Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile törkyinen vessa?

Vierailija
16.07.2007 |

Meillä pytyn pohja edellisten asukkaiten ajoilta ruostunut ruskeaksi ja viemäristä tulee tässä taloyhtiössä välillä meistä riippumattomia hajuja, pelkään että meillä sitten vieraiden mielestä törkyinen vessa kun ei sitä puhtaammaksi saa paitsi jos vaihtaa pytyn, lisäksi käsienpesualtaassaki ruostetta.

Pesen kyllä vessan kerran viikossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinttynyt lika, jota ei saa pois, vai epäsiisteydestä johtuva sottalika!

Vierailija
2/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei näitä kalkkisaostumia,jne. vaan ihan pissaläiskiä ja paskatahroja pöntön sisällä ja reunoilla. haju karmea, vanha pissa haisee ja tunkkainen kostea viemärin haju, jos ei ole kaivoja putsattu aikoihin. tyhjiä hammastahnatuubeja ja hiuksia yms lavuaarin reunat täynnä, sekä kaikenlaisia epämääräisiä länttejä ja töhnää.. ainakin tollaisia olen nähnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaista tunkkaista kosteaa hajua tarkoitan joka meidän vessassa on ja olen viemärin pessyt sen minkä yltää ja laitettu viemärin avaajaa, eikä auta..

kerrostalo jo aika vanha n. 40 v sitten rakennettu että taitaa olla talon putkiston vaiva.

mutta ei ole kiva jos vieraat luulee sen takia et meillä siivoamaton vessa

Vierailija
4/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se yleis-siisteys on ratkaisevampaa. ja jos ei oikeasti pissa ja kakka haise eikä lainehdi pöntön reunoilla, niin ei tuo pelkkä tunkkaisuus tee vessasta törkyistä, mun mielestä.. vaikka tuon hajun tuossa mainitsinkin. se edellinen vastaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä