Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH, just huomasin että uuteen takkiin on jäänyt selkään harmaa hälytinnappi tms!

Vierailija
14.07.2007 |

Ärsyttävää, miten sen saa pois? Ei ole enää kuittia ja käytiin kaukana sellaisessa kaupassa jota ei tällä paikkakunnalla ole!

Mikä veuoksi, saako itse irroitettua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai maksoitko kortilla, jolloin näkyy tiliotteesta ainakin, että kauppaan on maksettu tietty summa? En lähtisi itse irrottamaan, sitähän varten ne on, ettei niitä saa pois kuin sillä laitteella... Mutta on noita ennenkin sattunut, ei kai se nyt ihan uusi juttu myyjille ole. Varmaan muissakin kaupoissa voidaan se poistaa, jos saat selitettyä uskottavasti tapahtuneen.

Tietysti, jos on minua kokeneempia myymälävarkaita paikalla, niin voivat ehkä tietää, saako sitä jotenkin itse pois... Kai sen jollakin rautasahalla tai sivuleikkureilla saisi, eihän siinä ole kuin se piikki kankaan läpi. Varovasti vain, ettei riko kangasta. Eihän niissä harmaissa ole mitään mustettakaan sisällä niin kuin joissakin?

Vierailija
2/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä varmaan uskaltaisi alkaa sirkkelöimään sitä. Taidan käydä jossain paikallisessa liikkeessä kysymässä jos voisivat sen irroittaa.. Muuten sitten täytyy vaikka maalata se hienoksi ja esittää että se kuuluu siihen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että ostin ulkoilupuvun ja sitten myöhemmin huomasin, että sen puvun kainalossa oli hälytin. En uskaltanut se päällä mennä minnekään. Sitten menin liikkeeseen josta ostin puvun ja eikös hälärit huutaneet täpöö.. :-( Onneks mulla oli kuitti tallessa, näytin sen ja sanoin et josko voisitte vihdoin ottaa hälärin pois..

Mene ihmees poistattaan se häläri. Etsi kuitti vaikka mistä! Jos maksoit kortilla, se näkyy tiliotteessa! Muuten se vielä soi jossain " ties missä" paikassa ja siinähän sit selität!

Vierailija
4/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nois voi olla viel jotain sellaisia häläreitä mitkä pilaa vaatteen. et senkin puoleen, kantsii poistaa siinä liikkees mist ostin tuotteen tai ketjun muussa liikkees. Mut pitäis se kuittiki olla tai todistus tiliotteessa tms.

Vierailija
5/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä en ehkä tuntisi itseäni niin syylliseksi... Sitten viittaisin paikan päällä puheluun.

Toisaalta sehän on myyjän vika, ettei hälytysnappia ole poistettu eikä sinun, joten jos tilanne menee hankalaksi, käänny esimiehen puoleen ja esitä loukkaantunutta asiakasta, jonka rehellisyys on asetettu kyseenalaiseksi... Esitä, että koska virhe on liikkeen, sinun pitäisi saada heidän kustannuksellaan postittaa takki liikkeeseen hälyttimen poistoa varten. Asiakas on aina oikeassa, selkä suoraksi vain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi