Mikä city-maasturi hyvä ja edullinen?
Kommentit (30)
olen kans miettinyt mikä olisi hyvä sellainen...autonvaihto kun olisi ajankohtainen.
AP, ei kannata katellisten panettelusta välittää...ressukat kun eivät ymmärrä suomenkieltä. Kysyit selvästi mielipiteitä edullisista ja hyvistä citymaastureista, etkä muusta mutta kun näillä vastaajilla, jotka ihmettelevät autonhankintaasi ei ole muutakaan tekemistä. Ei taida oma elämä antaa tarpeeksi adrenaalinille kyytiä vaan pitää hakea sitä muiden elämästä.
Niin ja olen kuullut monelta että Kia ja Huyndai ovat suht edullisia ja hyviä ajettavia.
ja kuluttaa yhdistetyssä ajossa n.7,8 l/100 km kun vanhempi malli (meillä oli ennen se vanhempi malli) joka vie n. 10 l/100 km joten ainakin on hieman ympäristöystävällisempi.
Uudempi on myös mukavampi ajo-ominaisuuksiltaan.
Ja ennenkuin joku taas tulee valittamaan, niin kyllä tarvitsemme citymaasturin " ominaisuuksia" päästäksemme mm. mökille (jossa käymme pari kertaa viikossa).
Huvittaa aina kun citymaasturin omistajat puolustelee tarvetta tuollaiselle autolle mökkitiellä.
Vierailija:
ja kuluttaa yhdistetyssä ajossa n.7,8 l/100 km kun vanhempi malli (meillä oli ennen se vanhempi malli) joka vie n. 10 l/100 km joten ainakin on hieman ympäristöystävällisempi.
Uudempi on myös mukavampi ajo-ominaisuuksiltaan.
Ja ennenkuin joku taas tulee valittamaan, niin kyllä tarvitsemme citymaasturin " ominaisuuksia" päästäksemme mm. mökille (jossa käymme pari kertaa viikossa).
5v uoden takuu ja edullinen hinta. Loistava aouto.
Onhan luonto ihmisten mielestä susi ja karhukin aivan ihmisille vaarattomia pikku eläimiä. Että maaseudulla saavat pihoissa kulkea vapaasti lapsia pelottelemassa, mutta hui kauhistus jos ilmaantuu kaupungin laitamille niin on äkkiä ajettava pois kun saattavat olla ihmisille vaaraksi :) Kukahan sen erottelee että kaupunkilaisille saattavat olla vaaraksi mutta eivät " maalaisille" . Olemmeko todella niin erilaisia ihmisiä.
kuin tavallisessa henkilöautossa ja farmaria ei kiitos, on minusta aivan kamala auto. Makunsa jokaisella autojen kanssa.
teette kun onhan siellä busseja.....HALOO!!!
Mitä se kellekkään kuuluu millasen auton kukakin haluaa. Mikä sen sitten PITÄÄ OLLA ETTÄ SE KELPAA!!!!!!??????
Hummeri on oikea auto. Sillä pärjää missä vain, se on oikea maastoauto. Citymaasturi on normaali auto, vain vähän korkeampi. Mulla on hummer h2 ja kakkosautona trans am gta.
Voiko turhempaa ollakaan. Toivottavasti niitä aletaan verottamaan oikein rankimman kautta ja pian, jotta päästäisiin tällaisesta pröystäilyajosta eroon!
Luulen, että myös ne hotellivieraat, joista aiemmin oli puhe, olisivat aivan hyvin päässeet hotellille asti ja muutenkin lomailemaan muunkinlaisella perheautolla.