Lue keskustelun säännöt.
Mitä teillä tänään iltapalaksi?
12.07.2007 |
Meillä lihapiirakat juustolla ja tomaatilla...ei järin terveellistä. Noh joskus näinkin päin...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
4v niin innoissaan, kun oppi käyttämään leivänpaahdinta, että tahtoi sitten sitä. Meillä aamu- ja iltapala on lasten omassa harkinnassa, siis rajatuista vaihtoehdoista tietenkin. Vaihtoehdot ovat puuro, murot, viili/jugurtti, leipä. Useinkin pyytävät puuroa.