G:mitä olet tehnyt/teet tänään?
 Minäpä aloitan: heräsin ja annoin lapsille aamupalan, järjestelin tavaroita paikoilleen, palstailin täällä, pesin pyykkiä ja tyhjensin apk:n, kävin lasten kanssa mustikassa, keräsin mansikat mansikkamaalta, laitoin ruokaa ja kohta luen päivän lehden  ja laiskottelen lasten kanssa uiden ja saunoen iltapäivän.
 Iltapuuhat vielä avoinna, ehkäpä pyöräretki lähiympäristöön.
Kommentit (25)
 lähdimme töihin 6.20. jätin miehen työpaikalleen ja jatkoin matkaa omalle. Lapset heräilee kun heräävät. Klo 15.30 lähden töistä ja haen miehen töistä ja kaupan kautta kotiiin...
 Iltahommat menee suurinpiirtein... laitan pyykit koneeseen, tiskikoneen päälle, laitan ruokaa  ja syödään. lapset hoitavat omat kotihommat ja ajattelin leipoa piirakan illálla.
 Tein lapsille aamupalan,ja nyt istun tässä ja yritän syödä jotain pientä. Odotan Serranoja :) Lapset lähtivät pihalle itse.
 Illalla teen töitä ja olisi tarkoitus leipoa joku piirakka kun huomenna tulee vieraita.
sitten syötiin aamupalaa, kävin kuopuksen kanssa koira-/pyörälenkillä siis lapsi ajoi pyörällä ja minä kävelin koiran kanssa, kävin ruokakaupassa, laitoin pyykkikoneen pyörimään, olen istunut hetkittäin tässä av:lla, keittänyt kahvia, kitkenyt kukkapenkkiä, ollut muuten vaas lasten kanssa pihalla, kohta alan laittamaan ruokaa. Iltapäiväksi tänne on luvattu vesisadetta joten sitten varmaan jotain puuhastelua sisällä. Jos illasta poutaantuu niin varmaan vielä pyöräilemässä tai kirjastossa käydään lasten kanssa.
ruokakaupassa. Illalla lapsi varmaan leikkii omalla pihalla, ellei sada.
herännyt, herättänyt lapset, pukenut ne ja antanut hiukan syömistä, käytiin viemäs iskä töihin, takaisin kotiin, luin lehden, petasin pedit, keitin puuroa ja syötiin, sitten vähän AV:ta, kymmeneltä lapset MLL;n lapsikammariin lääkärireissun ajaksi, sieltä lapset haettuani prismaan ja lidliin ja nyt tultiin jokin aika sitten kotia, nuorempi nukkuu ja isompi rakenteli uudella nuppijutulla. Nyt aikoo lähteä ulos leikkimään. Mä keitän pian kahvit ja nautiin hiljaisuudesta! jos nuorempi jatkaa uniaan...
Mies oli lähtenyt aikaa sitten töihin ja antanut lapsille aamupalan. Olen syönyt aamupalan ja ryystänyt puoli pannullista kahvia, kohta pistän potut tulelle. Sängynkin olen jo petannut. Aion laiskotella loppupäivän, kuten kunnon lomalaisen tuleekin tehdä!
 Tiskannut. Ollut av:lla. Käynyt suihkussa.
 Pitäis vielä ainakin viikata pyykkiä ja ehkä tehdä jotain muutakin.
 Söin aamupalan ja luin päivän lehden, ruokin kissat ja päästin ne parvekkeelle tuulettumaan. Luin netissä iltapäivälehdet, sähköpostin ja av:n juttuja. Leikin kissan kanssa. Luin kirjaa ja rapsuttelin toista kissaa. Aloitin ruuanlaiton miehelle joka pääsee kohta töistä. Nyt istun taas tässä koneella ja ruuanlaitto kesken.
 Aika tylsä päivä siis, äitiyslomalainen olen.
 Syötiin aamupala, sitten puistoon, kotiin syömään, lapset laitoin nukkumaan ja nyt istun täällä.
 Keittiössä kamala kaaos....
 Laitoin lohikeittoa, muksu nukkuu päiväuniaan. aion tässä seuraavaksi kirjoittaa yhden esseen loppuun ja sitten lähdetään kirjastoon ,apteekkiin, postiin ja kauppaan.
 Illalla pitäisi siivota, kun huomennan tulee vieraita. Ja kuiteskin iltalenkki pitää tehdä koko perheen voimin ja ehkä miehen kanssa saunotaan.
Heräsin kaheksan aikaan, syötiin aamupala, lapset leikkivät ja tein ruuan. Lähettiin pihalle ja siellä on ipanat vieläkin, ite tulin hetkeksi sisälle
 Olen syönyt lapsen kanssa aamupalaa, katsellut aamutv:tä, latoin pyykit kuivumaan, tein ostoslistan.
 Lapsen kanssa kävimme ulkoilemassa leikkipaikalla ja metsässä. Ulkoilun jälkeen söimme.
 Nyt lapsi on päiväunilla, itse olen sillä aikaa ottanut pienet torkut, nettaillut, meikannut, puhunut  puhelimessa miehen ja työkaverini kanssa, lukenut lehteä.
keitin aamupuuron, syötin ja puin 1v:n, herätin miehen, lähdin lapsen kanssa puistoon, käytiin kaupassa, käveltiin takasin kotiin, syötin lapsen ja laitoin päiväunille, tiskasin, lakaisin lattian ja järjestelin paikkoja, aloitin ruoanlaiton, nyt katselen asuntoja ym. netistä
 laittanut aamupalaa lapsille ja pukenut sekä rasvannut pienemmän.
 Lukenut lapsille kirjaa. katsonut mökkitavaroita valmiiksi.
 Sitten isä vei lapset ulos ja lounaalle ja itse lähdin ostoksille. Nyt nuorempi päikkäreillä ja vanhempi katsoo muumeja. Minä av:lla ja syön salaattia patonkia ja hummusta, nam!
 Sen jälkeen pidin tunnin tauon jonka aikana söin aamupalan, kävin suihkussa ja laitoin tukan sekä pukeuduin. Sitten jatkoin töitä, kunnes kävimme miehen kanssa pika pikaa hakemassa anopin matot pesulasta ja veimme ne anopille. Samalla reissulla kävin kaupassa ja sitten söin välipalaa. Jatkoin töitä kahteen asti, jolloin aloin laittaa ruokaa. Siinä sivussa pesin kolme koneellista pyykkiä. Nyt aletaan kohta syödä ja sen jälkeen aion otta piitkät nokoset.

aamupäivä velttoiltiin ja leikittiin duploilla lasten kanssa. Siinä sivussa laitoin heiltä likaiset lakanat pesuun ja vaihdoin puhtaat.
 Lounasta syötiin mitä kaapista löytyi, en jaksanut rueta ruoantekoon.
 Nyt olen vähän skarpannut ja pessyt hulluna pyykkiä, järjestellyt, imuroinut yms.
 Ihana istua kahvikupin kanssa hetkeksi alas kun on kaunis, siisti koti ja tyytyväiset lapset leikkii puhtaassa, siistissä huoneessaan :)
 Heräsin klo 13.56.
 Mitäpäs tässä on kerennyt tekemään...
 Tekstasin kaverilleni, että nähdäänkö illalla. Kohta olisi ruokaa näemmä tarjolla. Sitten voisi ehkä peseytyä ja pukeutua.
 Lapsi mummilla.
 Tämä oli ensimmäinen rento " aamu"  työputken jälkeen. Ja loma alkoi kuitenkin jo kesäkuun alussa. Olen ollut todella, TODELLA pinkeä.
 Mies heräsi lapsen kanssa, koska minä olin eilen pitkän päivän töissä. Hän hoiti pojan aamutoimet, aamupalan yms.
 Sitten kun minä heräilin ja söin aamiaisen yms, niin lähdin pojan kanssa pihalle. Mies meni naapuriin kylään, jonne mekin menimme pojan kanssa piipahtamaan myöh.
 Sitten mies syötti pojalle lounaan ja minä nukutin hänet päikyille ja nuhahdin itsekkin hetkeksi, samoin mies.
 Sitten maksoin laskut ja mies lähti asioille. Sitten olen tässä koneella surffaillut.
 Poika kuuluu tuolla heräilevän. Rupean antamaan hälle välipalaa, sitten mies tuo tuollessaan meille ruuaksi kiinalaista, ei jaksa nyt tehdä ruokaa.
 Illaksi minä menen töihin ja mies puuhailee normaalihommia lapsen kanssa.
 T. äiti 27 v. työelämässä, mies 26 v. hoitovapaalla ja poika 1 v 4 kk
 Niin, ja ai niin pyykkiä olen pessyt tässä samalla....
aamukahville. Töihin, lounaalle, kirkkoherranvirastoon juttusille, kaupungille, töihin, virastoihin, kotiin, illallisen tekoon, tv, netti, nukkumaan.
Tuli huono omatunto kun oon niiin laiska.