Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onks siitä jotain haittaa, jos tankkaa dieseliä autoon, jossa on bensamoottori?
15.07.2007 |
Kommentit (7)
Toisin päin ainakin on, bensaa ei dieselautoon saa laittaa. Voisi siis kuvitella että on?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävikö sulla vahinko. Joskus parikymmentä vuotta sitten nuoruuden sulhasella kävi näin. Huomasi kyllä sen heti tankattua. Autolla ei voinut liikkua muhinkään, se lykättiin sivuun ja sitten tankki imettiin letkulla tyhjäksi. Muuten olis moottori leikannut kiinni.
Savuaapi ja käryääpi aikaslailla. Heh...
Toisinpäin en suosittele kokeilemaan. Pumppuressu voi tykätä kyttyrää...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin kerran talvella ex-miehen mersulla venäjällä ja otin halpaa dieseliä. Kotimatkalla kovalla pakkasella auto alkoi hyytyä, mies kehotti laittaan hieman bensaa joukkoon ja taas kulki.
Alue: Aihe vapaa
Vaihdettiin just diesel autoon ja myyjä monta kertaa muistutti eetä muistakaa tankatessa sit ottaa dieseliä, muuten tulee kallis remontti.