sain eilen s-postia naimisissa olevalta mieheltä,
jonka kanssa oli yhden illan juttu noin kuukausi sitten, haluaisi jatkaa...
Kommentit (29)
niin no jos mies käveli sun luo,niin eihän sulla sit tartte olla omaa tahtoa sanoa asioihin ei - Nyt ymmärrän joo
Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että ne on ne teidän rakkaat aviomiehet on petollisia ja epärehellisiä,kun ne teitä pettää, mä en ole selitysvelvollinen kellekään ja teen tasan niin kuin itse haluan.
Vierailija:
Mä olen edelleenkin sitä mieltä, että ne on ne teidän rakkaat aviomiehet on petollisia ja epärehellisiä,kun ne teitä pettää, mä en ole selitysvelvollinen kellekään ja teen tasan niin kuin itse haluan.
Mutta niin olet sinäkin jos varattuun sorrut. Ihan yhtä ällöttävä ja moraaliton.
Et varmaan useasti sellasia saakkaan kun noin meni pasmat sekasi yhdestä meilistä-No pienet ne on yh-N ilot
Ja aion nyt ruveta tämän miehen kanssa tapailemaan, sanoi arvon rouvaraati mitä tahansa.
Taisi olla aika kehnoa seksiä mutta ei nyt muutakaan raukka saa.
ettei tarttis lähteä muualle sitä etsimään??
en kaipaa miestä kotiini, pääsin vasta vuosi sitten edellisestä eroon, mutta ihan kiva olis kun olis jotain säpinää.
miehellä joka pettää vaimoaan vai mulla, joka olen vapaa???
Vierailija:
miehellä joka pettää vaimoaan vai mulla, joka olen vapaa???
Kyllä niistä vapaistakin tai jo eronneista miehistäkin saa satunnais suhteita tai pelkkiä seksi suhteita. Miksi aina täytyy hinkua varattujen perään?
Yh:lla on edelleen se helpon leima miesten keskuudessa joten kaippa kyseinen mies kokeilee voiko sinunkin kanssa seikkailla. Et varmaankaan ole tyypin eka syrjähyppy ja takuulla et ole viimeinenkään.
miten joku kehtaa,ihmettelen vaan. mutta nää henkilöt on varmaan niitä vapaan kasvatuksen tuloksia, joiden vanhemmat ei oo opettanut eroa oikean ja väärän välillä.
ollut lomalla ja ei ole kotikoneelta kirjoitellut, nyt mennyt töihin. Eli ilmeisesti alkuaankaan ei tarkoituksella yhden illan juttu, kun yhteystietoja kyseltiin ja jaeltiin.
Eipä silti, iloinen olen, että vihdoin otti yhteyttä. Luulin, että on vaan tavallinen naimisissa oleva mies, joka lupaa ottaa yhteyttä, mutta joka on vaan sen perässä. Mutta ilmeisesti se oli sen verran hyvää, että haluaa lisää.
Vierailija:
ollut lomalla ja ei ole kotikoneelta kirjoitellut, nyt mennyt töihin. Eli ilmeisesti alkuaankaan ei tarkoituksella yhden illan juttu, kun yhteystietoja kyseltiin ja jaeltiin.
Eipä silti, iloinen olen, että vihdoin otti yhteyttä. Luulin, että on vaan tavallinen naimisissa oleva mies, joka lupaa ottaa yhteyttä, mutta joka on vaan sen perässä. Mutta ilmeisesti se oli sen verran hyvää, että haluaa lisää.
jatkaa tätä pikku suhdetta mun kanssa. Menkää naiset itseenne.
Missä vaan vika kun kelpaat kakkoseks-salaa-?? Ei oo tainut mies-markkinoilla muuten käydä tuuria
Kuvittele olevas jonku luuseri-varatun suuren rakkauden kohde - nauti siitä tekopyhästä kuviosta missä muka on suuria tunteita - siis jos sä oot sen arvonen että ansaitset vaan tollasta niin anna mennä