Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette

Vierailija
09.05.2008 |

miehestä, joka haluaa asua mahdollisimman halvassa asunnossa eli 4hlöä 2h+k:ssa? Autoa ei halua omistaa ekologisista syistä. Hän haluaa, että vaimo olisi mahdollisimman kauan lasten kanssa kotona.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä mielestäsi pitäisi olla?

Vierailija
2/4 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen sitä mieltä että hänen tulee löytää vaimo joka ajattelee samoin, tai sitten on aika tehdä vakavia kompromisseja.

Asuminen on järjestelykysymys, toiset mahtuu ahtaammin, ja toisille ei tuollaiset tilat riittäisi.

Itselläni on nyt niin mahtava 2h+k, että voisin hyvin kuvitella tänne miehen ja vielä vaikka yhden muksun lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja piste.

Mitä mieltä siitä pitäisi olla?

Minullakaan ei ole autoa eikä edes ajokorttia ekologisista syistä. Miehellä on molemmat, mutta pärjäisimme sitä ilmankin. Helsingissä on hyvä julkinen liikenne.

Minä ja mies haluamme molemmat, että olen lasten kanssa kotona mahdollisimma kauan. Tämä on lapsille unelma.

Muutimme halvempaan ja pienempään asuntoon edellisestä. Miksi maksaa turhaa, kun halvemminkin voi asua.

Vierailija
4/4 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään kannata liian leveästi asumista, mutta tuo on jo vähän liian ahdasta. Auton omistamattomuus on ok, jos muutenkin pärjää. En ymmärrä miehiä, joiden mielestä on naisen velvollisuus olla lasten kanssa kotona, kun voisivat yhtä hyvin itsekin jäädä hoitovapaalle. Kuulostaa melko konservatiiviselta asenteelta.

Eli: kaksi kolmesta asiasta on sellaisia, että en itse varmaankaan innoistuisi noin ajattelevasta miehestä.