Olinko ilkeä?
Lähdimme perheen voimin anopin mökille. Tarkoitus oli olla yksi yö mökillä, mutta minulla alkoi yllättäen menkat, joten päätimme lähteä kotiin, koska mökillä ei ole kunnon vessaa (on vain ulkohuussi), joten peseytyminen on hankalaa, ja koska minulla ei ollut kuin kaksi varasidettä matkassa. Kerroin asian anopille, mutta hän vetikin herneet nenään: Olin kuulemma todella ilkeä, että noin yllättäen tein päätöksen lähteä kotiin. Kuulemma lapsetkin olisi halunnut olla yötä (lapsille oli ihan sama, kysyin asiaa heiltä). Lisäksi hän oli varannut koko seuraavan päivän meille, ruoat ja kaikki. Olin mieheni kanssa suorastaan järkyttyneitä anopin reaktiosta. En ole koskaan ennen nähnyt hänen käyttäytyvän noin, vaikka ennenkin tullut yllättäviä muutoksia suunnitelmiin.
Olinko mielestänne kohtuuton, kun menkkojen takia lähdimme kotiin?
Kommentit (26)
eiks mistään ois voinnut ostaa siteitä?
Et sitten aikaisemmin tiennyt ollenkaan, et menkat alkamassa??!!
Jotkut pärjää pelkillä pikkuhousunsuojilla ja toisilla vuotaa kuin hanasta. Ehkäpä anopiltasi olisi löytynyt itsevirkattuja siteitä vuosikymmenien takaa. Niitä olisi sitten kiva pestä nyrkkipyykillä... Anoppi varmaan hoitaisi homman.
Mummo olisi varmaan vain halunnut viettää aikaa lapsenlasten kanssa. Väärä sana tuo ilkeä, mutta väärin teit minusta.
etten kahdella siteellä pärjäis millään yön yli seuraavaan päivään. Meillä sen verran pitkä matka mökiltä kotiin, että olisin varmaan lähtenyt kylille 10km:n päähän ostamaan lisää siteitä. Mutta ymmärrän sua ap.
vessareissun yhteydessä? Sen persihin kyllä voi pestä vaikka kylmällä vedellä, eiköhän mökillä pesutilat ole. Hankala ihminen tosiaan olet, en todellakaan olisi sinua ymmärtänyt anoppisi paikalla. Mietipä itse jos olisit odottanut vieraita ja tehnyt ruoat, miettinyt nukkumiset ja mukavaa puuhastelua ja sitten he vain kääntyisivät teillä - olisit itse lähtenyt vaikka kotiin ja jättänyt muut sinne, miksi kaikkien pitää kärsiä noin typerästä jutusta?
varasidettä mukaan jos kerran tiesit että olette yötä?
Niin voi oikeasti käydä, trust me.
kovin yllättäen alkaneet kun varasiteetkin oli ottanut mukaan?
Eiko ollut mukana mitaan vauvojen/lasten puhdistuspyyhkeita? Ja eiko lahella ollut mitaan huoltsikkaa tai kioskia, josta olisit kaynyt hakemassa siteita lisaa? Ja olisit varmasti niilla kahdellakin siteella parjannyt yon yli, huomenna olisit vain laittanut vessapaperia tai jotain vastaavaa!
Olisin minakin pettynyt, jos anoppisi olisin!
Lähimpään kauppaan/kioskiin, josta olisi siteitä voinut ostaa, olisi ollut yli 30 kilometrin matka. Mies sanoi, ettei yhden sidepaketin takia lähde ajamaan semmoista matkaa.
Anoppi näkee lapsenlapsiaan lähes joka viikko, joten senkin takia ihmetyttää miksi niin suuttui.
AP
Hormonikierukka on nimittäin sen verran erikoinen kaveri, että menkat saattaa alkaa just sillon kun sitä vähiten odottaa. En silti viitsi koko sidepakettia kantaa " varmuuden vuoksi" mukana.
Käy kyllä nyt oikeasti anoppia sääliksi. Hän olisi kai vain halunnut viettää aikaa kanssanne. Oli kaiketi suunnitellut tekemistä ja ruokaakin ostanut kaikille valmiiksi. Totta kai hän pettyi! Ja noin mitätön asia vielä, minkä takia kaikki lähditte pois. Kyllä nyt yhden yön pärjää vaikka pyyhe jalkojen välissä.
Älä ap menetä yöunias näiden kommenttien takia, äläkä anopinkaan takia. Kyllä se siitä järkytyksestä tokenee.
Mutta eikö synnyttänyt nainen nyt pärjää kuukautisten kanssa yhden yön yli mökkiolosuhteissa? Minäkin olisin pettynyt jos olisin anoppisi. Joskus voisi ajatella jotain muita kuin itseään...
muakin vit*utti kun kaveripariskunnan piti tulla grillaa meille, hommattiin kamalasti ruokaa ja sit 10min ennen sovittua tuloaikaa ilmoittivat tekstarilla, että eivät pääse :>(
neljästi yön aikana rättiä (jota ei edes ollut) vaihtamassa. Koita siinä sit pimeessä nähdä mihin se veri roiskuu. On meinaan semmonen tulva kaks ekaa päivää, että teinityttö sais elinikäset traumat ja moni muukin siinä samalla.
anoppisi oli