Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain eilen s-postia naimisissa olevalta mieheltä,

Vierailija
13.07.2007 |

jonka kanssa oli yhden illan juttu noin kuukausi sitten, haluaisi jatkaa...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele olevas jonku luuseri-varatun suuren rakkauden kohde - nauti siitä tekopyhästä kuviosta missä muka on suuria tunteita - siis jos sä oot sen arvonen että ansaitset vaan tollasta niin anna mennä

Vierailija
2/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin no jos mies käveli sun luo,niin eihän sulla sit tartte olla omaa tahtoa sanoa asioihin ei - Nyt ymmärrän joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että ne on ne teidän rakkaat aviomiehet on petollisia ja epärehellisiä,kun ne teitä pettää, mä en ole selitysvelvollinen kellekään ja teen tasan niin kuin itse haluan.

Vierailija
4/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että ne on ne teidän rakkaat aviomiehet on petollisia ja epärehellisiä,kun ne teitä pettää, mä en ole selitysvelvollinen kellekään ja teen tasan niin kuin itse haluan.

Vierailija
5/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin olet sinäkin jos varattuun sorrut. Ihan yhtä ällöttävä ja moraaliton.

Vierailija
6/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan useasti sellasia saakkaan kun noin meni pasmat sekasi yhdestä meilistä-No pienet ne on yh-N ilot

Vierailija
7/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion nyt ruveta tämän miehen kanssa tapailemaan, sanoi arvon rouvaraati mitä tahansa.

Vierailija
8/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla aika kehnoa seksiä mutta ei nyt muutakaan raukka saa.

Vierailija
9/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarttis lähteä muualle sitä etsimään??

Vierailija
10/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa miestä kotiini, pääsin vasta vuosi sitten edellisestä eroon, mutta ihan kiva olis kun olis jotain säpinää.

Vierailija
11/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä harmia kellekkään.

Vierailija
12/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

revippä siitä

Vierailija
13/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä joka pettää vaimoaan vai mulla, joka olen vapaa???

Vierailija
14/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehellä joka pettää vaimoaan vai mulla, joka olen vapaa???

Vierailija
15/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä vapaistakin tai jo eronneista miehistäkin saa satunnais suhteita tai pelkkiä seksi suhteita. Miksi aina täytyy hinkua varattujen perään?

Yh:lla on edelleen se helpon leima miesten keskuudessa joten kaippa kyseinen mies kokeilee voiko sinunkin kanssa seikkailla. Et varmaankaan ole tyypin eka syrjähyppy ja takuulla et ole viimeinenkään.

Vierailija
16/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku kehtaa,ihmettelen vaan. mutta nää henkilöt on varmaan niitä vapaan kasvatuksen tuloksia, joiden vanhemmat ei oo opettanut eroa oikean ja väärän välillä.

Vierailija
17/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut lomalla ja ei ole kotikoneelta kirjoitellut, nyt mennyt töihin. Eli ilmeisesti alkuaankaan ei tarkoituksella yhden illan juttu, kun yhteystietoja kyseltiin ja jaeltiin.

Eipä silti, iloinen olen, että vihdoin otti yhteyttä. Luulin, että on vaan tavallinen naimisissa oleva mies, joka lupaa ottaa yhteyttä, mutta joka on vaan sen perässä. Mutta ilmeisesti se oli sen verran hyvää, että haluaa lisää.

Vierailija
18/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ollut lomalla ja ei ole kotikoneelta kirjoitellut, nyt mennyt töihin. Eli ilmeisesti alkuaankaan ei tarkoituksella yhden illan juttu, kun yhteystietoja kyseltiin ja jaeltiin.

Eipä silti, iloinen olen, että vihdoin otti yhteyttä. Luulin, että on vaan tavallinen naimisissa oleva mies, joka lupaa ottaa yhteyttä, mutta joka on vaan sen perässä. Mutta ilmeisesti se oli sen verran hyvää, että haluaa lisää.

Vierailija
19/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa tätä pikku suhdetta mun kanssa. Menkää naiset itseenne.

Vierailija
20/29 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan vika kun kelpaat kakkoseks-salaa-?? Ei oo tainut mies-markkinoilla muuten käydä tuuria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan