Lue keskustelun säännöt.
mihin nää kaikki katoavat ihmiset katoaa?? mieletön määrä/vuosi...
Kommentit (2)
koskaan saa tietää, ellei tappajalle tule tunnontuskia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänkoskaan saa tietää, ellei tappajalle tule tunnontuskia.
Tuskin moni kaapattu ihminen on elossa, niin kuin Natasha Kamphus (tai miten se nyt kirjoitettiinkin ;))
Eli tietty joku voi pitää ihan seksiorjana tai vankinta tai muuten vaan, kuten tuossa NK tapauksessa :(