Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sairaanhoitaja olla tissuttelija? Mies ottaa olutta ja vaimo, siis mina ottanut siina sivussa kolme vuotta. Lapset olen hoitanut hyvin, kodin jne. Mutta en jaksa enaa. Itse

Vierailija
12.07.2007 |

haluaisin elää normaalia elämää, mutta mies sanoo juovansa janoonsa. En uskalla tänne enempää kirjoittaa, ettei tule ongelmia. Mistä ihmeestä ammentaa voima urheiluun ja normaaliin elämään. Lapset ihania, itsekin ennen urheilllut. Mies ihana kun sille tuulelle sattuu, en haluaisi erotankaan. A-klinikalle en voi ammattini puolesta mennä, enkä tiedä mistä pyytää apua miehellekkään. Lomakausi menossa. Voi v., ei tämä näinkään voi jaktkua. Lapset ei kärsineet mistään, kaikesta huolehdittu, mutta itsellä tosi paha olo sisällä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse, kuten tiedät, maksakirroosi siinä lopulta iskee.

Vierailija
2/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

A-klinikalle en voi ammattini puolesta mennä, enkä tiedä mistä pyytää apua miehellekkään. Lomakausi menossa. Voi v., ei tämä näinkään voi jaktkua. i]

AA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun tuolla työssä näkee niin paljon alkoholin aikaansaannoksia. Ja huom, ei tarvitse olla puistodeeku ollakseen alkoholisti.

Painin itse saman ongelman kanssa. t: toinen sairaanhoitaja

Vierailija
4/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas ajattelutapa tuo, että hoitaja ei voi maineensa vuoksi hakea apua sitä tarvitessaan. Pyydä kuule vaikka hoitoonohjausta työnantajaltasi.

Ja lapset kärsivät, jos sinä itse kärsit. Älä sumuta itseäsi tuollaisella potaskalla.

Herää!

Vierailija
5/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jos kuka tiedät sen. En tiedä miten neuvoa paremmin, muuten kuin sanoa, että ainakin itse tiedostat, että sinulla on jonkin asteinen ongelma, ja sehän on jo alku. Tiedän itse lääkäreitä, ja sairaanhoitajiakin joilla on ollut alkoholi- ja muuta riippuvuutta, ei se todellakaan ole harvinaista. Voimia sinulle.

Vierailija
6/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarimikko voi olla juoppo, poliisi voi olla väkivaltanen

Vierailija
7/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmaisia löytyy joka ammatista. Älä tee siitä tekosyytä itsellesi, naiset alkoholisoituvat miehiä nopeammin.

Vierailija
8/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vain hakemaan apua. Ei se varmasti helppoa ole, mutta kannattaa. Nehän on yleensä hyviä tyyppejä siellä A-klinikalla. Ja niillä on vaitiolovelvollisuus myös. Ei sun varmaan siellä montaa kertaa tarvi käydä.

Vierailija
9/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

haluaisin elää normaalia elämää, mutta mies sanoo juovansa janoonsa. En uskalla tänne enempää kirjoittaa, ettei tule ongelmia. Mistä ihmeestä ammentaa voima urheiluun ja normaaliin elämään. Lapset ihania, itsekin ennen urheilllut. Mies ihana kun sille tuulelle sattuu, en haluaisi erotankaan. A-klinikalle en voi ammattini puolesta mennä, enkä tiedä mistä pyytää apua miehellekkään. Lomakausi menossa. Voi v., ei tämä näinkään voi jaktkua. Lapset ei kärsineet mistään, kaikesta huolehdittu, mutta itsellä tosi paha olo sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi