* Huhtihippusten höpinät vko 29! *
Linkki edelliseen ketjuun http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10716431&p=1&tmo…
Mitä kuuluu huhtihippusille? Helmeeeellä ja CalZalilla näytti piinailut jo pikkuhiljaa alkaneen. :)
Täällä on vatsakivut ohi, elämä jatkuu. Nyt on kp 8 ja joka toinen päivä -tekniikka lähti alulleen toissapäivänä. Eilen testasin ovulaatiota ekan kerran ja juuri ja juuri nähtävä haamu tuli. No, sehän ei vielä kerro mitään.
Greippimehua oon litkinyt tässä kierrossa jo vaikka kuinka, ja nyt jo näkyy vähän ovislimaa, tosin ihan pieniä määriä vasta. On se kumma että joku greippimehu saa tollasta aikaan, normaalistihan mulla ei ole limoja ollenkaan.
Eilen oli vähän suruinen ilta kun meille hyvin rakas naapuri ja ystävä joutui sairaalaan epäillyn sydänkohtauksen takia (on jo aika vanha mies). Kyseessä ei kuitenkaan ollut sydänkohtaus ja pääsee jo tänään kotiin. Mutta monenlaisia ajatuksia kerkes käydä mielessä eilen kun ei vielä tiennyt mikä on tilanne. Yö tuli nukuttua huonosti, aamulla vasta kuultiin hyvät uutiset.
Noh, ei muuta ku sitä lemmenintoa ja hyvää mieltä, muistetaan ajatella muitakin asioita välillä! :) Niinkuin varmaan ollaankin muistettu kun on ollut niin hiljaista viime aikoina... ;)
Kommentit (115)
Tuli noista lasten ikäeroista mieleen, että mulla on yks kaveri, joka on veljeään 10 kk nuorempi. Hän minulle aikoinaan sanoi " ennenkuin kerkeät kysyä, niin kyllä minä olen vahinko, se on minulle itsellenikin ihan suoraan kerrottu" .
Mutta vakavasti ottaen on kyllä ikävää kun ihmiset kommentoivat mitä sattuu. Tämä nyt on ihan eri juttu, mutta kun menimme aikoinaan mieheni kanssa kihloihin reilun 2 kk:n seurustelun jälkeen, niin yleinen kommentti oli " ette voi olla tosissanne" eikä edes onniteltu ja suunnilleen sanottiin että te ootte nyt niin rakastuneita, mutta ei tuo tule kestämään. Se satutti. Appivanhemmat sanoivat " eikö nyt kannattaisi odottaa että tunnette vähän paremmin toisenne" . No joulukuussa meille tulee 8 vuotta täyteen ja naimisissa ollaan oltu jo reilu 4 vuotta. Mukavin reaktio kihlautumiseen oli mummuni. Hän rutisti minua sydämellisesti itkien ja onnitteli ihan tosissaan. Vähän olen katkera ollut jälkikäteen kun meidän kummankin sisarukset ovat saaneet kihlajaislahjoja mennessään kihloihin, mutta meille ei mitään annettu. Minun vanhempani sentään antoivat lahjan, mutta appivanhemmat eivät edes onnitelleet. No tämä on väärä paikka purkaa näitä, mutta olipa pakko vuodattaa...
Moi, kirjoittelen vielä siitä Helmeen raudan mausta. Muistan sen neuvolan vihkosesta yhtenä raskauden oireena. Se oli niin kummallinen oire, että jäi muistiin. Ja jos et vielä itekään tiennyt siitä, niin meikäläinen alkaa jo uskoa kyllä (tosin ei pidä liika hehkuttaa, jos ei plussa tulekkaan) raskauteen. Jos tuo raudan maku olisi etukäteen tiedossa, niin sitä helposti voisi ajatella ja muka maistavansa raudan suussa.
Hain kanssa eilen greippimehua ja kyllähän sitä juo. ..Ei mitään nautintojuomaa. Tämä meidän yrittäminen on mennyt niin hulluksi, kun ihan niin kun nyt ei voisi ilman greippimehua raskautua:) Ja seuraavaksi mies saa lähteä hakemaan mulle Multitabs Special 2 +-tabletteja (söi mun omat), joita mun piti ruveta syömään jo ajat sitten. Mutta en kyllä usko, että liian vähän sitä foolihappoa saan, kun ihan tavallisen monipuolisesti syön.
Ei ollut tänäänkään lh-kuippua, mutta viimeistään sunnuntaina pitäisi jo olla. Alkaa kauhistuttaa, jos ei sitä tulekaan. Tosin yksi lapsi jo on, että on sellainen ainakin joskus ollut:)
saapi tänne purkaa mitä haluaa.
Jos nyt hyvin käy ja ueaa onnistaa, niin samoissa pinoissa puretaan sitten tuolla vauva-puolella ;o)
Annique sun tapauksessa appivanhempasi ym. olivat varmaan niin hämillään, etteivät tajunneet onnitella. Mutta luulisi, kun " ensi järkytys" olisi ohitse, heidän muistavan jollain tavalla. Aika erikoista mun mielestä... Joillakin ihmisillä vaan loksahtaa ja päätökset tehdään nopeasti. Munkin kaveri meni kihloihin 2kk seurusteltuaan (josta oli viel 1 kk:n ulkomailla) ja nyt ovat olleet naimisissa usean vuoden ja nyt heillä on vuoden ikäinen tyttö ja oikein tuntuvat olevan toisilleen sopivat.
Mielestäni yksi tärkeä asia siinä, kuinka kertoo raskaudesta, on oma asenne. Ei kannata liikaa miettiä, mitä toiset ajattelevat. Kertoo sen iloisen uutisen häpeilemättä ja on ylpeä siitä.
Mieheni ei tykkää yhtään, kun käytetään noita vahinkolapsi-sanoja. Hänen mielestään lapsi on aina toivottu, jos ei ehkäisyä käytetä..no ei varmaan aina näinkään..Mutta meidän ensimmäisen lapsen kohdalla minulla oli vauvakuume (en silti ollut ottanut vauvaasioista selvää saati ollut tällä tavoin foorumeissa) ja ajattelin, että pitäisiköhän kokeilla ilman ehkäisyä (mielestäni ovulaatio oli jo mennyt), kun teki mieli sitä vauvaa jo. Halusin jännitystä elämään. No raskaaksi tulin ja en voisi kyllä sanoa, että meidän vauva oli vahinko....(En nyt taida osata kirjoittaa oikein mitä tarkoitan:) vaikka ei oltu yhteisesti vauvanhankinnasta tosissaan puhuttu.
Onnistuin sit möhlimään.
Mutta hei vaan, tässä samalla greippimehua lipitän :) Sitä Valion. Ei se tosiaan niin hyvää ole, mutta makuun tottuu. Pääasia, että tekee tehtävänsä :)
Täällä elellään tylsää vaihetta, kun täti paikalla :( Ensi viikonloppuna olis sit otollisimmat ajat kai.
Plussanneitakin oli, ONNEA ONNEA!
PIKKUPAPU, toiv ei menkat alkais! Mutta tervetuloa silti tähänkin pinoon :) Niin ja suuri kiitos vastaukseesi (maaliskuisissa), taidanpa tilata aconeita :)
Tosi ikävää, kun saa ihmisiltä kuulla ihme laukauksia, kun on tapahtunut itselleen jotain ihanaa. Just esim.kihlaus ja raskaus. Meille ei kukaan sanonut pahasti, mutta silloin ku ruvettiin taloa rakentaa, mun vanhemmat melkein nauro. Oltiin silloin niin nuoria, vasta 20 ja 22v. Jotenkin ne ei vaan osannut ajatella, et ruvetaan jo rakentaa ja se päätös tuli aika nopeesti meille ja kaikki alkoi tosiaan nopeella aikataululla. Vuosi siinä meni ja kaikki hyvin, mutta välillä muistuu mieleen, miten pahasti mä silloin loukkaannuin niille :(
Kukas täällä olikaan seuraava, kuka testailisi? Täytyy lukea pinoa paremmin...Plussatuulia jokaikiselle!
Nelliina kp3/23-28 yk8
ps. onkos täällä paljonkin meitä, jotka yrittäneet jo jonkin aikaa, esim.½ vuotta ja yli?
Nelliina05, minä se täällä hypistelen r-testipakkausta. Menossa siis kp29/?. Vähän viime aikoina vaihdellut kierron pituus, joten siksi tuo ? tuossa. Kävin tänään muissa asioissa apteeksissa ja ostin samalla tällaisen kiusallisen hypistelypakkauksen valmiiksi kaappiin.
Mullakin on jonkinlaista turvotusta ja kiloja tullut parissa viikkoa 2 lisää. Tosin olen syönyt ihan liian epäterveellisesti nyt kun olen kesälomalla. Kotona ollessa olen vähän väliä jääkaapilla ja matkalla tulee mentyä usein sellaisin keltaisin M-kirjaimin varustettuihin paikkoihin.
Mutta olisiko muita, jotka piinailee? Minkälaisia tuntemuksia on?
En ole nyt kovin aktiivisesti palstaillut, tai olen käynyt kyllä pikaisesti lukemassa, mutta nyt ajattelin ihan kirjoittaakin jotain. Plussakin jo jollekin tuli, Heilikö se oli, onnea kovasti, ja kiva että tärppäsi nopeasti. Minullakin esikoinen tärppäsi ekasta yrityksestä. Se oli kivaa, vaikka tuntui että ei oikein ehtinyt yrittämäänkään :)
No nyt on kyl sit yritetty senkin edestä siis, jos/kun tipun huhtikuisistakin niin on ympyrä täysi. Kun viime elokuussa aloitettiin niin toukokuun listalla pyörin, eli vuosi on tulossa täyteen. Hohhoi, luulin jo silloin olevani kahden lapsen äiti tänä kesänä, mutta ei vaan oo tärpänny ei. No, ei auta kuin jatkaa yrittämistä.
Fatmamako se puhui ettei ollut oviskipuja nyt lainkaan? Ei mulla niitä ainakaan ole joka kuukausi. Tosin en tiedäkään varmasti ovuloivani, kun ei tärppiäkään ole tullut. Mutta voihan se kipu tulla vaikka kun nukut, tai ehkä sitä ei joka kuukausi tule.
Omaa napaa. Persona ei näyttäny vielä ovismerkkiä mut tikun viivat oli niin tasavahvat, että tiedän huomenna ovismerkin tulevan. Eli luultavasti ovis on huomenna tai sunnuntaina. Nyt on monta kiertoa ollu ovis kp 13 ja se on tänään. Mutta jostain syystä nyt on vähän myöhemmin. Mystistä miten tuo alkukierto on joskus pitempi ja joskus lyhyempi. Eikä nyt ole ollut mitään stressiäkään tmv.
Nuo personan tikuthan käytetään aina aamupissassa. Ostin nyt ovistestejäkin, ajattelin täs iltapäivällä testata, että onko lh-huippu alkanut jo, niin kuin luulen. Minusta kotitestit lähettivät kyllä vääriä ovistestejä. Halusin niitä herkkyydeltään 40 mutta noissa testeissä lukee 10. Eli ovatko sitten niin herkkiä, en tiedä, kun en ole aconin ovistestejä ennen ostanut. Noilla tulee sit ehkä monta päivää plussaa, jos testais, kun reagoivat pieneen määrään lh-hormonia. No, voi olla että luen väärin sitä paketin tekstiäkin, mutta en minä lukua 40 siitä mistään kyllä löytänyt.
Lämpökäyrän tynkää löytyy tuolta jos kiinnostaa:
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli
Kovin on alhaiset lämmöt olleet tässä kierrossa. Onkohan mittarin paristoissa jotain vikaa..
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
Koralli73 kp 13 yk13
TÄDÄÄ, sulla jännää, oih :) Milloin meinaat testata?
KORALLI, te olette yrittäneet pitkään toista. Meillä kans esikoinen sai helposti alkunsa, yk3 tärppäs, nyt kakkosta yritämme ja yk8 on menossa. Oletteko meinanneet mennä lääkäriin? Ku meillähän on elokuussa jo aika, ja menkkojen alkaessa se tuntuu oikealta mennä sinne ihan päänikin takia, mutta sit välillä tulee ajatus, et pitäiskö perua ja katella vielä jonkin aikaa. Huooh. No kai me ollaan silti menossa vielä. Sit mä pelkään, et se lääkäri sanoo vaan, et laihduta ja tulkaa uudestaan. Mulla jokunen kilo ylimääräistä, ehkä noin 10kg :( Sitten olisin norm. painoinen. Joka päivä aloitan laihiksen, mutta sitten taas menee joku pieleen...Makeat herkut maistuu ja olenkin nyt vähentämässä heti tai miltei lopettamassa ne. Jospa sillä olis vaikutusta, kokeillaan. Mutta siis paljon asioita pyörii mielessä. Minkäs ikäinen teidän esikoinen on? Meillä neiti täyttää syssyllä 2v.
Nelliina taas
Pitkästä aikaa minäkin taas pinouduin, ja lyhyen laskutoimituksen jälkeen sain kp:ksi 25, eli loppusuoralla mennään!!
Mitään tuntemuksia ei kyllä ole, jopa normaalia turvotusta ennen tätiä ei ole näkynyt, yksi syy saattaa olla tässä mun dietissä jonka aloitin viikko sitten :)
helmeelle paljon peukkuja, niin kuin muillekin. Mä en hirveesti usko omiin mahdollisuuksiin kun nyt odotellaan vaan sitä ens kuun klinikkakäyntiä, ihanaa päästä vihdoinkin tutkittavaksi!!
Ihanaa kun viikonloppu koitti, meillä oli isännän kans tänään molemmilla vapaapäivä ja tänään viedään esikoinen mummolaan hoitoon kun meillä on 2 synttärijuhlat nyt viikonloppuna...saattaa olla vähän kipeä olo sunnuntaina :(
Mutta plussatuulia kaikille, huhtikuisia on tosi paljon, hyvä juttu!
CalZal kp25/28-36
No me ollaan yritetty esikoista nyt puolitoista vuotta ja tähän mennessä aikaan on saatu vain yksi keskenmeno rv 5+3 tuokokuussa, joten mieli ei kyllä ole ollenkaan korkealla. Mulla ikää 25 ja miehellä 27. Nyt sain tiistaina pitkään kiertoon avuksi Terolut-kuurin ja samalla tehtiin keskenmenon jälkitarkastus: kaikki on kunnossa. Tänään on sitten jo menkatkin loppuneet, joten voidaan aloittaa taas yrittäminen :)
Viime kierrossa käytettiin Joka toinen päivä -menetelmää, mutta ei sekään tuottanut tulosta. Greippimehu auttoi todella hyvin määrittämään ovulaatioajan, sillä sain hyvät limat. Erona viime kiertoon aiotaan nyt ovulaation aikana pupuilla joka päivä, sillä joka toinen päivä ei silti saanut aikaan pikkuihmettä.
Minulle on jo pitkään lääkäri sanonut, että pitäisi vähentää stressiä, niin raskautuisin paremmin. Tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Aionkin nyt keskittää ajatuksiani kodin sisustuksen vaihtamiseen, jotta saisin muuta ajateltavaa. :)
Rizza kp 5/47 yk 15
Täällähän oli jo saatu ensimmäinen plussa! Onnea! :)
Itse olen keskittynyt oviksen bongailuun. Eilen oltiin mökillä ja siellä en viitsinyt tikutella, mutta tänään pitäis katsoa, mitä tikkuun ilmaantuu. Limat ainakin tuntuu jo lisääntyneen ja lämpö oli nousussa. Laitettiin peitto heilumaan heti kun tultiin mökiltä kotiin. Siellä ei voitu tehdä asian eteen mitään, kun anoppi ja appi nukkuivat samassa mökissä... ;)
Essi78 kp14/?
Täällä ollaan :) Uutta yritystä päälle vain, juuri alkaa täti hiipumaan pikkuhiljaa ja " harjoittelu" voi alkaa ;)
Omaa napaa: Täti oli aika raju kun kierto venyi niin pitkäksi, onneksi alkaa olemaan jo loppumaan päin. Mietiskelen tässä josko ovistikkuja ostaisi, tosin viimeksi en osannut niitä edes tulkita x-) Katsotaan eteenpäin jospa ovista pääsis bongailemaan viikonkin päästä.
lastwish kp 7/? yk 6 (ainakin)
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Osaisitteko sanoa kannattaako alkaa enää tässä kierrossa juomaan sitä mehua kun kp:t on jo 8? Että vaikuttaako enää mitään? Unohdin eilen ostaa.. mietin vaan, että kannattaako enää edes juoda vaan vasta seuraavassa kierrossa.
KAKTUS-84: monesko päivä olette menossa naimisiin? Jos saa udella. Onnittelut teille!
HELMEEEEELLLE toivotan kovasti plussaonnea! Jännittävää!
Plussatuulia myös muille piinailijoille! Toivottavasti saamme lukea paljon iloisia uutisia *bd*
Kielo kp 8/28-35 yk2
:) Menin nyt sitten tilaamaan parikymmentä ovistikkua jotta sais tikuteltua, ymmärrän niistä tai en ;) Ovista odotellessa
Plussatuulia kaikille ++++++++ <3
lastwish kp8 yk6
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Kiitos vaan teille kaikille kannustajille... Kyllä veti jännäks kun testit ei ole vielä saapunu niin en pääse testailee ja eilen tiputteli vaaleanpunaista vuotoa mutta se ei ole lisääntynyt ja loppuikin iltaan mennessä. Aamusta asti on vatsaa nippaillu eri tavalla ja en enää osaa sanoa onko se jännitystä vai mitä. Äsekn sain myös ihan hirveen " hiki kohtauksen" tai semmonen kuuma aalto kun yritin korjailla housuja joita aion käyttää juhlissa, kun koko viikonloppu meillä sattuu olemaan juhlia. No nyt täytyy mennä ettei tule kiire. Plussatuulia vaan kaikille kovasti ++++
Helmeeee
Täällä on sit ovisaika meneillään. Persona näytti ovismerkkiä tänään viimeisellä tikulla. Sen sijaan ne aconin ovistestit on kyllä ihan mysteeri. En osta niitä kyllä enää ikinä. Kolme testiä olen tehnyt. Jokaisessa se kontrolliviiva on sellainen että toinen reuna on tosi tumma ja toinen vaaleampi. Testiviivat ovat olleet yhtä tummia tai hivenen tummempia kuin se kontrolliviivan vaaleampi puoli. Mutta siis tosi vaikea verrata viivoja! Olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen tuohon Personaan. Sen tikkuja lukee ihan selvästi ilman sitä monitoriakin, eikä mitään tuollaisia ongelmia. Mutta ovathan ne tikut toki paljon kalliimpia verrattuina noihin aconin tikkuihin.
Lämpö oli tänään korkeampi kuin edellisinä päivinä, mutta en usko oviksen vielä olleen. Mitään oviskipuja ei nyt ole ollut. Ei taida tässä kuussa tullakaan, yleensä kyllä jotain vihlomisia on ollut. Nyt ei mitään. Mutta katson nyt miten lämmöt kehittyy.
Nelliina: Meidän esikoinen täytti viime tammikuussa 3-vuotta, eli on nyt n. 3,5v. Mulla on enempi ylipainoa vielä kun sulla, 20 kg noin tai vähän alle. Kun aloin odottaa esikoista, ylipainoa oli 10 kg, joten ei se mulla ainakaan se määrä vaikuttanut. Nyt oon aloittanu dieetin, tai oikeastaan karppauksen, että saisin vähä kiloja pois, että josko se vaikuttais.
Kävin gynellä viime joulukuussa. Miesgyne, joka ei välittäny mun tiputtelusta. Mullahan siis tiputtelee monta päivää ennen menkkoja, yleensä jotain 3-4 päivää. Viime kierrossa tiputteli vielä kauemmin :( Terojakaan ei antanu se gyne, vaikka valitin että kierto on epäsäännöllinen (nyt se kierto on hivenen tasoittunu, mut sillon oli jotain 23-30). Käski vaan yrittää että vuosi tulee täyteen. Eli ihan turha käynti. No nyt on vuosi täynnä kohta puoliin, joten kai pitäs mennä lääkäriin..
Mä sain yhdeltä ystävältä nyt sen loput clomifenit ja lugesteron-hormonilääkkeet....clomeja oli 2 kpl, joten ei hirveästi, lugeja on pariksi viikoksi. Mä aion käyttää ne. Ei kai se niin viisasta ole toisen lääkkeitä käyttää, mutta... no, katson mitä tapahtuu. Jäi vaan niin huono maku tuosta viime syksyn gynestä, ettei oo huvittanu mennä uudestaan lääkärille. Ainaki menen nyt taatusti eri lääkärille tällä kertaa.
Plussaonnea piinailijoille!
Koralli73 kp 14 yk13
Koralli73: Onpa sulla ollut outo miesgyne. Tiputtelu varsinkin on kurjaa. Mä menin kanssa toiselle gynelle nyt ja sieltä sain vihdoin ja viimein ne Terolutit, kun yritystä on ollut takana puolitoista vuotta. Olisin kanssa toivonut itselleni niitä Clomeja, mutta niitä en vielä saanut. Luulen kyllä, ettei gyne halunnut antaa niitä siksi, kun pääsen naistenpolille syksyllä tutkimuksiin, eikä sinne ole enää pitkä aika. Eipä niistä pillereistä mitään haittaakaan ole, sen kun otat ne :)
Rizza
Nyt kiertopäivä 12 (kierto yleensä 24-28), että pikku hiljaa saisi ovis tulla. Enää kaksi tikkuakin vaan jäljellä. Piti aloitella niin ajoissa varmuuden vuoksi. Mulla on clearbluen testejä. Se on digitaalinen, joten ei tarvia empiä yhtään tulokse suhteen. Aika kallis, mutta pieni hinta, jos se auttaa tärppäämään. Mutta mitään oireita ei vielä ole. Ei limaa, ei mitään. Greippimehua olen juonut vasta kaksi päivää noin 2 lasia päivässä.
En ole muutenkaan kiinnittänyt ikinä huomiota ovulaatiohon. Joskus on vähän menkkakipuja ollut ja olen ajatellut, että ovulaatio varmaan. Mutta pitää nyt vain kuulostella ...
Ensimmäinen lapsemme hedelmöitettiin 17. kiertopäivänä. Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!!
Jotkut varmaan muistaa mut maaliskuisista. Olen lukenut teidänkin jutusteluja. Alkaa nuo maaliskuisten höpinät olla hiipumaan päin. Tulen sitten virallisesti varmaan huomenna teidän seuraan, kun piinailu saa lopun. Vielä tietysti elättelen pientä toivoa.
Koralli: Uskon, että olet jo näiden vauva-asioiden ekspertti ja voit huoletta käyttää ystäväsi lääkkeet. Jos ei tämä kierto vieläkään tuo toivottua tulosta, itse voisin kuvitella meneväni gynelle. Sulla on niin paljon tietoa kaikesta, että osaat nyt vaatia parasta hoitoa. Jota todella ansaitset!
Ystäväni söi monia lääkkeitä, kunnes fiksu lääkäri huomasi todellisen ongelman ja Puregon(tai joku sinne päin)pistokset toivat nopeasti avun. Jälkeenpäin voi vain jossitella kuinka monelta kyyneleeltä olisi säästynyt, jos olisi saanut oikeaa hoitoa jo aiemmin... Mutta ihana odotus on nyt hyvällä mallilla.
Laitan tännekin omaa napaani, jos joku osaisi vasta mulle.
Dpo3 lähtien on ollut vessassa juoksua ja nyt pari päivää menkkajuilintaa. Jos täti saapuu mun pitää varmaan mennä lääkäriin tosta vessajuoksusta. Onkohan jollain ollut tuollasta oiretta kun mulla, mutta täti on silti tullut? Pissattaa siis usein. Tulee vaan vähän, vaikka on olevinaan kovakin hätä. Pissaamisen jälkeen tuntuu, ei kuitenkaan satu.
Kyllä odottavan aika ON pitkä. Huomenna teen aamulla testin, mutta toiveet meni äsken miinukselle, kun tein ajankuluksi ovistestin. Siihen tuli hailun hailu viiva. Eikö sen pitäs näyttää vahvaa viivaa, jos on tärpännyt? Niin olen täältä lukenut.
Lämpöjä olen muuten mittaillut ekan kerran tässä kierrossa. Aamulämmöt oli alkukierron 36,2-36,4. Nyt toistaiseksi 36,6-36,8. Mitenköhän nuo lämmöt laskee, kun täti tulee? Onko ne vaan yhtenä aamuna romahtaneet?
Niin paljon kysymyksiä... ;)
Paljon +++++onnea Teille Kaikille. Mukavaa porukkaa täällä on, silti toivon kovasti etten tule teidän jengiinne =). Vaikka voin ollakin huhtihippusen tavoittelija nyt jo, la olisi kai 31.3 tai 1.4.
AnniHelen@ kp24/22-? dpo9 yk5
No kun esikoista ootin, yks parhaista kavereista sano mulle, että onnittelenko vai otanko osaa!!! Tälle samaiselle kaverille vihjasin, et pientä kuumetta on, niin tokas et hanki ny hyvä ihminen eka koulutus ja työ, ettet jää tyhjän päälle jos ukkos lähtee käveleen... Et silleen. En kyl keksi mitään ehdotuksia, miten sen vois kertoa. On tosiaan ikävää, että joillain ihmisillä tulee ekana edes mieleen sellainen. Tosin saa siinä ihmisellä olla aika katkera ja negatiivinen maailmankuva. Kyllä kun aloin tuota poikaa odottamaan, niin heti huomasi eron, kuinka toiset tuli heti hymyillen halaamaan ja toiset katseli kiusaantuneena lattiaan. Tunnisti kyllä oikeat ystävät sillä hetkellä.