Lue keskustelun säännöt.
Jos mä olisin homo, olisin ehdottomasti:
Kommentit (3)
jatkukoon sama myös homona :)
Mutta mä en sitte vanhana enää menis hyppimään pommilla uimahalliin ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin jo huolissani että pelkille " on top" -tyypeille ei ole kysyntää.. :)
suostuisiko joku mulle bottomiksi?
ap