Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varma, että mies on pettänyt

Vierailija
13.07.2007 |

mutta ei hän ainakaan tunnusta sitä!!

Pari vuotta sitten kun olin raskaana hän oli joka viikonlopun kaupungilla ' kavereiden' kanssa dokaamassa. Ja pari kertaa jäi hotelliin yöksi, kun ei muka ollut rahaa tulla kotiin!! Tai jotain muuta vastaavaa selityksenä!!

Ja myös siksi epäilen, koska seksi ei onnistunut meiltä sillon, kun ei tehnyt mieli enää raskaana ollessa.

Vaivaa mieltä se että en kuitenkaan usko miestä vaikka sanoo etei pettänyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hänellä ole aikomustakaan tunnustaa, koskaan.

Exäni, joka jäi miltein rysän päältä kiinni muutamaankin otteeseen, kieltää vielä tänäkin päivänä kaiken. Erosta on jo neljä vuotta, mutta ei se koskaan tulisi tunnustamaan pettämistään.

Että, ei siihen sanaan niin luottaminen ole.

Vierailija
2/12 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä outoa niin epäilee joskus et mä voisin pettää!!

Mulla nyt vaan on sellainen perusluonne/asenne etten petä, kun olen suhteessa!!

Ja on pitänyt tähän päivään asti tämä!!

Yhdessä ollaan oltu jo 7 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tiedän" , että mies on tälläkin hetkellä sen eukon kanssa jossain, eikä välttämättä edes siinä maassa, jossa väittää olevansa työmatkalla. On meinaan niin reittilentoaikataulu että ja miehen selostukset työmatkamaan oloista rajoittuvat asioihin, jotka voi selvittää netistä - kuten säähän ja valuuttakursseihin.

Mutta minkäs teet? Toivon, että se kuitenkin tulee sieltä lemmenlomaltaan kotiin. Täällä odotan lapsen ja pyöreän mahan kanssa.

:(

Vierailija
4/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jäi hotelliin yöksi kun ei ollut rahaa tulla kotiin.." ?!?

Niin minustakin tuo oli outo kommentti !!

-ap-

Vierailija
5/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ei siis ole autoa matkassa?

Vierailija
6/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavis hinta pyörii siinä 100-200¿. Kuinka pitkä taksi matka olisi ollut?

Vierailija
7/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tämä olikin miehen keksimä syy sille miksi jäi hotelliin yöski.

Siksi epäilenkin hänen pettäneen kun ei keksinyt parempaa selitystä sille !!

Vierailija
8/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt itsekin tajuaa miten höperö selitys tuo taksimatkan kalleus on sille, että viettää yön HOTELLISSA. Eri asia jos olisi ollut kaverin luona. Jos mies ei suostu yhteistyöhön ja selvittämään asiaa, niin sitten pihalle. Sehän on ihan pelkuri ja pitää sua pilkkanaan noilla selityksillänsä.

Vierailija
9/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin että tuo olikin jo parin vuoden takainen juttu. Vaivaa siis edelleen, mutta voitko nyt erota kun et eronnut silloinkaan?

Vierailija
10/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet minusta haluaa eroa ja puolet ei.

Haluaa siksi, etten ole koskaan asunut yksin. Eli haluan itsenäistyä. Vaikka asuisinkin yhdessä lapsen kanssa!

Enkä jaksa ainaista epäilyä, vaikka kuitenkaan en usko hänen minua pettäneen... ja kuitenkin uskon... -huokaus- ristiriitaista!!

Mutta tunnen että meidät on tarkoitettu yhteen! Minä täydennän häntä ja hän minua.

Kaippa se on se aika mikä näyttää mihin päin mennään.

Vierailija
11/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on öitä poissa niin pettäminen on varmaa. Jos sammuu kaverin sohvalle se vielä olisi jotenkin uskottavissa mutta toi hotelli ei.

Pitäähän se huonekin maksaa ja on kalliimpi kuin taksimatka kotiin näin uskoisin. Korttimaksu käy taksiin ja hotelliin.

Lisäksi jos oli pa kait sä olisit ukkosi lunastanut taksista.

Lisäksi vielä se että oli useita ilta-ja yöreissuja vahvistaa tuon homman 100 %:sti pettämiseksi. Ei kelpuuttanut sinua seksiin viittaa että oli kenties lyhyt suhde johonkin naiseen.

Ottaisin asian esille uudelleen ja sanoisin että tämä asia vaivaa minua ja haluan siihen selvyyden - selität että epävarmuus ja valhe on pahempaa kuin tunnustaminen.

Tällä tavalla oma petturimieheni kertoi pettämisestään ja me erottiin koska en kestänyt sitä epävarmuutta että pettäiskö ja milloin seuraavan kerran.

Voin sanoa että helpompaa on näiden kahden lapsen kanssa kuin jos vielä se kolmas lapsi (lue mies) olis kuvioissa mukana.

Vierailija
12/12 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitais tietysti hakea se kentältä, mutta lento tulee totta kai sopivasti keskellä yötä, niin ettei lapsen kanssa voi siihen aikaan mihkään lähteä.

5

Vierailija:

Miehelläsi ei siis ole autoa matkassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme