Elon on suunnitellut uuden Tesla Model Y:n!
Kaikkea se ehtii politiikkatoimiensa lisäksi. Vieläpä pelaa Path of Exilea ammattilaistasolla!
Kommentit (16)
Suunnittelisi toimivat tuulilasinpyyhkijät ensin.
Eikö sen suunnitellut Kim Jong-Un?
Tuo ukkeli ei ole ikinä tehnyt itse mitään. Ei edes omia lapsiaan. Ainut, mihin se on käyttänyt käsiään ja niukkaa aivokapasiteettiaan, on möliseminen keskellä yötä kamapäissä X:ään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa enää Tesloja?
Minä. Paras sähkärivoimalinja. Vahinko että ukko sekosi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen suunnitellut Kim Jong-Un?
Sillä on kiireitä isänsä golfenkan peittoamisessa. Ja on keskittynyt enempi elektroniikka-alalle, lähinnä tabletteihin.
Oho. Täytyykin heti laittaa tilaukseen, sillä kohta on Tesla-autot pakollisia Helsigissä. Muut hiemankaan isommat kaupungit tulevat kopioimaan tuon hienon Tesla-säännön. Kannattaa varoa kiinalaisia kopioita. Ainoastaan Muskin Teslalla ilmasto oikeasti pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ukkeli ei ole ikinä tehnyt itse mitään. Ei edes omia lapsiaan. Ainut, mihin se on käyttänyt käsiään ja niukkaa aivokapasiteettiaan, on möliseminen keskellä yötä kamapäissä X:ään.
On se tehnyt paljonkin. Tietysti on helppoa haukkua jos ei tiedä mitään.
Lue vaikka kirja niin ymmärrät paremmin. Musk on tehnyt paljon, mutta vaatii myös alaisiltaan paljon.
Elon ei ymmärrä autotekniikasta yhtään mitään, eikä paljoa muustakaan
Se ajaa hurauttaa automaattiohjauksella ja yhdellä latauksella suoraan Moskovaan.
Elonie on suunnitellut ihan uudenlaisen auton. Se toimii paashapuheella. Ovaalissa toimistossa se lensi esittelyssä valon nopeudella ulloavaruuteen. Aineilla oli vain pikkusen vaikutusta havaintoihin.
Kiihtyy 0-1939 kolmessa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa enää Tesloja?
Ainakin itse katselen jokaista Teslan omistajaa jo yhtä pahalla silmällä kuin Teboililla tankkaajia. En kehtaisi moisella ketamiininassebiilillä ajaa metriäkään.
Suunnitellut uuden auton Mar-a-Lagosta käsin!