Paljonko teillä on mennyt rahaa lapsettomuushoitoihin, jotka eivät tuottaneet tulosta
Kommentit (22)
Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.
1 terve lapsi kaiken tuon jälkeen, ei mennyt turhaan.
Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.
1 terve lapsi kaiken tuon jälkeen, ei mennyt turhaan.
Onhan tuo melkoinen summa lapsen maksaa aikanaan takaisin
Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.
1 terve lapsi kaiken tuon jälkeen, ei mennyt turhaan.
Onhan tuo melkoinen summa lapsen maksaa aikanaan takaisin
maksaa itsensä takaisin sillä, ettei kuole ennen vanhempiaan. Se elämän täyttymys on heeelpoosti 40 000 euron arvoinen.
Lisänä, lapsen kasvatus aikuiseksi maksaa vanhemmille noin 1,3 miljoonaa euroa. Siinä ei se 40 tonttua tee enää mitään.
Meillä meni 1500 e, sisältäen kaikki tutkimukset ja yksi inseminaatio. Siitä yhdestä inseminaatiosta heti tärppäsikin ja tuloksena on jo 5 v lapsi.
Lisänä, lapsen kasvatus aikuiseksi maksaa vanhemmille noin 1,3 miljoonaa euroa. Siinä ei se 40 tonttua tee enää mitään.
Niinpä varmaan. :D Ai niin, laskennallisesti!
n.15000 euroa, ei 1500. klikkasin yhden nollan vahingossa veke, hups.
Meillä meni 1500 e, sisältäen kaikki tutkimukset ja yksi inseminaatio. Siitä yhdestä inseminaatiosta heti tärppäsikin ja tuloksena on jo 5 v lapsi.
tuottaneet tuloksen?
Kaikkea tehtiin ja loppujen lopuksi lapsi tuli.
Meillä oli sekundaarinen ongelma ja perustutkimukset ja ICSI, josta saaduista alkoista toinen PAS tuotti nyt 2-vuotiaan poitsun. Rahaa meni 4700 Euroa kaikkineen.
Kolmannet tutut teki lasta tosi pitkään, jossain vaiheessa rouva mainisti, että viisi numeroinen summa on mennyt rikki jo aikoja sitten. Ollaan vähän tekemisissä, mutta taannoin näin Fbookissa kuvan, jossa olivat vastasyntyneen kanssa.:) Eli kyllä heilläkin sitten tärppäsi lopulta.
Eli ap, mun tutuissa kaikki on saaneet hoidoilla loppujen lopuksi.
Millaisista summista puhutaan nykyään?
N. 80 000€ yksityisellä (kaksi lasta kattaa tuo summa)
Olikohan yksi epäonnistunut inseminaatio, joku 700e.
Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa
N. 100 000, tuloksena vikasta hoifosta 1 terve lapsi.
9 euroa (Iso tuoppi karaokebaarin terassilla naapurin häntäheikki-Reijolle).
Vierailija kirjoitti:
Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa
A) Ei ole auttanut siittiöiden lahjoittajan vaihtaminen.
B) Aloitettu 31-vuotiaana.
C) En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
D) Seksin harrastaminen ei auta meidän tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa
Melkoisella pohjalla parisuhde, jos kumppani olisi noin vaan "vaihdettavissa".
Itse aloitin aikoinaan yrittämisen 24-vuotiaana, en ollut koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Meni n. kolme vuotta, että raskaus alkoi, uskomattomalla onnella täysin ilman mitään hoitoja.
Selkeää syytä lapsettomuudelle ei koskaan selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa
Monelle ihmiselle kumppani ei ole kuin paita, jota vaihdellaan. Eikä ostos, joka vain otetaan kaupan hyllyltä omaan ostoskoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa
A) Ei ole auttanut siittiöiden lahjoittajan vaihtaminen.
B) Aloitettu 31-vuotiaana.
C) En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
D) Seksin harrastaminen ei auta meidän tapauksessa.
Eli olet lesbo. Siinä tapauksessa huijaat luonnonvalintaa. Selvä homma.
Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.