Paras vauvamuistokirja?
Etsiskelen kolmannelle sopivaa vauvamuistokirjaa, mutta vielä sellaista ei ole löytynyt. Olisko muilla vinkkejä? Kirjassa tulisi olla tarpeeksi tilaa kirjottaa, useinhan niissä on vaan kysymys jonka jälkeen rivi tilaa kirjoittaa.. Kirjan ei myöskään tarvitsisi olla liian hempeä, vaan värikäskin voi olla. Nalle Puh-kirja oli muuten aivan kiva, mutta ehkä just se Nalle Puh ei iske.. Jokin erilainen... Vinkkejä?
Kommentit (8)
Meillä myös tuo " Kulta pieni" -vauvakirja ja kovasti olen tykännyt! Ihanat värit ja kuvat kirjassa...sekä paljon tilaa omille kirjoituksille! Suosittelen!
~ ♥ ~ Viipuli ja Julius 3,5kk ~ ♥ ~
Mun makuun ihanan reipasotteisesti kuvitettu ja kivoja juttuja täytettäväksi, mm. aukeamallinen ekoja juttuja (sanojen, kiinteitten syömisen ja pottaan pissaamisen lisäksi myös esim. eka kahvi ;-) )
kanssa tuo kulta pieni ja suosittelen. Tuntuu, että vauva-ajasta on niin paljon kuvia ja siihen kirjaan ne aikahyvin mahtuu.. Tosin meillä ei meinaa enää mennä kuminauha kiinni!=)
Tosi hyvä kirja on Lapselliset, kirja vauvalle ja vanhemmille.
Tosi ihana, hauska ja erilainen kirja. Ja paljon kirjoitustilaa!!!
Myrtti-ja Ronja s.2.2
Jep, tuo Lapselliset kirja oli minunkin makuuni. Inhoan kaikkia ylisöpöjä vaaleanpunaisia hörhötyksiä ja tässä kirjassa oli rempseä tyyli ja Matti Pikkujämsän reipas kuvitus (pidän hänen kuvituksistaan muutenkin). Ostin sen aikoinaaan esikoiselle ja nyt myös kuopus sai oman versionsa.
siinä on jotain hauskoja juttuja, mutta paljon mun mielestäni sellaista tekohauskaa. Se on ehkä enemmänkin muisto vanhemmille vauva-ajata kuin sellainen kirja, jonka haluaisi antaa lapselleen muistoksi. Tai ehkä se olisi lapselle kiva sitten siinä vaiheessa, kun on omia lapsia, mutta aika paljon sen jutut keskittyvät vanhemmuuteen. Tosi paljon on jäänyt täyttämättä. Toteemieläin? Motto? Miten tehtiin? Kuvitus on toki kiva ja kijrassa on paljon ihan hauskoja, erilaisia ideoita pastellisöpöilyn sijaan. Silti ehkä taidan täyttää ihan tavallisenkin vauvakirjan...
mut meil on molemmilla lapsilla " elämän puu, rakkauden puu" (tai jotain sinnepäin) -kirjat. Ite oon kyllä jotain sivuja sinne lisäillyt, kun miusta siinä ei ollut tarpeeksi näitä kasvu- ja kehitysjuttuja.
-tau- & tenavat 04 ja 07
Meillä on se pojalla, ja olen ite tykännyt tosi paljon!
Kirjoitustilaa löytyy ja melkein kaikkiin mahdollisiin asioihin =) Myös taskuja esim korteille tms.
Jos kuulut wsoy:n kirjakerhoon nyt oli just tarjouksessa 15,90. Infossa maksoi yli 30 e..