Onko joku käyttänyt absolut torria?
Kommentit (6)
Mä oon käyttäny tota yli vuoden jo ja edelleen on kyllä paitojen kainalot täysin ehjiä. :O
Suosittelen Absolut torr' ia ihan ehdottomasti, pitää TODELLA tehokkaasti hien poissa (useimmiten hajunkin). Itse laitan tota pari kertaa viikossa.
Laitoin Torria kerran pari viikossa illalla, nukuin yön ilman paitaa, ja pesin sitten pois. Eihän sitä kuulukaan käyttää tavallisen dödön tapaan...
Aluksi olin todella tyytyväinen, mutta muutaman viikon käytön jälkeen (ohjeenmukaisen käytön, eli muutamana iltana viikossa yön ajaksi) mun kainalot alkoi kutista niin pahasti, että jätin sikseen.
Monta dödömerkkiä kokeilleena olen tainnut viimein löytää omani; ainakin toistaiseksi olen ollut tyytyväinen adidaksen marketti-dödöön.
Käytetään siis vain öisin ja aamulla pestään pois. Riittää kun käytän kerran-kaksi kuussa. Mutta käyttömäärä varmasti yksilöllinen ja itse testattava. Rikkoo tosiaan vaatteet kainaloista, joten parasta yöpaitaa ei kannata uhrata=)
Olen ollut tyytyväinen, joskin on niin tuhtia, että kainalot punoittavat käytön jälkeen pari päivää. Minulle lääkäri sanoi, ettei kannata raskausaikana käyttää, joten olen molemmat raskausajat kulkenut isot hikitahrat kainaloissa. Ärsyttävää, kun saa aina miettiä tarkkaan millaista kangasta paitojen pitää olla, jottei hikiläiskät näy. Minulle ainakin suuri ongelma.
Otan kiitollisena vastaan muitakin liikahikoilun estovinkkejä! Joskus joku maininnut pistoksesta kainaloon...?
mulla tehos ja sittemmin hikoilu loppuikin ja pärjään ihan tavallisilla aineilla. mut neuvolassa kysyin kun tulin raskaaksi voiko tuota käyttää raskaana ja ne kyllä kielti. eli ei absoluttia raskaanaoleville!
Olen käyttänyt. Ennen raskautta tehosi loistavasti, nyt raskaana ollessa ei auta sekään tähän hikoiluun. Hinnakasta se on mutta riittää kauan aikaa. Herkkäihoiselle se voi olla liian tujua.