Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskauden mieliala + väsymys

Vierailija
13.07.2007 |

Vielä olisi pari viikkoa laskettuun aikaan ja olen n. viikon nukkunut tosi huonosti; yöt menee vessassa ravatessa ja missään asennossa ei pysty oikein nukkumaan, ajatukset ja tuleva synnytys ym. pyörii sitten päässä. Päivät olen ihan " muissa maailmoissa" ,väsynyt, itkettää pienetkin asiat ja pelottaa tuleva synnytys ja se, miten vauvan kanssa oikein jaksan kun nytkin on voimat näin lopussa. En jaksa innostua mistään ja äkkäilen vain miehelle ja lapsille. Tuntuu aika toivottomalta. Toisaalta toivoisi tämän odotuksen jo päättyvän, mutta toisaalta taas hirvittää sekin, millainen olen sitten kun vauva on syntynyt, jatkuuko sama väsymys ja mieliala.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin kuolleen väsynyt loppuraskaudesta, mutta niin vaan sitä on jaksanut vauvan kanssa, joka nyt on 6 viikkoinen. Vaikka vauva on itkuinen, ja kotona on lisäksi 3-vuotias uhmis, hyvin jaksaa!

Vierailija
2/3 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda kaikki ylimääräinen: Kotityöt voi tehdä silloin kun huvittaa, ja rohkeasti pyytää apua ystäviltä ja sukulaisilta, että saa levätä myös päivällä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä kaikki on vain uupumusta jo tähän odottamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme