Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä joilla on vain tyttöjä tee mieli poikaa? Poikalapsi on vieläkin

Vierailija
15.07.2007 |

ylpeyden aihe ja huomaan, että jokunen tuttavapiiristä on harmistunut kun tuli tyttö, todetaan vaan, että poika sit seuraavalla kerralla. Mistähän se oikeesti johtuu, että poikavauvoista ollaan niin innoissaan? Varsinkin isät.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isukki oikein toivoi tyttöä ja sen myös sai :)

Vierailija
2/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia rakastan tasavertaisesti, tytöt jopa enemmän ISÄn tyttöjä.

2 tyttöä ja poika.

Ehkä ymmärrät sitten kun hieman kasvat, poloinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mitenkään poikaa kaipaa, ajatus kolmen tytön sarjasta on oikein ihana! Mieheni haluaisi pojan, jonka kanssa harrastaa " miesten juttuja" . On aina niin innolla leikkimässä tuttavaperheiden poikien kanssa vaikkapa jalkapalloa, pyssyleikkejä, painia ;o) En usko että noita meidän prinsessoitamme sellaiset leikit kiinnostavat tulevaisuudessakaan.

Vierailija
4/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen ihanan mammanpojan ;)

Ja olishan se kiva jos olis tässä suvussa edes yksi nimenjatkaja. On niin pieni suku ja ei yhtään poikaa :(

Vierailija
5/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä mulle, kiitos!

Vierailija
6/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on parempia ;)

Vierailija
7/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilosia ollaan asiasta! Vielä pari lasta (tai 3 jos multa kysytään) olisi haaveissa ja ihan se ja sama kumpia ovat. Kunhan niitä saataisiin ja olisivat terveitä.

En ole poikia tai tyttöjä toivonut erikseen. Jos saadaan lisää poikia niin kiva juttu! Jos tulee tyttöjä niin ei ne ole ollu tarkotuksella hankittu kun on pari poikaa takana ja tarttis tyttöjä porukkaan.

Me hankitaan LAPSIA koska halutaan LAPSIA. Ihan sama kumpaa sukupuolta.

Vierailija
8/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä yksi tilauksessa. Ei mulla varsin mitään ole tyttöjä vastaan, itselleni toivon kuitenkin poikaa vielä. Ja olen huomannut tuon " olkapäälle" taputtelu meiningin kun poikia tupsahtaa maailmaan. Varmaan on joku vanhanaikainen juttu menossa vielä.

Kaveri oli raskaana ja toivoi poika hirmuisesti, sanoi ettei osaa selittää miksi, mutta ei halua tyttöjä. No, sai kaksi tyttöä kitenkin.

Vierailija
9/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä on lapsen terveys ja minkälainen luonne ennemmin kun sukupuoli.

Vierailija
10/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se olisi vain lisäarvo kahden tytön jälkeen, ei sukupuoli niin paljoa merkkaa. Ihan sama kumpi hyvänsä, yhtä rakas vanhemmilleen.

Vierailija
11/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppivat akkojen metkut ihan pienestä pitäen. Mulle poikia kiitos :)

Vierailija
12/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oppivat akkojen metkut ihan pienestä pitäen. Mulle poikia kiitos :)

Vierailija
13/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ollut poikamainen tyttö ja toivonut että olisin ollut poika.. itselläni ollut yksi veli. Olen silti itselleni aina toivonut siskoa, joka ymmärtäisi tyttöjenkin juttuja.. miten sen nyt selittäisi.. Olen todella onnellinen siitä että minulla on kaksi tyttöä, on heillä ainakin se sisar mitä ei minulla koskaan ollut..

Odotan nyt kolmatta ja en osaa sanoa toivonko jompaa kumpaa.. miehen takia poikaa, muuten olisi kyllä sama. Mies kyllä aina on vakuuttanut, että tytöt on ihan yhtä hyviä ja leikkii tyttöjen kanssa ihan samalla lailla riehuntaleikkejä mitä leikkisi poikienkin kanssa.. (1v ja 3v)

Vierailija
14/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on esikoinen ja aikaisemmin kuljeskeli paljon sukulaismiehen traktorin ja puimurin kyydissä, hänelle jutusteltiin yms. Nyt sitten pikkuveli on 4 v., sisko 3 vuotta vanhempi, ja samoinen sukulaismies aina vaan kyselee, mitä " Kallelle" kuuluu ja tuutko " Kalle" traktorin kyytiin jne. Ihan kuin tuota tyttöä, jota mielellään ennen kuljeteltiin ei olisi olemassakaan. Sama näkyy myös jopa mummon ja vaarin antamien lahjojen kanssa.

Vierailija
15/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle tärkeintä on lapsen terveys ja minkälainen luonne ennemmin kun sukupuoli.

Vierailija
16/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen sitten sain. Nyt sitten toivon kovasti poikaa, koska miehen suvussa on hyvin monessa sukupolvessa ja perheessä ollut jostain syystä kolme veljestä ja tyttöjä hyvinkin vähän. Olisi hauskaa olla " jatkumo" . Toisaalta toivon itseni takia tyttöä, koska olisihan se kivaa että tyttärellä olisi sisko ja mulla tytöt ja pojat :)

Mutta - OIKEESTI - sama se on kumpia tulee!!!

Vierailija
17/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia kuitenkin että terve lapsi tulee. Mutta pojan jälkeen tyttö olisi mukava yllätys.

Vierailija
18/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Kiinassa te oikein elätte jos toinen sukupuoli on huonompi kuin toinen?

Vierailija
19/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tuossa aiemmin jo esimerkkiä. Tytöt vaan ei edelleenkään ole niin arvostettuja kuin pojat. Jostain kumman syystä.

Vierailija
20/31 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä erittäin onnellinen. Ja olisin ollut yhtä onnellinen, jos olisin saanut vain toisia. Poikien maailma oli minulle täysin vieras ennen omaa poikaani, isäni kuoli kauan sitten ja minulla on vain yksi sisko. Nyt pienen mieheni näkökulmat maailmaan avartavat minunkin maailmaani.

Kai se nimen jatkuminen on taustalla tässä poikien ihailussa, vaikka nykyäänhän se on ihan sama, kun jokainen voi ja enenevässä määrin pitääkin oman sukunimensä.

Molemmissa sukupuolissa on puolensa.