Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tehdä, en uskalla viedä 1,5 vuotiastani päiväkotiin, kun olen nyt nähnyt itse mitä se meno on.

Vierailija
12.07.2007 |

Pieniä kiusataan ihan surutta. Tönitään, lyödään, heitetään hiekkaa, ajetaan muovimopolla päälle yms. Päiväkodit ovat helvetin esikartanoita.

Vaan nyt on ongelma, mies painostaa töihin, mutta en haluaisi viedä mihinkään hoitoon.

Tiedättekö pääkaupunkiseudulla varmasti luotettavaa, hyvämaineista päiväkotia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät useinkaan ymmärrä kuinka todellista lapsen pelko on. Muistan itse kun pelkäsin ihan oikeasti erään ison pojan tappavan minut joku päivä. Olin tuolloin 5-vuotias. Se oli minulle sen ikäisenä " todellinen" pelko.

Vierailija
2/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopeta tuollainen paapominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän sua AP! Jää ihmeessä vielä kotiin ja perustele miehellesi miksi (sanoin: haluan vielä hoitaa lastamme kotona, koska hän on vielä niin pieni).

Jos nyt viet lapsen päiväkotiin tuollaisin tuntein, se kaduttaa. Nimittäin päiväkodin aloittaminen se vasta nostaakin tuollaiset tunteet pintaan! Minä kaduin monta kuukautta sitä, että kuopus meni PK:iin nippa nappa 2-vuotiaana. (En kadu enää: oli hyvä ratkaisu kuitenkin koko perheelle, mutta olinkin ollut jo 4 vuotta kotona ja ihan puhkipoikki kotiäitiyteen + opinnot kesken).

Vierailija
4/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulee itku, kun tajuaa, että lelu vietiin pois.

Jos noin pienenä joutuu muiden kiusaamaksi, niin uskon sen tekevän pelokkaammaksi, eikä vahvemmaksi.

Haluaisin viedä hänet vasta 3-vuotiaana hoitoon, mutta mies pakottaa viemään jo nyt.

Onko sulla vinkkejä, millä keinoin kasvattaa vahvaksi..?

Vierailija
5/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi et olisi vaikka vuotta vielä kotona? Kunnes lapsi edes puhuu kunnolla?

Vierailija
6/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi katsella lapsesi elämää omasta kiusatun näkövinkkelistä, jos näin teet, lapsesi saa kuin saakin kiusatun kohtalon. kasvata lapsestasi vahva ja luota siihen, että kaikki sujuu. etukäteen on ihan turha hermoilla ja lisätä tuskaa mitä kaikkea mahdollisesti voikaan sattua!

Vierailija
7/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakkonen on menossa nyt syksyllä alle vuoden vanhana pk:in, veljen kanssa samaan pikkuisten ryhmään. Olen todella pitänyt siitä ryhmästä ja päiväkodista. Se on turvallinen, mutta itseäni askarruttaa hyvin toisenlaiset kysymykset. Pyrin saamaan hoitopäivin pituuden todella lyhyeksi (ehkä 4-5 tuntia).

Vierailija
8/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta et kyllä kuulosta yhtään ylihuolehtivalta.

1,5 vuotiashan on oikeasti vielä tosi pieni ihminen.

Vierailija
9/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiusaamiseen tulee, niin meidän pk:ssa pienemmät taitavat kiusata isompia. Kyllä, ne 1-2 v. muksut heittelevät hiekkaa ja varastavat traktoreita. ;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän