Onko nykyään muotia korkeat tennisukat ja lenkkarit naisilla? Esim trikoiden päällä
Onko toi joku uusi muoti? Jos on vaikka treenitrikoot ja niiden päällä sukat jotka yltää puoleen pohkeeseen?
Kommentit (13)
On, paljaat nilkat talvella on nykyään noloa. Tosin nyt sitten kun tarkenisi varrettomissa sukissa kuljetaan helteellä melkein polveen ulottuvissa paksuissa tennissukissa.
Vierailija kirjoitti:
On, paljaat nilkat talvella on nykyään noloa. Tosin nyt sitten kun tarkenisi varrettomissa sukissa kuljetaan helteellä melkein polveen ulottuvissa paksuissa tennissukissa.
Tämä on ihan uskomatonta logiikkaa! Nyt kun nilkat voisi olla oikein luvan kanssa paljaana niin sukat on vedetty polviin asti oikein näyttävästi että kattokaa, mul on sukat jalassa! Ja talvella sitten kun on 20 astetta pakkasta niin kahlataan lumen seassa nilkat sinertävän punaisena.
On kait se ollut jo vuosia. Ainakin oma lapseni (urheilija) alkoi jo yläkouluikäisenä pyytää ostamaan valkoisia tennissukkia, joita voi pitää trikoiden kanssa. Ja tämä päättää nyt 4-vuotisen lukionsa. Alkuun se muoti toki oli vain lähinnä näillä urheilijanuorilla.
Minäkin, hyvää vauhtia viittä kymppiä lähestyvä muori olen jo jokunen vuosi sitten tämän "muodin" omaksunut.
Onkos tuossa jokin juttu että vaan kaksraitasukat on Cool?
Eikö tämä ole vähän last season? Oli muotia ehkä 4-5 v sitten.
On muotia, ja varsinkin teini-ikäisillä urheilijoilla tämä tapa on ollut jo pidempään käytössä.
Pitkät varret ovat tehneet tuloaan jo vuodesta 2022, näin ainakin oheisen jutun mukaan.
Kyllä. Suoraan kasarilta ja ysärin alusta kiertänyt taas tänne.
Eikös tämä ole ollut jo muutamia vuosia muotia. Nyt rantautunut ihan arkipukeutumiseenkin. Nilkkasukat on out.
On. Juuri kuulin 32-vuotiaalta mieheltä että mulla on boomer-sukat jalassa (valkoiset nilkkasukat). :D
Ohan tuo nyt ihan saakelin noloa. Sukat vedetään kalsareiden päälle, jotta lahkeet pysyy housujen alla. Sukkien varret kuuluu pitää päälyshousujen alla.
Taas näkyi salilla muikkeli, jolla oli sukat noin.
Valaiskaa mua!