Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUMALAUTA! Nyt meni hermot!

Vierailija
13.07.2007 |

Tein pizzaa lounaaksi. KUn otin sitä uunista, pelti jotenkin jumittui, kiskaisin hieman kovemmin, niin se perkeleen pizza luiskahti pelliltä ja suoraan vaalealle keittiön matolle täytteet alaspäin!!!! Siinä meni ruoat, matto ja pe-mieli. Uhmaikäinen seurasi sivussa ja alkoi lisätä vettä myllyyn jauhamalla " voi peeveli!" .

argh!!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan ei kuitenkaan saanut palovammoja.

Vierailija
2/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pizzataksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uhmis tossa just tehosti mun kieltoa ruokapöydässä, sanoin varoitukseksi " NYT" , niin lapsi vastasi " saatana" kuin jatkoksi mun lauseelle.

Vierailija
4/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tuollainen tietysti, mutta onko vaalea matto keittiöissä kovin käytännöllinen?

Vierailija
5/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettiin se lattialle, kun oli isommat juhlat. Nytpä ei tartte enää koskaan laittaa sitä.

Vierailija
7/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me päätettiin erään erittäin stressaavan ja vaaratilnteita vilisseen kaupunkireissun päätteeksi ostaa 2v:lle viimeinkin ne valjaat. mies vielä sanoi että sitten kun ne on hommattu ja puettu lapselle niin niitä ei IKINÄ oteta siltä pois. " voi heevetti" , totesi lapsi.

Vierailija
8/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eilen ajelin lintuja vattupensaasta ja huusin, että hus siitä senkin paskiaiset! Niin 3vee vieressä: HUS, paksiaiset!

Vierailija
9/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

likoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi