Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tänään iltapalaksi?

Vierailija
12.07.2007 |

Meillä lihapiirakat juustolla ja tomaatilla...ei järin terveellistä. Noh joskus näinkin päin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v niin innoissaan, kun oppi käyttämään leivänpaahdinta, että tahtoi sitten sitä. Meillä aamu- ja iltapala on lasten omassa harkinnassa, siis rajatuista vaihtoehdoista tietenkin. Vaihtoehdot ovat puuro, murot, viili/jugurtti, leipä. Useinkin pyytävät puuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan