vuoden tuloksen perusteella.
Osuusmaksun korko
Kerran vuodessa osuuskauppa voi maksaa myös korkoa osuusmaksulle. Päätöksen koron maksamisesta tekee asiakasomistajien vaaleilla valitsema edustajisto edellisen vuoden tuloksen perusteella ja se maksetaan ko. vuoden loppuun mennessä osuusmaksunsa täyteen maksaneille asiakasomistajille. "
Huomenna tulee tilille 500 euroa. Sisältää normaalit bonukset (90) ja ylijäämäpalautuksen (410). Onhan se kiva lisä, pakko myöntää.
Mistä näkee edustajiston kokouksen pöytäkirjan, mitä ovat päättäneet?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulee tilille 500 euroa. Sisältää normaalit bonukset (90) ja ylijäämäpalautuksen (410). Onhan se kiva lisä, pakko myöntää.
Mistä näet, että saat 410 euroa? Vai laskitko itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankin sovelluksen s-bonustiedoissa se mulla on. Huhtikuun tiedoissa.
Huomenna taitaa tulla tilille mitä tulee.
Mulle tulee yleensä vaan 20 e, mutta rahaahan sekin on. Kyllä on vuosien varrella kortti maksanut itsensä takaisin.
Huomaa miten pihalla ihmiset on siitä ketä äänestää. Julkkikset kärjessä ja muutenkin.
https://hok-elanto.fi/news/hok-elannon-edustajiston-vaalit-2024-aania-y…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankin sovelluksen s-bonustiedoissa se mulla on. Huhtikuun tiedoissa.
Kiitos, löysin. Saan 23 euroa.
Mä en löytänyt, huhtikuun tiedoissa, missä siellä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
S-etukortti -> bonus ja ostot -> huhtikuu -> näytä enemmän
Ei täällä jaella sellaisia. Ei tule edes enää sitä 10e takaisin kun tuli 10 vuotta täyteen asiakkuutta.
En ole ikinä saanut mitään ylijäämäpalautuksia, mutta bonusta tulee 6-11€ / kk.
Löysin , saan nyt ylijäämää vaan 169e, mutta sekin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sun alueella ei sitä varmaan sitten makseta ollenkaan.
Huomenna tulee ylijäämäpalautusta 227€
Jokainen Osuuskauppa päättää ylijäämänpalautuksesta. Jotkut osuuskaupat maksavat vuosittain, toiset harvemmin, jotkut todella harvoin. Itse kuulun pienempään osuuskauppaan, ja olisiko joku 5e tullut joinakin vuosina.
HOK-Elanto ei ole maksanut koskaan, tai ei ainakaan paria euroa isompia ikinä. Tänä vuonna ei tule mitään.
PeeÄssä maksaa 18 000 000 ylijäämäpalautusta. Eli 3%. Minä, yksinasuja eläkeläinen saan joka vuosi n 200- 250e ylijäämää, joskus enemmänkin. Sen päälle bonukset 8- 50e/kk. Pitää keskittää ostokset niin hyötyy eniten.