Eikö teitä joilla on vain tyttöjä tee mieli poikaa? Poikalapsi on vieläkin
ylpeyden aihe ja huomaan, että jokunen tuttavapiiristä on harmistunut kun tuli tyttö, todetaan vaan, että poika sit seuraavalla kerralla. Mistähän se oikeesti johtuu, että poikavauvoista ollaan niin innoissaan? Varsinkin isät.
Kommentit (31)
Ja jos saisin valita, seuraava ja sitäkin seuraava olisi tyttö. En osaa selittää miksi. Jotenkin sitä vaan unelmissaan kuvittelee lapsensa aina tytöiksi ja ulkona liikkuessa ihastelee kaikkia pieni tyttösiä :)
jos minulla olis poika, niin olisipa tylsää. Saisi olla sivari tai homo, että siinä olisi jotain mielenkiintoista.
Vierailija:
ylpeyden aihe ja huomaan, että jokunen tuttavapiiristä on harmistunut kun tuli tyttö, todetaan vaan, että poika sit seuraavalla kerralla. Mistähän se oikeesti johtuu, että poikavauvoista ollaan niin innoissaan? Varsinkin isät.
Vierailija:
jos minulla olis poika, niin olisipa tylsää. Saisi olla sivari tai homo, että siinä olisi jotain mielenkiintoista.Vierailija:
Olen molemmillä kerroilla halunnut tytön, koska tytöt ovat fiksumpia ja pärjäävät elämässä paremmin. Varsinkin toisen synnyttyä ihmiset tulivat suunnilleen säälimään, ku ei sitä poikaa tullutkaan. Jos meille tulisi kolmas lapsi, niin toivoisin siitäkin tyttöä..
T: tyytyväinen isä
Olisin halunnut kolmannesta pojan koska olisin halunnut perheeseemme molempia sukupuolia. En siksi että pojassa olisi enemmän jotain ylpeyden aihetta, vaan siksi että olisi sekä tytöille että pojille parempi kasvaa sukupuolisesti tasapainoisemmassa perheessä. Nyt meillä on aivan armoton akkavalta kun jyrätään mies 4-1. Se ei anna lapsillemme kovin realistista kuvaa todellisuudesta kotimme ulkopuolella.
Miehelläni on aiemmasta liitosta kaksi poikaa. Hän haluaisi vielä saada myös tytön, on hänen mukaansa pitkäaikainen haave saada tyttävauva.
Itsellä tyttö sekä poika ja ei enää oikein kiinnostaisi lapsia tehdä. Varmaan juuri siksi, kun on jo molemmat sukupuolet saatu.
mieheni.
Vierailija:
Olen erittäin tyyytyväinen että viimeinenkin oli tyttö tai muuten siitä olisi varmasti tullut just se mammanpoika joka olisi ollut vielä 30v kotona. Kolmannesta toivoin poikaa, että olisi ollut molempia sukupuolia. Olen kuitenkin erittäin iloinen kaikista tytöistä ja voin sanoa, että jos olisi 2 ekaa ollut poikia, ei näitä lapsia varmaan näin montaa olisi.
Terv. päiväkodissa yli 10v töissä ja siten myös poikiin tutustunut lastentarhanopettaja
ja toivoisin vielä ainakin yhtä lasta. Lasta - ihan täydellisen sama, kumpaa olisi.
Valmiiksi jo ärsyttää (;)) kuitenkin, että tasan tietää, mitä kommentteja saa ajattelemattomilta kuulla. Onhan niitä kuultu jo nyt! " Toivottavasti kolmas on poika." " Eikö poika ois kiva?" " Oishan se mukava, jos ois molempia."
Joidenkin (kuten myös tästä ketjusta huomaamme) on vaikea käsittää, että toisille sukupuolen laatu ei ole kovin tärkeä tässä vaiheessa.