Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä arvelette olevan provonikkien, esim. S80 takana?

Vierailija
15.07.2007 |

Ainakin heillä on vilkas mielikuvitus. Ja ehkä vähän tylsä elämä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kohteleva mies kotona.

Vierailija
2/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut provonikki. Ystäviä minulla on varmasti keskimääräistä enemmän ja mies kohtelee oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella, nyk s80 kin voisi olla oikea ihminen, mutta muutama juttu ontui niin pahasti, että arvelen sen olevan joko palsta-admin tai sitten joku todella nettiriippuvainen, jolla on huono elämä ja haaveilee paljon paremmasta elämästä=)

Vierailija
4/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en osaa kuvitella, että normaalijärkinen, tasapainoinen, hyvää elämää elävä äiti ehtisi/viitsisi moisia harrastella. Jotain tyhjiötä elämässä täytyy olla tuolloin.

Vierailija
5/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo on asenteenne, tuskin minustakaan uskoisitte, että olen ollut provonikki. ;)

Olen nimenomaan aivan tavallinen, tervejärkinen äiti, jonka elämä on ihan ok. Erilaisia tyhjiöitä on elämässä ihan meillä kaikilla. Ehkä se oli minulla 30:n kriisi?

t. 3

Vierailija
6/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle tämä harrastus on vain tapa tuulettaa aivojani arjen pyörteessä. Toiset katsovat telkkaria, minä provoilen. Mieluummin kai näin kuin että vetäisin viinaa?!

Ja kyllä, minulla on myös muita harrastuksia. :)

Vierailija
7/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tietää, miten onnistut

Vierailija
8/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun tuo on asenteenne, tuskin minustakaan uskoisitte, että olen ollut provonikki. ;)

Olen nimenomaan aivan tavallinen, tervejärkinen äiti, jonka elämä on ihan ok. Erilaisia tyhjiöitä on elämässä ihan meillä kaikilla. Ehkä se oli minulla 30:n kriisi?

t. 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän