Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksystä kevääseen koulussa, kesällä hoitovapaalla? Voiko niin tehdä?

Vierailija
13.07.2007 |

Lapset (alle 7v) olisivat siis kesät pois hoitopaikasta, palaisivat sinne sitten koulujen taas syksyllä alettua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli älä ollenkaan kuvittele, että lapsesi vain " palaavat takaisin" . Joudut hakemaan paikkaa uudelleen päivähoitojonon kautta kuten kaikki muutkin, etkä välttämättä saa lapsia samaan paikkaan. Lsäksi tosiaan sinua ei välttämättä katsota ensisijaiseksi hakijaksi, koska olet opiskelujesi vuoksi jo hakenut paikkaa, irtisanonut sen ja taas hakisit saman opiskelun vuoksi paikkaa.... Mutta periaatteessa toki kaikki on mahdollista ja jos olet hyvä puhuja ja sellaisessa kunnassa, jossa ei ole päivähoitopaikoista pulaa, niin lykkyä tykö.

Vierailija
2/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää asioista ja kysele kuntasi ja lapsesi hoitopaikan kantaa asiaan. Ei kannata tuudittautua siihen, että kyllä minulla hoituu jo kaverillakin. Voit vaan pettyä kun laki on todellakin sellainen, ettei ole pakko samaa paikkaa tarjota, eikä kodinhoidontukea voi saada ilman että virallisesti irtisanoo hoitopaikan. Kela tarkistaa nämä asiat...

Vierailija
4/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvällä suomella ilmaistiin, että tässä kunnassa ei välttämättä saa lapsiaan samaan paikkaan takaisin koska hoitopaikoista on muutenkin julmettu pula. Päivähoidonohjaaja sanoi, että voi hän yrittää, mutta mitään ei pysty lupaamaan.

Tein sitten sen eksän kiltisti kesätöitä ja lapset lomailivat vain miehen loman ajan ja sitten ne päivät jotka minulle sattuivat arkivapaiksi.

Nyt kun opiskelut ovat loppusuoralla niin olen kyllä ihan rättiväsynyt. Vuodesta 2004 saakka on pitänyt painaa ilman lomaa :-(. Niinpä nyt kun jään kohta äitiyslomalle niin eniten odotan sitä, että minulla on tosiaankin aikaa perheelle ja lapsille. IHANAA! Jos tähän putkeen vielä menisi töihin ja odottaisi pari vuotta ennen kuin olisi kunnon kesäloma kasassa niin... HUH HUH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä