Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaisiko miehesi sinut, jos sinulle tapahtuisi vaikka onnettomuus ja joutuisit pyoratuoliin ja siten tarvitsisit apua arkiasioihisi?

Vierailija
14.07.2007 |

Hoitaisiko hän todella? Entäs sinä itse miestäsi?

Ap vastaa, että hoitaisit mieheni, kyllä! Mutta miehestäni en menisi takuuseen (ja sehän mua vähän huolettaakin..)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmin päin aivan takuuvarmasti.

Vierailija
2/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siis molemmat meistä laittaisivat toisen johonkin hoitolaitokseen, mikäli mahdollista.

Vastaavassa tilanteessa isäni aikoinaan erosi äidistäni. Paskamainen temppu, mutta aika ymmärrettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen olisi pyörätuolissa? Sama juttu koskee myös minua eli hoitaisin kylläkin, mutta varmasti tarvisin paljon apua, juuri sen takia, koska olen melkeinpä puolet pienempi kuin mieheni.

Vierailija
4/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti se on raskasta, ei niinkään kokoeron puolesta.

Vierailija
5/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan livistäisi kykenevämpien kanssa jatkamaan elämäänsä. Minä kyllä hoitaisin häntä varmastikin, olenhan hoitanut lapsiammekin jo lähes kymmenen vuotta ja " hoitaminen" on verissä..

Vierailija
6/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meistä se hoivaavampi osapuoli, minä hoitaisin enemmänkin velvollisuudentunteesta. Lopputulos kuitenkin sama.

Vierailija
7/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hoitaisi minut ja minä hänet. Meilläkin tulisi vastaan kokoero, se kun vaikuttaa jos siirreltävä on paljon kookkaampi kun itse. Vanhus-ja vammaistyössä olen tuon asian kokenut ja huomannut että tekniikkakaan ei riitä jos fyysinen kokoero on suuri.

Vierailija
8/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitkä tekniikat siinä tarvittaiskaan.

t. oliko se nyt nelonen

Vierailija
9/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisin miestäni kykyjeni mukaan. Kokoero täälläkin.

Vierailija
10/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asiasta keskusteltu sen vuoksi että miehen isällä on parkinsonintauti ja tämän vaimo oli vuosia mukamas omaishoitaja (sai palkkaa) eikä tosiasiassa tehnyt mitään, eikä tee vieläkään. Jos mies valuu tuolissa, hän saa olla niillä sijoillaan. Vaimo ei auta häntä missään ja meille sukulaisille sanoo että miehensä ei huoli apua. Varmaan niin...

Vierailija
11/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pienempää huomattavasti helpompi nostella/siirrellä, muttei 160cm ja 190cm ole ollenkaan mahdoton kokoero.

Vierailija
12/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä velvollisuuden tunteesta, mutta tuskin olisi uskollinen muutoin.

Vierailija
13/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on kunnon avioliitto.

Vierailija
14/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toki pienempää huomattavasti helpompi nostella/siirrellä, muttei 160cm ja 190cm ole ollenkaan mahdoton kokoero.

Vierailija
15/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kykeneekö kokonsa puolesta hoitamaan, vaan sitä että kestäisikö suhde toisen vaikean vammautumisen ja jatkuvan avuntarpeen kaikessa.

Minä hoitaisin varmaan miestä, mutta jos mies joutuisi minua auttamaa, tulisi ero ennemmin tai myöhemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi