Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**EX-HAAHUT VIIKKO 29**

16.07.2007 |

[color=limegreen][size=3]♥ ♥ ♥EX-HAAHUILIJAT♥ ♥ ♥[/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

[color=limegreen]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 27-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=violet] LA 25.7.[/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=violet] LA 6.8.[/color]

[b][color=limegreen]Kaisuli79: [/b][/color] Minä 27, mies 31. Meillä on poika s.-04. Km 7/06 rv 22+6. [color=violet] LA 13.8.[/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=violet] LA 30.8.[/color]

[b][color=limegreen]Ultsi75: [/b][/color] Sain km:n 12/06 rv 6 ja uuden plussan sain heti seuraavasta kierrosta 7.1.07. Aikaisemmat lapset syntyneet -01 ja -03. Ykkösen ja kakkosen välissä mulla oli myös km rv 10+ (vai olikohan se 11+). [color=violet] LA 13.9.[/color]

[b][color=limegreen]levinia: [/b][/color] Neljän tytön äiti ulkomailta, minä ' 69 ja mies ' 66, takana tm 3/06 ; ja km:t 6/06 ja 10/06 viikoilla 8+. [color=violet] LA 16.9.[/color]

[b][color=limegreen]Tuutupii: [/b][/color] 28 v kuumeilija, mies on 31 v. Meillä on 1 v 9 kk ikäinen poika ja asumme Itä-Suomessa. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 2006. Minulla todettiin tuulimuna 10/06. Nyt siis uusi plussa 12.1.07. [color=violet] LA 23.9.[/color]

[b][color=darkviolet]Lokakuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]Tari: [/b][/color] Minä 34 ja mies 36, lapset poika 6/03 ja tyttö 8/04, km 10/05, tm 8/06 ja km 1/07 ja plussasin sit uudelleen 19.2.[color=violet] LA 26.10[/color]

[b][color=darkviolet]Marraskuu 2007[/color][/b]

[b][color=limegreen]72oinas: [/b][/color] Yritys aloitettiin 05/06 ja km sain 11/06.

ja nyt 26.2 plussasin uudestaan. Kolmatta odotellaan. Ollaan 35-vuotiaita molemmat ja pohjanmaalta kotoisin.[color=violet] LA 2.11.[/color]

[b][color=darkviolet]Helmikuu 2008[/color][/b]

[b][color=limegreen]Toivoilmari: [/b][/color] Olen 3 lapsen äiti, kaksi murkkuikäistä ja 3v. Sain kaksi km 04 ja 05. Eka tuli 9vkolla ja toinen todettiin lääkärin neuvolassa vkolla 15. Aikaa on kulunut ja päätimme uskaltaa yrittää. 5 yk tärppäs ja nyt on plussattu viikko sitten.[color=violet]

[color=limegreen]♥ [/color][color=limegreen] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=limegreen] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=darkgreen] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=purple]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3545 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=darkgreen] poika[/color], 3005 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=purple] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=darkgreen] poika[/color], 3185 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=purple] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=darkgreen] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm

[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=purple] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm

[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3864 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=darkgreen] poika[/color], 3840 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=darkgreen] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm

[color=6959cd][b] maria80 [/color][/b] 16.1. [color=darkgreen] poika[/color], 4320 g ja 53 cm

[color=6959cd][b] Hannele-81 [/color][/b] 10.2 [color=darkgreen] poika[/color], 2890 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Enni-Maija [/color][/b] 20.2 [color=darkgreen] poika[/color], 3700 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] Porkkana [/color][/b] maaliskuu [color=purple]tyttö[/color], 2070 g ja 44cm

[color=6959cd][b] titi75 [/color][/b] 3.3 [color=darkgreen] poika[/color], 3210 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] mami-74 [/color][/b] 6.3 [color=darkgreen] poika[/color], 4325 g ja 53,5 cm

[color=6959cd][b] eka-vekara [/color][/b] 9.3 [color=purple]tyttö[/color], 3285 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] Lizie [/color][/b] 11.3 [color=purple]tyttö[/color], 3300 g ja 50 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] Limetti [/color][/b] 3.5 [color=darkgreen] poika[/color], 3610 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Pirpaliina [/color][/b] 4.5 [color=darkgreen] poika[/color], 3270 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Emunainen [/color][/b] 20.5 [color=darkgreen] poika[/color], 4070 g ja 52 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Sani [/color][/b] 14.6 [color=purple]tyttö[/color], 4090 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Koala-72 [/color][/b] 23.6 [color=darkgreen] poika[/color], 3390 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Juuliar74 [/color][/b] 24.6 [color=purple]tyttö[/color], 4190 g ja 51 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=6959cd]Juttuja voi jatkaa myös vauvat-osiossa Ex-haahujen pinossa.[/color]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki vauvansa saaneet![/color]

[color=limegreen] [size=6] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color][/size]

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ollut koko päivän reissussa ja nyt pitää äkkiä tulla kirjoittelemaan ettette luule että meille on tullut lähtö :) Olin koko päivän mökillä siskoni kanssa ja matkalla käväisin vielä kahvilla kaverilla. Ihanaa kun on mennyt päivä nopeasti!

Helga: Onnea onnea tuhannesti due-timen saamisesta! Hienoa! Voi että olisikin upeaa jos meillä laskettu aika pitäisikin kutinsa tai mekin saataisiin vaikka tuolloin teidän päivänä. Eihän siinä tosiaan ole kuin päivä eroa. Nyt täytyykin alkaa puhutella masua kovemmalla kädellä jos hän vaikka innostuisi ulostautumaan :) Ihan mieletöntä, te olette viikon verran enää kaksistaan ja sitten teillä on ihan ikioma vauva! Ja ihan varmasti osaat olla äiti, susta tulee oikein hyvä sellainen. Hyvä muuten että kananmunakeikka on ollut vaivan väärti!

Ultsi: Sulla on kyllä ollut huonoa tuuria tuon terkan kanssa! Voikohan siinä hempassa olla noin suurta vaihtelua? Kurjaa tuollainen ajattelu, että uudelleensynnyttäjä osaa huolehtia itsestään ja havaitsee helpommin jos jokin on pielessä. Eihän se niin mene ja jokainen raskaus on kuitenkin yksilöllinen ja ainutlaatuinen.

Sitä mäkin toivon, ettei tarvitsisi ravata kontrollissa tuon verenpaineen takia kovinkaan kauan eli synnytystä kehiin vain. Verenpaineen lisäksi tuohon myrkytykseen kuuluvat mm. valkuainen pissassa, näköhäiriöt ja kova ylävatsakipu. Mulla on ollut satunnaisesti näköhäiriöitä, sanotaan kerran kolmessa päivässä. Sellaisia vilkkuvia valoja menee hetken aikaa silmissä. Mutta terkka kyllä sanoi ettei minulla oikein myrkytysoireet täyty, niiden pitäisi olla vahvempia mikäli epäilystä olisi.

Tuo yöhikoilu on kyllä tosi inhottavaa! Mitähän se tekee petauspatjalle kun joka yö hikoilee monta litraa suolavettä??!! Meillä ainakin on sänky niin märkä aina kuin olla ja voi, niinkuin sinullakin. Toivottavasti päästään molemmat kohtapuoliin tästä yöhikoilusta eroon!

Ihanaa mökkireissua teille ja hyvää viikonloppua! Ja muista ottaa närästyslääkkeet mukaan, niitä tarvitaan! ;)

Levinia: Kyllä tämä aikamoista kilpajuoksua on Helgan kanssa ollut ja nyt iski paniikki kun Helga on eräpäivänkin jo saanut. Täytyy tosiaan alkaa ylipuhumaan meidän pikkuista että tulisi jo maailmaan :) Sulla on kyllä olleet ihania kaikki raskaudet kun et ole yliaikaisuudesta joutunut kärsimään! Voi vitsi. Onko teillä kaikki muksut muuten syntyneet ulkomailla vai oletko Suomessa synnyttänyt koskaan?

Omaa napaa: Viime yö meni myrskyä kuunnellessa, huih. Olihan myräkkä ja kadut lainehtivat. Tutut poltot herättelivät taas kolmisen kertaa, mutta onneksi sain vielä aamulla nukuttua miehen lähdettyä töihin. Tämä päivä meni hujauksessa, ihanaa todellakin. Muuten ei mitään uutta tämän auringon alla :)

D.O. ja nappula rv 39+1

Vierailija
22/37 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä selvitty ja nyt olis 3 päivää vapaata. Onneksi nyt on noiden liitoskipujen kans pärjänny työmaalla hyvin, tais s.lomasta olla apua kun sai hetken levätä.

Kiitoksia kaikille myötätunnosta! on ihanaa kun on tuollasia ihmisiä joille voi tuntojaan kertoa ja te jaksatte olla myötätuntoisia vaikka periaatteessa ollaan vieraita ihmisiä toisillemme! kiitos että olette olemassa!!!

Ultsi75:Hienoa että kaikki oli hyvin ja sait oman mielen rauhalliseksi. Hyvän kokoista vauvaa sinulle povaavat.

Tuutupii:Huh huh, toivottavasti ei isompaa tule kun esikoinen! Aivan tuli hiki puolestasi. Kuinkas teidän kävi koiranpennun kanssa, oliko se teitä varten?

D.O: Sulla on ollut taas huonoja öitä, kurjaa. Ei ole mikään ihme jos sulla on paineet nouseet. Pakostakin ne nousee kun ei saa nukkua kunnolla ja väkisinkin tulevat päivät jännittää kun paljon tapahtuu kerralla muutto, synnytys, vauva.

Onhan tässä tapahtunu kaikenlaista. Onneksi meitä on 6 sisarusta ja me pidämme tosi tiiviisti yhtä.Aina ollaan valmiita auttamaan toinen toistamme. Ilman niitä ei olis varmaan jaksanutkaan.Kiitos haleista!

Muuten kyllähän sitä lapsivettä voi tulla sieltä pikkuhiljaakin, vähitellen. Mulle on supistukset tehneet kans vatsan löysäksi ja pitää oksentaa. Aina täys tyhjennys ennen varsinaista koitosta. Eli sun huono-olo voi johtua ihan siitäkin.

Helga76:Sullahan alko nyt varsinainen jännittäminen ja päivien laskeminen! Ihan varmasti osaat olla mitä parhain äiti pikkuiselle, älä edes epäile!

Koitahan malttaa ottaa rauhallisesti siellä remontin keskellä, hyvä että miehesi hillitsee tekemisiäsi ettet innostu liikaa.

Pakko nostaa hattua sulle ton juoman juomisesta ja hyvin näytti kannattavan.

Omaan napaan ei mitään uutta. Kaveri on kova touhaamaan, koko masu heiluu kun se pitää painiharjootuksia;) Mittasin tossa ihan huvikseni mahan ympärystää ja 100cm näytti! vitsi mikä kumpu! Taitaa sittenkin olla se norsu syntymässä vaikkei kärsää näykkään ;)

Ihanaa, sisko haki lapset eillen 2 yöksi luokseen lomailemaan. On ollu tosi oudon hiljaista. Huomenna haen lapset kotia joskus iltapäivällä. Aamusta meen eka kissojen kans eläinlääkäriin, leikkuutan molemmat kissat, kollin ja nartun. Siinä aamu kuuluukin kun vahtii niiden nukutuksesta heräämistä. Ne kun törmäilee joka paikkaan puoliunes.

Mutta nyt toi puoliso kävi huikkaamassa saunaan, taidampa kipasta perässä......

Hyviä vointeja kaikille, 72oinas 24+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä pehkuihin, mutta kun ei väsytä. No kyllä taas aamulla kadun, kun poitsu herää klo 6:30...

D.O: Toivottavasti verenpaineet pysyy kurissa, eikä mitään muita raskausmyrkytysoireita ilmene.

Helga: Onnittelut sektiopäivän saamisesta! Hui, alkoi oikein jänskättää sun puolesta. Ajatella, ensi viikon lopulla sinä olet äiti, miehesi isä ja teillä on oma vauveli sylissä! :D

levinia: Kiva kuulla sinustakin! Huh, teillä on aikamoiset lämpötilat siellä päin! Jaksuja mahan kanssa moiseen helteeseen!

Meille sitten ulee se koiranpentu elokuun puolessa välissä! Haetaan se kotiin, kun mun äippäloma alkaa. Rotukoira on, paimenkoira. Ihanan lutuinen ja reipas kaveri pentueesta valittiin. Tai oikeastaan se melkeinpä valitsi meidät. :) Poika keksi sille jo nimenkin. :)

Tuutupii + Masuli rv 31+3

Vierailija
24/37 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko purkaa fiiliksiä... Eilen klo 21 jälkeen alkoivat supparit, tosin epäsäännölliset ja suhtkoht kivuttomat. Välillä tuli pari napakkaa kivuliastakin. Valvoin niiden kanssa melkein klo 2 asti jonka jälkeen nukahdin. Olen nukkunut nyt koiranunta kolmisen tuntia ja alaselkä on kuin tulessa koko ajan. Välillä supistelee, mutta ei mielestäni tarpeeksi. Mutta tämä alaselän jomotus vaan pahenee ja olen aikalailla toimintakyvytön. En tosiaan osaa sanoa ovatko nämä kivut nyt niitä synnytyspolttoja vai mitä. Mutta en minä näiden kanssa mitään pysty tekemään, se on vissi.

Täytyy varmaan soitella tuonne synnärille ja kysellä mielipidettä asiasta. Kun nyt tietäisin että uskallanko päästää miehen lähtemään töihin vai en. Jos sinne pitääkin lähteä näytille.

Äh kun tämä on vaikeaa!

Väsynyt ja kipeä D.O rv 39+2

Vierailija
25/37 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli katsotaan palaanko vielä kuvioihin vai onko jo menoa. Pitäkää peukkuja!

D.O.

Vierailija
26/37 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli turha reissu. Tai no turha ja turha, paikat auki yhdelle sormelle mutta kohdunkaulaa vielä jäljellä. Vauvan sydänäänet olivat hyvät ja minultakin laite mittasi supistuksia puolen tunnin sisällä neljä kertaa. Eli jotain tapahtuu, mutta ei vielä riittävästi. Istukka on alkanut jo kalkkeutua mutta virtaukset olivat hyvät joten toimii vielä. Vauvan painoarvio 3,5 kiloa tällä hetkellä ja pituudeksi bongasin näytöltä mielestäni 51 cm. Joten oikein hyvän kokoinen tytteli tulossa!

Sen verran kuitenkin minulla on kipuja, että olisivat ottaneet sisään osastolle mikäli olisin itse halunnut. Päätin kuitenkin lähteä kotiin jotta mieskin pääsee tänään vielä työmaalle. Voihan se olla, että vielä tänä viikonloppuna takaisin joudutaan, sen verran hyvässä vaiheessa tässä jo ollaan.

Nyt ruokaa nassuun ja korvaamaan menetettyjä yöunia!

D.O.

Vierailija
27/37 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla ne poltot voi tuntua ihan selassakin; kukin tyylillaan! Mulla ainakin ekasta oli noita selkapolttoja,joihin yrittivat antaa avuksi niita vesirakkuloita vai mita lienevat nimeltaan; kauhea kokemus muuten, kirvelsivat enemman kuin poltot sattuivat!

Kokeile niihin selkakipuihin niita kaurapusseja tms. vaikka lampimia pyyhkeita: Ja yrita olla liikkeella koko ajan mieluummin kuin istuskella- auttaa vauvan laskeutumiseen! Ja sinnita kotona mahd. pitkaan; kun et enaa pysty olemaan purematta huulin ja puskumatta supparien valissa niin ala ajella synnarille!

Mulla on esikko Suomessa syntyny- muut kolme taallapain. On toiminta hurjasti erilaista! Voimia sinne!

Vierailija
28/37 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sua nyt koetellaa. Toivottavasti synnytys lähtis nyt pian kunnolla käyntiin ettei tartte noin pitkään olla kipeenä. Ei muuta kun nukkumaan jos pystyt. Hyvä kerätä voimia ja kun unessa on rentona niin se edestää paikkojen avautumista.

Koita niitä lämpöpusseja jota edellinen sulle ehdotti. Ja lämmintä suihkua.

Toivon että saat edes hetken nukuttua sillä oot jo monta yötä nukkunut huonosti.

Pidän peukkuja että pääset pian lähtemään!

Voima haleja sinulle!

72oinas

Vierailija
29/37 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania olette, kiitos kannustavista sanoista!

Tässä tämä päivä on mennyt tokahdellessa ja taas heräillessä jomotuksiin. Vielä en ole lievitystä tarvinnut, mutta uskon että iltaa kohden täytyy ottaa kaurapussi ym. keinot käyttöön. Ja kuuma suihku on tehnyt hyvää jo useamman viikon, sen olen itsekin huomannut.

Onneksi olen saanut nyt päivällä nukuttua kun ei taas tiedä millainen yö on tulossa. Mieskin tuolla ottaa torkkuja jotta jaksaa yöllä jos lähtö tulee. Toivon todella, että viikonlopun aikana oltaisiin jo vauvaa maailmaan tekemässä! Mutta tällä kertaa tosiaan odottelen siihen asti että kiputähdet vaan sinkoilee silmissä eikä jalat enää kanna, heh :)

Pitäkää tosiaan peukkuja, alkaa jo uuvuttamaan tämä parin viikon lähdön tekeminen!

D.O.

Vierailija
30/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ollu kuulumisia. Tulipa samalla nostettua pinoa kun jää aina vaan kauemmas.

72oinas

Vierailija
31/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa kun olit käynyt kurkkimassa! Täällä sitä ollaan yhtenä kappaleena. Olo on aaltoilevaa, välillä tulee tosi kovia kipuja alaselkään niin että henkeä salpaa, mutta sitten ne taas lieventyvät. Vaikea sanoa mikä on tilanne, odotellaan rauhassa.

Olen pyytänyt veikkauksia vauvan syntymäajasta sukulaisilta. Isäpuoleni veikkasi tätä päivää, 21.7. Hän on ambulanssinkuljettaja ja saattanut muutamankin vauvan maailmaan työuransa aikana. Joten luotto on kova, jospa ammattilainen tietää, heh! :D :D

D.O. ja nappula rv 39+3

Vierailija
32/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

DreamOne: Kovasti tsemppiä " viime hetkiin" ja kun SE HETKI koittaa voimia ja kaikkea hyvää matkaan!!

Harvakseltaan olen kirjoitellut, nyt kesälomaa vietämme ja kamalan kiireistä tämä aika on... Huomenna lähdemme viikoksi mökille, joten täydellinen nettipimento tiedossa.

Itsellä kaikki on kunnossa, eilen olin taas neuvolassa. Liikkeitä tuntuu päivittäin.

wemppa (vkot kai 17+4, mun papereissa on kahta tietoa, toisiin merkitty la 29.12. ja tosiin 25.12. )

Vierailija
33/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti tsempityksistä! Ihanaa kun te ihmiset olette täällä niin kannustavia :)

Sulla on ihan MAHTAVAT viikot! Mieletöntä. Nauti nyt raskaudestasi ja rentouttavaa mökkireissua teille :)

D.O.

Vierailija
34/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ihan pikaset:

D.O Mitä, mitä...... Siis sä meinaat sittenkin lunastaa ittelles ykkös sijan tässä meidän kamppailussamme!! =D

Peukutuksia!!!!

Muista sitten, et käyt joka päivä meitä infoomassa, ettei luulla sun lähteneen tosi toimiin, kun ei kuulu mitään..

Kiitti kaikille tsempityksistä meidän H-hetkeä kohtaan!!! =)

Jänskättää kyllä ihan sikana...

Älkää muuten ihmetelkö, jos musta ei kuulu ihan joka päivä jotain. Käyn kyllä lukemassa ainakin jutut mut kommentoinnit saattaa jäädä.. Ollaan asuttu nyt tää 3pv tuolla meidän remppa työmaalla, ja vihdoinkin olen älynnyt alkaa ottamaan jotenkuten iisisti, ettei yöt mee melkein itkiessä liitoskipuja.. Ja sit pyöriessä sängyssä.

Ja tosiaan välillä kotiudutaan sen verran myöhään, et yleensä raahaudun suihkun kautta suoraan sänkyyn ja jään makaan raatona sinne.

Vauva sai hillittömän venkoilu kohtauksen laattojen tiputtelusta. Joka kerta kun laatta tipahti lattialle ja kuului se kling ääni, niin alkoi potkunyrkkeily. Normaalisti on ollu hyvin hissuksiin rempatessa ja aloittanu möykkäämisen mahassa vasta kotona, sitten kun on hiljaista.

Joten mahtaakohan tää beibi tykätä metelistä vai ei....?

Nyt alkaa siipan paistama pyttäri olla valmista ja mulla kiljuva nälkä, joten sen kimppuun siis!!

Vierailija
35/37 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Ilman muuta käyn ilmoittautumassa päivittäin! On tässä niin jännät paikat ja tekemisen puute vielä kaiken lisäksi että useamman kerran päivässä tulee täällä pyörähdettyä. Näinhän se kuuluisikin mennä, että meikä olisi ykkösenä lähdössä tässä meidän kamppailussa, mutta musta tuntuu ettei tämä meidän vauveli ole kovin kilpailuhenkinen. Olen kyllä yrittänyt houkutella, maanitella ja uhkailla, mutta hän haraa vastaan kynsin hampain :D

Teillä on rankat ajat siellä remppatyömaalla, muista levätä ja ottaa rauhallisemmin kuin muut. Muista olla myös hyvä kasvualusta vauvalle ja anna miehen tehdä raskaimmat työt. Käyhän myös ilmoittautumassa täällä aina välillä ja varsinkin h-hetken lähestyessä käy purkamassa fiiliksiä!

Omaa napaa: Otin äsken oikein kovan siivousspurtin ja konttailin vessan lattialla pyyhkien lattiakaivot ja vessanpöntön taustat. Sanoin miehelle että nyt tämä muksu pistetään ulos ja miestä nauratti. Teki kyllä hyvää ja selvästi vauveli työnteli itseään ja liikuskeli voimakkaasti. Harmi ettei täällä kannata sen suurempaa siivousta tehdä kun on kämppä täynnä muuttolaatikoita ja muutenkin muuttokunnossa. Ei täällä edes pääse imurin kanssa pyörimään.

Käytiin myös kaupungilla kävelemässä ja tuntui että vauvan pää työntyy justiinsa ulos. Lääkärihän eilen ihmetteli kuinka alhaalla vauva on ja siltä musta tuntuukin!! Ja tämä limaneritys on jotain ihan kauheaa. Varmaan se on sitä limatulppaa, on sen verran ruskean väristä ja tuoksu ei ole mikään ihana. Koko ajan saa olla pöksyt märkinä.

Ensi yö on taas jännitysnäytelmä :)

D.O.

Vierailija
36/37 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen, prkl! Viime yö oli taas niin hitsin tuskainen, kello oli lähemmäs kolmea ennenkuin sain unta. Supistukset kestivät taas 3,5 tuntia ja loppuivat. Kaurapussi oli käytössä, sen verran tuskallisia jo olivat. Mä alan olla oikeasti henkisesti tosi väsynyt tähän juttuun, kolme viikkoa jo supistellut ja kipuillut joka hitsin yö. En tiedä, kaipa tämä vaan kuuluu tähän juttuun, sitä saa mitä tilaa. Olen vain ihan hitsin kateellinen niille, joilla ei ole ollut mitään merkkejä ja sitten supistelut ovat alkaneet yhtäkkiä ja siitä kuuden tunnin päästä vauva on ollut maailmassa. Miksi mun täytyy kestää tällaista maratonsynnytystä kaikkien näiden raskautumisongelmien ja alkuraskauden vuotojen jälkeen?! Voi helvetti suoraan sanottuna.

Anteeksi, mulla on nyt tosi kökkö fiilis. Huomenna on neuvola sen verenpaineen takia. Aion kyllä sanoa ihan suoraan että olo on ihan pepusta ja olen tosi väsynyt. Vielä tähän asti olen jotenkin jaksanut tsempata ja ajatella että kyllä tämä tästä. Mutta nyt en aio peitellä mitään ja sanon suoraan. Eipä neuvolassakaan mitään voida tehdä kun ei LA:aan ole vielä mennyt. Mutta purnaanpa kuitenkin. Mulla on tuo verenpainekin varmaan pilvissä koko ajan ja siitä johtuen huono olo. Perjantaina sairaalassakin mittasivat ihan huimia lukemia.

Blääh ja ääh ja vielä kerran blääh! :( :(

D.O. kera itsepäisen nappulaisen rv 39+4

Vierailija
37/37 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.O : noinhan sen kuuluu mennakin; kun alkaa tarpeeks arsyttaa niin kylla se synnytys lahenee!!! Ja voishan ne sunt huomenna laittaa jo kaynnistykseen; sanot vaan reilusti ettet jaksa enaa yhtaan yota nukkumatta?! Eihan tuosta LA:stakaan puutu kuin muutama paiva enaan; jos laittaisivat niita cyto-mita-lie-ne- olikaan niin varmasti nopeesti alkaiskin jo synnytys!!! Ole siis kovana. Mullehan nelosesta kaynnistettiin heti tipalla ja ei kauaa kestany synnytys- oli likka jo niin valmis maailmaan.

Tietysti sulla eka antaa hukan oottaa itteaan, etta paikatkin kypsyy (oman mielen lisaksi heh).

Mutta voikaa nyt Helgan kaa molemmat hyvin ja nukkukaa kun viela voitte!

Wempalle ihan omat halaukset tallakin puolen! Pidahan pojusta hyva huoli, heh!

- levinia ja Hope rv 32+1-